Banggood
-
- Posty: 10
- Rejestracja: poniedziałek 28 paź 2013, 20:50
- Lokalizacja: Ryki
Mój przypadek może potwierdzić, że uczciwie podchodzą do reklamacji. Trzeba tylko cierpliwie do nich pisać. Otrzymałem nie taki towar jaki zamawiałem. Przysłali do mnie host convoy S2 a zamawiałem S2+.
Zanim wyjaśniłem dokładnie o co mi chodzi wymieniłem z nimi cztery maile po czym zamówienie zostało zresetowane i na moim koncie pojawiło się nowe z innym numerem. Wysłali ponownie towar (taki jaki zamawiałem) przesyłką nierejestrowaną ale w 10 dni było u mnie w domu.
Zanim wyjaśniłem dokładnie o co mi chodzi wymieniłem z nimi cztery maile po czym zamówienie zostało zresetowane i na moim koncie pojawiło się nowe z innym numerem. Wysłali ponownie towar (taki jaki zamawiałem) przesyłką nierejestrowaną ale w 10 dni było u mnie w domu.
Ja wysyłałem im wiadomość na czacie, który jest umieszczony na stronie, a nie bezpośrednio na maila.
Wtedy przychodzi automatyczne potwierdzenie otrzymania wiadomości na maila.
Jednak ze względu na święto, to może faktycznie wolne mają.
Wtedy przychodzi automatyczne potwierdzenie otrzymania wiadomości na maila.
Jednak ze względu na święto, to może faktycznie wolne mają.
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Główna część zamówienia na jakiej mi zależało doszła tak jak trzeba, w prawdzie mocno zgnieciona paczka ale taka usługa pocztowa więc nie ma co się dziwić. Dodatkowa drobnica była trochę wybrakowana więc problemu nie ma, widać że ktoś to wszystko kompletuje ręcznie i zgrzewa w woreczki, pracownik nie koniecznie musi się znać na każdym produkcie i popełnia błędy. Wyobrażam sobie jaki tam panuje pośpiech i bur... nieład na tym magazynie
Do tego na poczcie/magazynie, zamiast kolejkowania paczek, stosują chyba stos. Paczka nierejestrowana wysłana jako druga dotarła po 2 tygodniach, a ta rejestrowana wysłana jako pierwsza dotarła równiutko po miesiącu, z czego 29dni to "international postal system" czy jak to tam zwał. Nie wiem jak to u nich wszystko funkcjonuje, ale chyba funkcjonuje lepiej, skoro sprowadzamy z innego kontynentu zamiast kupować lokalne produkty
Do tego na poczcie/magazynie, zamiast kolejkowania paczek, stosują chyba stos. Paczka nierejestrowana wysłana jako druga dotarła po 2 tygodniach, a ta rejestrowana wysłana jako pierwsza dotarła równiutko po miesiącu, z czego 29dni to "international postal system" czy jak to tam zwał. Nie wiem jak to u nich wszystko funkcjonuje, ale chyba funkcjonuje lepiej, skoro sprowadzamy z innego kontynentu zamiast kupować lokalne produkty
-
- Posty: 10
- Rejestracja: poniedziałek 28 paź 2013, 20:50
- Lokalizacja: Ryki
Wszystko się zgadza ale trzeba też wziąć pod uwagę mentalność Chińczyków. Mam siostrę która pracowała tam przez jakiś czas i wyjaśniła mi jak u nich podchodzi się do spraw handlu. Jest tam takie powiedzenie, że kontrakt jest warty tyle ile jest warty papier na którym jest napisany. W praktyce wygląda to tak, że najpierw podpisywane są umowy a dopiero potem są negocjowane. W życiu jest tak samo kłamstwo i krętactwo jest wpisane w ich kulturę. Jest tam taka zasada, że jeżeli kogoś oszukałeś i ten ktoś jest zadowolony to masz czyste ręce i sumienie. Nas ludzi białych generalnie uważają za bardzo naiwnych. Dlatego nie można im odpuszczać bo uznają temat za zakończony. Cierpliwie i grzecznie trzeba udowodnić im błąd a wtedy jak to u nich mówią będą chcieli odzyskać twarz i go naprawić.
ja pisałem do sprzedawcy z Ebaya, system pocztowy mi odpisał:Jednak ze względu na święto, to może faktycznie wolne mają.
You know the China Nation's Day is coming. almost 80% people in out company, even the boss, are Chinese. Normally, we have 5 days for a Vacation, so our colleagues, like the account, technicians, and the shipment workers are off to work. Therefore, maybe we could not answer you about the tracking information and also the technician problems. So sorry for that we could not serve you well and timely.
Pozdrawiam,
___
/omasz
___
/omasz
nie wiem dlaczego, ale wszystkie paczki idą teraz przez Urumuqi, przez co czas oczekiwania to ponad miesiąc nawet jeśli w koszyku pokazuje magazyn w Guangzhou, to tracking pokazuje Urumuqi. Mam 2 paczki, które tam wiszą od ponad miesiąca.. więc jeśli komuś zależy na czasie, to radzę wybrać inny sklep.
No właśnie ja zrobiłem tak samo. Pierwsze pytanie ponad dwa tygodnie temu do dzisiaj pozostało bez odpowiedzi. Drugie ok. tygodnia temu i...dzisiaj doczekałem się odpowiedzi. Zapytałem czy sterownik latarki posiada jakieś zabezpieczenie przed nadmiernym rozładowaniem ogniwa?PawelG. pisze:Ja wysyłałem im wiadomość na czacie, który jest umieszczony na stronie, a nie bezpośrednio na maila.
Wtedy przychodzi automatyczne potwierdzenie otrzymania wiadomości na maila.
Jednak ze względu na święto, to może faktycznie wolne mają.
Odp. Dear Sir:
Yes,it have the protected against function.
Nic z tego nie rozumiem, w szkole uczyłem się niemieckiego i rosyjskiego. Translator przetłumaczył mi to tak:
Szanowny Panie:
Tak, to ma chronić przed funkcji.
pozdrawiam Tomek
"Gdy jest bardzo smutno to kocha się zachody słońca."
Antoine de Saint-Exupery
"Gdy jest bardzo smutno to kocha się zachody słońca."
Antoine de Saint-Exupery
Nie prościej na forum było zapytać
Ale odpisali Ci, że ma zabezpieczenie.
Więc chyba wszystko OK.
Ale odpisali Ci, że ma zabezpieczenie.
Więc chyba wszystko OK.
Ostatnio zmieniony wtorek 07 paź 2014, 18:43 przez PawelG., łącznie zmieniany 1 raz.
Reklamacja rozstrzygnięta pozytywnie. Pierwsza odpowiedź była 3 października, pomimo faktu że jeszcze było święto. Pomyliłem się i wkleiłem nr nie tego zamówienia co trzeba, ale znaleźli o co chodzi i mnie poprawili. Poprosili o zdjęcie naklejki adresowej z paczki, i zdjęcie niekompletnego przedmiotu. Paczki oczywiście nie miałem, ale wystarczyło zdjęcie przedmiotu (częściowo zmontowanego). Napisali że dostanę zwrot w ciągu 48 godzin, rozumiem że na PayPal? Przedmiotu chyba już nie mają na stanie bo link przestał działać, może to jest powodem dla którego przysłali niekompletny i myśleli że przejdzie...
Coś długo ale różnie u nich bywa. Zawsze możesz zapytać ichniej customer service.
Miałem raz podobny myk i u mnie to faktycznie było "in stock" ... ale w innym kolorze niż wybrałem. Mój kolor był niedostępny z restocking za 2 tygodnie. Po kliknięciu w mój kolor faktycznie pokazywało prawidłową informację o braku na stanie.
Miałem raz podobny myk i u mnie to faktycznie było "in stock" ... ale w innym kolorze niż wybrałem. Mój kolor był niedostępny z restocking za 2 tygodnie. Po kliknięciu w mój kolor faktycznie pokazywało prawidłową informację o braku na stanie.