akademicka dyskusja,roben pisze:Podszkoliłeś mnie ta lampka podświetlenia tablicy wygląda podobnie w większości aut osobowych.misioCG pisze:więc cię trochę podszkolę, na tym właśnie polega forum aby się dzielić wiedzą
Tu się zgadzam ale:misioCG pisze:Samo wycięcie nie osłabia i nie przeszkadza w poprawnym działaniu lampkiWbrew pozorom jest, oczywiście nie bezpośrednio ale woda podczas jazdy w deszczowe dni dostaje się wszędzie od spodu auta i obawiałbym się o uszkodzenie źródła światła właśnie przez wodę, która dostanie się przez wyciętą obudowę.misioCG pisze:nie jest też wystawiona bezpośrednio na działanie wody gdyż jest schowana w zderzaku
Tak jak skaktus napisał, przeważnie moce żarówek led na aukcjach są mocno zawyżone, ciekawi mnie jaki efekt będzie z tych, które nabyłeś...
piszesz że "wbrew pozorom jest" a potem potwierdzasz że "nie bezpośrednio" tak właśnie jak ja napisałem
Nie rozumiem, to w końcu jest tak jak napisałem czy nie?
Nie chce się spierać o błahostki
Pytanie polegał na tym aby poszukać materiału który by przepuszczał powietrze a nie przepuszczał wody.
Jednak po przeanalizowaniu skłaniam się do zastosowania radiatora z laptopa
+ w miarę stałe chłodzenie bez względu na prędkość jazdy
+ łatwość uszczelnienia modyfikacji
- problem z rozmiarem i umieszczeniem tego w zderzaku
- nie wiem czy da się formować przekaźnik cieplny, jak to podłączyć bezpośrednio do radiatora w żarówce, jakiś sylikon termiczny lub klej? Będzie trzeba wypukłą obudowę żarówki połączyć z płaską podstawą radiatora, nie wiem czy da się tą podstawę wygiąć pod kształt radiatora w żarówce, i czym to połączyć aby dobrze przekazywało ciepło.
To wszystko to tylko dywagacje, więc wszystko się okaże jak dostane to w swoje łapki
Z tego co pisze skaktus możliwe że nie będę potrzebowała radiatora bo nie będzie się grzało nadmiernie
Oczywiście że opiszę jak tylko zacznę zabawę z żaróweczkami