Dealextreme-zakupy część druga

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
gramacz
Posty: 37
Rejestracja: niedziela 16 wrz 2012, 16:10
Lokalizacja: Z DOMU

Post autor: gramacz »

Ja dużo kupuje w chinach, teraz to już wyłącznie na aliexpress. Z dużych platform handlowych jest najtaniej, i jest ochrona sprzedającego ESCROW tzn dostaniesz towar zgodny z zamówieniem , kończysz transakcję i wtedy pieniądze dostaje sprzedawca.

Czasem idzie znaleźć tańszy sklep ale bez renomy i nigdy nie wiadomo czy prawdziwy.
Jak ktoś nie wie jak zacząć zakupy na aliexpress to tu przewodnik krok po kroku.
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=91466#91466
kurtis
Posty: 11
Rejestracja: poniedziałek 25 lut 2013, 14:46
Lokalizacja: Opole

Post autor: kurtis »

Nie wiem, o co chodzi, ale zmienił się mój tracking number dla zamówienia na stronie DX. Poprzedni był dla poczty chińskiej, teraz jest dla poczty singapurskiej. Oba są widoczne w systemach trackingowych :|
0612
Posty: 51
Rejestracja: sobota 26 sty 2013, 11:00
Lokalizacja: wlkp

Post autor: 0612 »

Muszę prosić o poradę. 25.02 dokonałem zakupu w fasttech i dx. Adres do wysyłki w obu przypadkach taki sam jak i procedura płacenia(PP z tym samym adresem i danymi co logowanie w sklepach). Z pierwszego paczka po 14 dniach u mnie. Niestety z dx nie dotarła, wysłałem " Ticket" no i dowiaduje się że paczka powróciła do Chin ?? Teraz chcą 4$ za wysyłkę. No niby nie dużo ale nie lubię płacić za nic i nie z mojej winy. Macie jakis sposób czy trzeba płacić?
to wiadomość z dx
Dear Customer,
We confirm that your package was sent back to China. Is there any reason that you might know?
If the address is correct, please check local laws and regulations to see if the products that you bought from us have import restrictions. In these cases DX will not be responsible for the returned package postage.
Now would you like a resend? Or refund? Or save the money as store credits in dx account for your future purchase?
But please note, for any solutions, we must deduct $4 postage.


Yours Sincerely,
Customer Service


Chyba wyśle im zdjęcie paczki z fasttechu z widocznymi danymi bo mi wciskają że adres jest błędny.
Awatar użytkownika
ElSor
Site Admin
Posty: 5041
Rejestracja: niedziela 13 wrz 2009, 12:52
Lokalizacja: Ozimek

Post autor: ElSor »

0612 pisze:Chyba wyśle im zdjęcie paczki z fasttechu z widocznymi danymi bo mi wciskają że adres jest błędny.
Przecież nikt nie pisze, że adres jest błędny tylko:
0612 pisze:If the address is correct, please check local laws and regulations to see if the products that you bought from us have import restrictions.
Translator google
missieek
Posty: 139
Rejestracja: wtorek 28 lip 2009, 21:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: missieek »

kurtis pisze:Nie wiem, o co chodzi, ale zmienił się mój tracking number dla zamówienia na stronie DX. Poprzedni był dla poczty chińskiej, teraz jest dla poczty singapurskiej. Oba są widoczne w systemach trackingowych :|

Też tak miałem.
Wszystko dotarło bez przeszkód.
Po tym, jak w trackingu poczty singopurskiej pojawiła się paczka, w Polsce była już po 3 dniach :)
0612
Posty: 51
Rejestracja: sobota 26 sty 2013, 11:00
Lokalizacja: wlkp

Post autor: 0612 »

ElSor pisze:
0612 pisze:Chyba wyśle im zdjęcie paczki z fasttechu z widocznymi danymi bo mi wciskają że adres jest błędny.
Przecież nikt nie pisze, że adres jest błędny tylko:
0612 pisze:If the address is correct, please check local laws and regulations to see if the products that you bought from us have import restrictions.
Translator google
-- no właśnie o to między innymi mi biega -- ''jeśli adres jest poprawny, proszę sprawdzić lokalne przepisy....................."
Fakt że źle to wyraziłem, chodziło mi o pokazanie że nie ma problemu z przepisami i adresem bo inna paczka dotarła bez problemu.
...powracając do pytania, da się coś zdziałać czy niestety płacić trzeba.
kurtis
Posty: 11
Rejestracja: poniedziałek 25 lut 2013, 14:46
Lokalizacja: Opole

Post autor: kurtis »

missieek pisze:
kurtis pisze:Nie wiem, o co chodzi, ale zmienił się mój tracking number dla zamówienia na stronie DX. Poprzedni był dla poczty chińskiej, teraz jest dla poczty singapurskiej. Oba są widoczne w systemach trackingowych :|

Też tak miałem.
Wszystko dotarło bez przeszkód.
Po tym, jak w trackingu poczty singopurskiej pojawiła się paczka, w Polsce była już po 3 dniach :)
Od drugiego kwietnia mam taki status na singapurskim trackingu: INFORMATION RECEIVED
(This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article). To znaczy, że DX już przekazał im przesyłkę, czy dopiero przekaże?
kapuss
Posty: 35
Rejestracja: środa 23 lis 2011, 00:31
Lokalizacja: łomża

Post autor: kapuss »

Może urząd celny Ci zawrócił paczkę, a z numerami przesyłek chińskimi i singapurskimi to jest tak że nasze zakupy jeżdżą-latają-pływają całkiem spory kawałek drogi i sprzedawcy wysyłają je na różne sposoby żeby było taniej bo przecież przesyłka za free :) pozdrawiam
Ostatnio zmieniony środa 23 paź 2013, 16:09 przez kapuss, łącznie zmieniany 1 raz.
ptja
Posty: 2414
Rejestracja: poniedziałek 31 gru 2012, 12:44
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ptja »

Nie wiem, czy było: DX ma nową stronę "EU Direct": http://eud.dx.com/
Nie porównywałem cen, ale piszą,że "no duty and VAT", czyli strach przed UC odchodzi w przeszłość.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
Awatar użytkownika
pegasus_sis
Posty: 963
Rejestracja: środa 25 sie 2010, 13:03
Lokalizacja: Łódź

Post autor: pegasus_sis »

Wysyłka jest darmowa powyżej 30$ :-(
arekm
Posty: 736
Rejestracja: niedziela 22 sty 2012, 15:25
Lokalizacja: Polska

Post autor: arekm »

ptja pisze: Nie porównywałem cen, ale piszą,że "no duty and VAT", czyli strach przed UC odchodzi w przeszłość.
... ale:
- nadal wysyłają z Chin tylko mają jakąś umowę z NL-post, że niby ma iść ciut szybciej
- jako, że z Chin to nadal przechodzi przez UC i nadal mogą się próbować doczepić
- na tej stronie są TYLKO towary nie przekraczające 22 euro. Z "no duty and vat" to rozbijają przesyłki tak by każda przesyłka nie przekroczyła kwoty 22 euro (czyli tym samym nie podpadała pod cło/vat). Jak kupisz 50 przedmiotów po 22 euro to dostaniesz 50 osobnych przesyłek.
- ceny wyglądają na droższe ale to może tylko takie wrażenie

Tym samym szału nie ma - ot "myk" marketingowo/logistyczny.
Lampek
Posty: 375
Rejestracja: piątek 15 sty 2010, 23:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Lampek »

arekm pisze: - jako, że z Chin to nadal przechodzi przez UC i nadal mogą się próbować doczepić
Ja pewnego czasu kupiłem za większa kasę już nie pamiętam z Chin czy Tajwanu to oryginalna paczka była włożona do większego pudła i kurierem przyleciała z GB bez problemu opłat.
jaeger
Posty: 1
Rejestracja: środa 01 wrz 2010, 12:28
Lokalizacja: wieliczka

Post autor: jaeger »

Witam !

Mam problem z przesyłkami z DX :

1. Zamówienia są dzielone przez sklep i wysyłane partiami tylko że przyszła tylko jedna paczka wysłana 10 maja a ta z 8 maja gdzieś zaginęła :zly:
Choć mam "tracking number" to nie da się jej wyśledzić na stronie linkowanej z DX :shock:

2. Zamówienie z 14 maja nie zostało wysłane bo ponoć czegoś nie mają na stanie :??:
Nie wiem co jest grane bo nic takiego nie jest przy tych towarach zaznaczone.

Co robić ? Reklamować w DX czy od razu w PayPal bo tak zapłaciłem za zakupy ?
I jak reklamować ?

Wybaczcie pytania ale nieco jestem zielony w temacie a do tej pory nie miałem takich kłopotów z tym sklepem a kilka rzeczy u nich już kupiłem.
arekm
Posty: 736
Rejestracja: niedziela 22 sty 2012, 15:25
Lokalizacja: Polska

Post autor: arekm »

1) czas wysłania nie ma większego wpływu na czas dostarczenia. Bywa, że przesyłki sprzed miesiąca jeszcze nie dotarły gdzie sprzed 2 tygodni już są na miejscu. Martwimy się po ok 1.5 mca od wysłania (45 dniowy termin paypala tu istotną granicę wytycza - o ile płatność paypalem).

2) czasami robią backorder i się czeka zanim wyślą... znów pamiętać o 45 dniowym terminie.

Co do trackingu to szklane kule się popsuły i są w serwisie. Wklej numery to może coś się dowiesz.
Awatar użytkownika
phantom
Posty: 690
Rejestracja: piątek 06 mar 2009, 14:46
Lokalizacja: biegun

Post autor: phantom »

Spróbuj śledzenia naszej Poczty Polskiej, jest niezłe:

http://emonitoring.poczta-polska.pl/
ODPOWIEDZ