Banggood

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Awatar użytkownika
Iperyt68
Posty: 35
Rejestracja: czwartek 27 lut 2014, 12:58
Lokalizacja: Świętoszów

Post autor: Iperyt68 »

No to by nie było tak różowo: zamówienie złożyłem 24.08.2014. Z powodu braku towaru (o czym zostałem poinformowany) wysyłka się opóźniła. Wysłana została 01.09.2014. W dniu dzisiejszym "donosiciel" dostarczył przesyłkę czyli 28dni....
vivere militare est
Kielek
Posty: 261
Rejestracja: czwartek 21 sie 2014, 00:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kielek »

Zamówienie złożyłem 21 IX, podzielili na dwie paczki. Pierwsza dzisiaj dotarła (ze Szwecji), druga idzie (z Chin).
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

Panowie, czy to normalne, że po 4 dniach nadal nie ma żadnej informacji w trackingu? Na banggod dostałem info, że zamówienie wysłane (przesyłka rejestrowana), otrzymałem nr zamówienia, a we wszystkich możliwych serwisach do śledzenia przesyłek widnieje:
- kraj nadania: Chiny
- kraj przeznaczenia: nieznany
- status przesyłki: nieznany.
Zamówiłem w sobotę, dziś jest środa. :zly:
Awatar użytkownika
maciex93
Posty: 2886
Rejestracja: sobota 14 sty 2012, 18:59
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: maciex93 »

Spokojnie, daj czas poczcie.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

maciex93 pisze:Spokojnie, daj czas poczcie.

O.K. Dzięki. Myślałem, że coś jest nie tak, bo pisali, że info będzie w ciągu 24 godzin.
PawelG.
Posty: 1529
Rejestracja: czwartek 10 lip 2014, 20:08
Lokalizacja: Konin

Post autor: PawelG. »

Nie masz się co przejmować.
Gdzieś wcześniej wklejałem swój tracking.
Info pojawiło się dopiero po 23 dniach i od razu informowało, że paczka jest w Warszawie :mrgreen:
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne :)
PK
Posty: 60
Rejestracja: środa 05 lut 2014, 21:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: PK »

W dniach 1-7 X nasi skośnoocy bracia mają jakieś święto narodowe. Podejrzewam, że w tym czasie ich poczty również nie będą pracować, więc wysyłki mogą się trochę opóźnić.
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

Mieliście jakieś problemy z reklamacją na banggood? Z opinii wynika że podchodzą do tego bardzo uczciwie, jednak na odpowiedź na zgłoszenie przesłane pod adres cservice@banggood.com czekam już kilka ładnych dni i na odpowiedź się nie zanosi. Zapytałem, czy brakujące elementy mogliby dołożyć do kolejnego zamówienia które będę niebawem składał, ale na to również się nie zanosi :mad: Chyba że jest jakaś inna lepsza droga kontaktu?
PawelG.
Posty: 1529
Rejestracja: czwartek 10 lip 2014, 20:08
Lokalizacja: Konin

Post autor: PawelG. »

Dostałeś na maila potwierdzenie otrzymania reklamacji?
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne :)
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

Nic nie otrzymałem. W spamie nic nie ma.
Awatar użytkownika
maciex93
Posty: 2886
Rejestracja: sobota 14 sty 2012, 18:59
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: maciex93 »

Napisz jeszcze raz, mi odpowiadali zazwyczaj następnego dnia.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

Normalnie pisaliście pod ten adres? Obowiązuje jakiś tytuł tematu, jakieś załączniki, jakieś konkretne dane trzeba podać?
Awatar użytkownika
maciex93
Posty: 2886
Rejestracja: sobota 14 sty 2012, 18:59
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: maciex93 »

Tak, to ten email.
W tytule podaj nr zamówienia, i dopisek np missing items.
Opisz problem prostym i zjadliwym angielskim.
Załącznik w postaci np niekompletnego zamówienia z paczką w tle nie zaszkodzi.
Jak będą chcieli konkrety to napiszą o tym.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

Tytuł "Incomplete order no.2878096" i w dwóch zdaniach opisałem czego dokładnie brakuje. Jakieś święto teraz mają, poczekam jeszcze bo się nie pali. Jak nie odpiszą to nasmaruje drugiego maila. Dzięki za info.

A powiedzcie jeszcze jak to jest z tymi punktami u nich. Ludzie piszą te opinie i nagrywają filmy za punkty, ale jak spojrzałem na listę kuponów na jakie można te punkty wymienić, to szału nie ma. Jakieś biedne te kupony, w porównaniu do ogólnodostępnych kuponów -5% na cały asortyment (nawet ten ze zniżkami). A jako że kupony się nie łączą, to jaki sens starania się o te punkty? :roll:
Awatar użytkownika
rafalzaq
Posty: 588
Rejestracja: piątek 28 lut 2014, 19:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: rafalzaq »

Może po prostu ludzie lubią zbierać punkty, albo im się nie chce wyszukiwać specjalnych kuponów?
ODPOWIEDZ