Motor(ek) 125ccm do turystyki
Autostrady to nic ciekawego, tym bardziej, że w okolicy mam płatne. Wyprzedzać przy takim typie jazdy to mogę autobusy PKSu, TIRy, niedzielnych kierowców i maluchy, jak spotkam jeszcze jakiegoś, byle tylko pojadę sobie te 80-90km/h.
To tak samo jak z LEDami - nie muszę do EDC zakładać XM-L2 i pakować 3A, bo tyle można - wystarczy 700mA w XP-G2 i jestem usatysfakcjonowany z ilości światła.
To tak samo jak z LEDami - nie muszę do EDC zakładać XM-L2 i pakować 3A, bo tyle można - wystarczy 700mA w XP-G2 i jestem usatysfakcjonowany z ilości światła.
Eee, nie zgodzę się. Jeśli padnie wtrysk, koszty wymiany przekroczą te oszczędności z mniejszego spalania. Gaźnik jest praktycznie niezniszczalny... A przy pewnych umiejętnościach manualnych - samemu da się wyregulować (najlepiej nie grzebać, przez kilka lat posiadania X9 gaźnikowej nie robiłem przy gaźniku nic).PawelG. pisze:IMHO jak ma wybór wtrysk, czy też gaźnik, to tak naprawdę nie ma wyboru.
Wszystko przemawia za wtryskiem.
Mniejsze spalanie, przeważnie większa elastyczność i brak problemów z obsługą.
Poza tym, odnosząc się do tego, co ElSor napisał: na wtrysku też nie powinno się ruszać od razu, szczególnie w chłodniejsze dni. Też jest przewyższenie obrotów i spalanie... ho, ho...
(Mówi to szczęśliwy posiadacz wtryskowej SW-T 400 - co dwa garnki, to nie jeden )
Pzdr.
M.
Żeby rozwiać wątpliwości bo pierwszy raz coś takiego czytam, choć motocyklami jeżdżę ponad 20 lat.ElSor pisze:W przypadku tego motoru zaletą będzie niższe spalanie o może 10-20% i co chyba bardziej widoczne, możliwość ruszenia zaraz po odpaleniu. Trzeba tylko zadbać o lepsze paliwo i chyba tyle.
Skąd takie mniemanie w różnicach pomiędzy wtryskiem a gaźnikiem?
B
Jak będzie mało, to dojdzie jakieś dodatkowe, mocowane na lagach, z 4000lmEbola pisze:Ładna, ile lumenów generuje?
Z doświadczenia z autami. Te na wtrysku jakby mniej brały i przy okazji były elastyczniejsze.belushi pisze:Skąd takie mniemanie w różnicach pomiędzy wtryskiem a gaźnikiem?
Chyba lepsza ona niż nowy chiński RometPawelG. pisze:Masz chińską Yamahe
Najfajniejsze jest to, że wracając do domu mijałem kogoś na motorze i już byłem życzliwie pozdrowiony, podniesieniem ręki. Taki sam fajny gest zaczął mnie spotykać jak zacząłem rowerem w kasku jeździć. Jak już do tego dokupiłem obcisłe spodenki i koszulkę rowerową, to "samych kolegów" spotykam na drodze
A ja myślałem, że Yamaha jeszcze w Japonii produkuje, chyba już wszystko jest produkowane w Chinach.
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Ten model to z tego, co wyczytałem, to jest generalnie produkowany w Chinach, dla obniżenia ceny a składany we Francji bodajże. Nie zmienia to faktu, że wszędzie piszą, lać benzynę, zmieniać olej i nie katować a jest bezawaryjny. Zresztą w necie jest stronka o dwojgu takich, co zrobili już YBRkami 80k km jeżdżąc po świecie.
http://www.scigacz.pl/Motocyklem,dookol ... ,4198.html
http://www.scigacz.pl/Motocyklem,dookol ... ,4198.html
Witam.
Czy na rynku używanych motocykli również panuje moda na zaniżaniu faktycznego przebiegu? Spojrzałem na portal aukcyjny, a tam większość ma 10-12 tys. przejechane, a rocznikowo starsze o 3-5 lat.
Pozdrawiam.
Czy na rynku używanych motocykli również panuje moda na zaniżaniu faktycznego przebiegu? Spojrzałem na portal aukcyjny, a tam większość ma 10-12 tys. przejechane, a rocznikowo starsze o 3-5 lat.
Pozdrawiam.
Convoy S2 i C8 ster. ElSor
Convoy S2+ XP-E2 RED mod smokuxx1987
XinTD X3 mod Maciex93, ster. ElSor v.2 3,55A
UltraFire C8,mod Dariusz70
TrustFire X6, 9A
Trajka Dekers 1kW, 2x20Ah
Czyli radosna twórczość panuje i tutaj Eh, a ja się zachwyciłem nowym przepisem, jako że nie posiadam kat. A, a wychodzi na to, że jeśli nie kupi się czegoś od kolegi lub znajomego to trzeba się nastawić raczej na "kota w worku"
Convoy S2 i C8 ster. ElSor
Convoy S2+ XP-E2 RED mod smokuxx1987
XinTD X3 mod Maciex93, ster. ElSor v.2 3,55A
UltraFire C8,mod Dariusz70
TrustFire X6, 9A
Trajka Dekers 1kW, 2x20Ah