Odpalanie auta z pakietu Li-Po
Ja jestem wyznawcą szkoły (szczególnie w przypadku, gdy mamy przewody o mniejszym przekroju niż zasilające miasto średniej wielkości ), że zadaniem dawcy jest podładować akumulator biorcy.
Wydaje mi się, że przypadki, gdy reanimujemy kompletną padakę albo gdy alternator biorcy umarł są rzadkie, a dużo częściej akumulator jest po prostu rozładowany. Dostarczenie mu przez kilka minut dawki energii z alternatora dawcy wystarcza do odpalenia, a potem już alternator biorcy podejmie dalszą resuscytację prądowo-napięciową
Wydaje mi się, że przypadki, gdy reanimujemy kompletną padakę albo gdy alternator biorcy umarł są rzadkie, a dużo częściej akumulator jest po prostu rozładowany. Dostarczenie mu przez kilka minut dawki energii z alternatora dawcy wystarcza do odpalenia, a potem już alternator biorcy podejmie dalszą resuscytację prądowo-napięciową
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
Da się odpalić samochód nawet z baterii AA...
Aż lipo nie trzeba
Aż lipo nie trzeba
http://ebike.nexun.pl/ - mój blog o budowie rowerów elektrycznych
Ostatnio zestresowany po maturze zostawiłem na światłach na noc passata b3 1.9tdi, rano przyjechał kupiec a samochód oczywiście nie odpalał(kilka prób) więc podpiąłem pakiet na ncr18650pf w konf. 3s4p ale UWAGA, pakiet był nie naładowany(3,6V/ogniwo) mimo to samochód odpalił a kable chyba 14AWG zrobiły się szybko ciepłe.
NIE BOJĘ SIĘ GDY ŚWIATŁO ZNIKA, BO MAM LATARKĘ NA OGNIWACH PANASONIC' A
Ja dzisiaj do odpalenia auta musiałem wykorzystać dwa komplety kabli.
Na jednym komplecie auto nawet nie chciało zagadać.
Po sprawdzeniu okazało się, że pod grubą izolacją jest plecionka może 5mm^2 i do tego słabo zaciśnięta.
Na jednym komplecie auto nawet nie chciało zagadać.
Po sprawdzeniu okazało się, że pod grubą izolacją jest plecionka może 5mm^2 i do tego słabo zaciśnięta.
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Ja tam się na tych amerykańskich AWG nie znam.
Teraz chce sobie zarobić kable sam.
Żabki mam, a w hurtowni mi zostawili resztkę (7m) kabla 35 mm^2
Teraz chce sobie zarobić kable sam.
Żabki mam, a w hurtowni mi zostawili resztkę (7m) kabla 35 mm^2
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne