Latarka z dobrym chłodzeniem

Oświetlenie przednie i tylne w rowerze, zasobniki na baterie. Komfort i bezpieczeństwo nocnej jazdy.
kPietrzak
Posty: 26
Rejestracja: piątek 27 sie 2010, 11:11
Lokalizacja: Lublin

Latarka z dobrym chłodzeniem

Post autor: kPietrzak »

Witam serdecznie

Jakiś czas temu dzięki radom z tego forum kupiłem latarkę UltraFire WF-501b. Niestety sprzęt się spalił i postanowiłem kupić coś nowego.

Widzę dwie opcje:
1. Kupić latarkę, która się nie spali(prawdopodobnie słabsza).
2. Kupić tą samą latarkę, ale zrobić do niej własne chłodzenie.

Która z tych opcji ma więcej sensu? W jaki sposób mogę dorobić skuteczne chłodzenie do tego modelu?
rafalklis
Posty: 888
Rejestracja: niedziela 15 lut 2009, 23:53
Lokalizacja: Busko Zdrój
Kontakt:

Post autor: rafalklis »

Jeśli latarka Ci odpowiada, to napisz do któregoś z forumowych fachowców z prośbą o wycenę przeróbki z odpowiednią modyfikacją. Będziesz miał do wyboru: rodzaj diody, odcień, tryby, prąd płynący w diodę, czyli ilość światła, itd.
max4max
Posty: 1398
Rejestracja: wtorek 14 sie 2012, 07:56
Lokalizacja: że znowu

Post autor: max4max »

kPietrzak pisze:1. Kupić latarkę, która się nie spali(prawdopodobnie słabsza).
Kup Convoya S2 modowanego - po poprawkach z forumowego sklepiku, a będziesz miał silniejszą latarkę z pewnością, że nie tylko się nie spali, ale nawet nie przegrzeje.
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6166
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

max4max pisze:
kPietrzak pisze:1. Kupić latarkę, która się nie spali(prawdopodobnie słabsza).
Kup Convoya S2 modowanego - po poprawkach z forumowego sklepiku, a będziesz miał silniejszą latarkę z pewnością, że nie tylko się nie spali, ale nawet nie przegrzeje.
Pod warunkiem że latarka będzie w ruchu lub z zabezpieczeniem termicznym, inaczej przy max trybie padnie.
ILPT
max4max
Posty: 1398
Rejestracja: wtorek 14 sie 2012, 07:56
Lokalizacja: że znowu

Post autor: max4max »

skaktus pisze:Pod warunkiem że latarka będzie w ruchu lub z zabezpieczeniem termicznym, inaczej przy max trybie padnie.
Pisane w Dziale - "Lampki rowerowe " a nie spotkałem jeszcze takiego światełka na rowerze w bezruchu :P
Awatar użytkownika
Pyra
Site Admin
Posty: 8527
Rejestracja: niedziela 02 sie 2009, 20:35
Lokalizacja: Gądki

Post autor: Pyra »

Witam
max4max pisze:
skaktus pisze:Pod warunkiem że latarka będzie w ruchu lub z zabezpieczeniem termicznym, inaczej przy max trybie padnie.
Pisane w Dziale - "Lampki rowerowe " a nie spotkałem jeszcze takiego światełka na rowerze w bezruchu :P
Nie stałeś nigdy przed przejazdem kolejowym?
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
max4max
Posty: 1398
Rejestracja: wtorek 14 sie 2012, 07:56
Lokalizacja: że znowu

Post autor: max4max »

Ale czy wtedy trzeba świecić na 100% ?
Każdą rzecz da się zepsuć przez nieumiejętną eksploatację (nawet młotek :) )

Pozdrawiam
kokos
Posty: 7
Rejestracja: czwartek 17 lip 2014, 22:44
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kokos »

Zawsze można dokleić kilka radiatorków :D
https://lh5.googleusercontent.com/-LgzG ... G_0776.JPG
Byle tylko w środku było dobrze zrobione odprowadzanie ciepła od diody ( ja dopiero będę robić, nie śpieszy mi się, bo i tak jeździć nie mogę, na razie )
Screal 250 lm + Scream 750 lm + SolarStorm x3
Awatar użytkownika
rafalzaq
Posty: 588
Rejestracja: piątek 28 lut 2014, 19:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: rafalzaq »

Oczywiście wszystko da się zepsuć jeśli się źle z tym obchodzi. Jednak lepiej gdyby tych możliwości zepsucia było jak najmniej. Poza tym jak szukam opinii o danej latarce to nie pomijam działu rowerowego, mimo że akurat latarki rowerowej nie potrzebuję.
ODPOWIEDZ