Witam, mam pewien problem z fasttech. Mianowicie chodzi o to, że w momencie gdy bylem przy składaniu zamówienia, oraz po podaniu danych karty, przeniosło dalej, wyświetlił się błąd strony, a pieniądze z konta zeszły. Cały czas teraz mi widnieje ta rzecz nadal w koszyku, a ja przelew czeka na akceptację. Co powinienem w tym przypadku zrobić?
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
RaVciu pisze:A z której opcji kontaktu do nich skorzystać? Do PP nie zadzwonie bo tak jak mowilem płaciłem przelewem kartą
Nie dostałeś potwierdzenia na e-mail? Możliwe, że płatność nie doszła do skutku, a została tylko nałożona blokada. Miałem kiedyś podobną sytuację, po paru dniach blokada została zdjęta. Zobacz czy na blokadzie masz podany jakiś nr identyfikacyjny, wtedy mógłbyś napisać do obsługi FF: http://support.fasttech.com/#General-tab
Przy płatności kartą też jest ochrona kupujących, realizowana przez dostawcę karty więc nie martw się na zapas;)
Nie dostałem żadnego potwierdzenia. W banku jest oczekiwanie na potwierdzenie przelewu, więc transakcja nie doszła jeszcze do skutku, gdzie sprawdzić tą blokadę?
delux pisze:Moja paczka z 4111 niestety ale z płaczem oddali kaskę
A ja jestem w tyłku... Fasttech współpracuje, ale wallbuys już nie...
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
RaVciu pisze:Nie dostałem żadnego potwierdzenia. W banku jest oczekiwanie na potwierdzenie przelewu, więc transakcja nie doszła jeszcze do skutku, gdzie sprawdzić tą blokadę?
Nie wiem jaki masz bank. U mnie jest to w kartach i jest osobna zakładka: Zablokowane środki i Kwota zablokowana. Sprawdź czy masz coś takiego i czy przy transakcjach są ich identyfikatory.
Mam konto w mbanku, nie mam zakładki zablokowana kwota, ale znalazłem gdzie to się znajduje, i rzeczywiście są te pieniądze zablokowane, ale nie mam żadnego identyfikatora, o który poproszono mnie w supporcie fasttechu.
@Edit, mam jednak zablokowaną kwotę w kartach, ale identyfikatora nadal nie mam