Witam
zastanawiam się nad montażem soczewy i Xenonu do auta. amerykaniec = kiepskie oświetlenie
myślę albo o jakimś retroficie p'n'p na gniazdo żarówki (9007) lub jakaś dobra soczewa pod ds2 z odcięciem ___/--- zamiast zwykłego ___/
Czy w czasach unifikacji warto szukać jakiej lepszej soczewki z konkretnego modelu? Większej średnicy etc?
Miejsca w reflektorze sporo - Taurus okular - reflektor eliptyczny 2 częściowy ściągany na 4 śruby. mniejsza średnica elpisy ok 12cm , na długość też ok 12cm na soczewkę
montaż soczewek bixenon w reflektor
Kup coś takiego:
http://allegro.pl/soczewki-soczewka-bix ... 84882.html
Najmniej się napracujesz a efekt będzie zadowalający.
Nie ma sensu szukać jakiś wyrafinowanych konstrukcji japońskich. Bo wcześniej sprzedasz auto niż trafisz na coś konkretnego.
http://allegro.pl/soczewki-soczewka-bix ... 84882.html
Najmniej się napracujesz a efekt będzie zadowalający.
Nie ma sensu szukać jakiś wyrafinowanych konstrukcji japońskich. Bo wcześniej sprzedasz auto niż trafisz na coś konkretnego.
A moim zdaniem nie kupuj soczewki z podanej aukcji, tylko poszukaj soczewki tego typu (wkręcana w gniazdo) ale na palnik D2S. Zawsze przy kontroli możesz pokazać że masz markowe palniki, więc szansa na mandat jest mniejsza
Ta z aukcji fajna, ale palnik H1 i może być kłopot. W Polsce jest firma która sprzedaje soczewki na D2S, koszt około 350 zł, w Chinach, patrząc na foto to samo, koszt ~ 60 dolarów.
Ta z aukcji fajna, ale palnik H1 i może być kłopot. W Polsce jest firma która sprzedaje soczewki na D2S, koszt około 350 zł, w Chinach, patrząc na foto to samo, koszt ~ 60 dolarów.
ILPT
Policjant który każe mu wyciągać żarnik na 100% będzie na tyle cwany by rozpoznać, że to samoróbka.skaktus pisze:A moim zdaniem nie kupuj soczewki z podanej aukcji, tylko poszukaj soczewki tego typu (wkręcana w gniazdo) ale na palnik D2S. Zawsze przy kontroli możesz pokazać że masz markowe palniki, więc szansa na mandat jest mniejsza
Ta z aukcji fajna, ale palnik H1 i może być kłopot. W Polsce jest firma która sprzedaje soczewki na D2S, koszt około 350 zł, w Chinach, patrząc na foto to samo, koszt ~ 60 dolarów.
Ja bym jednak wolał mieć możliwość wsadzenia żarówki h1 i jechania dalej.
Markowy żarnik i dobre przetwornice to + 200 zł do kosztów montażu.
W zamian uzyska 5 - 10% więcej światła.
Ciężko jest rozpoznać przeróbkę, wkręcaną np. w gniazdo H4 na palnik D2S, tym bardziej że pierścienie wchodzą w gniazdo i praktycznie nie widać że coś było przerabiane. Co innego jak popatrzy na homologację, tutaj wszytko ma jak na dłoni.
Wsadzenie żarówki H1 to ważny plus, ale minus dla soczewki - te chińczyki ledwo wytrzymują 35W palniki a przy żarówce 55W mogą spłynąć.
PS-Sam markowy żarnik to około 150 - 200 zł, przetwornica również, więc koszt zakupu żarnika (nowego) + używana przetwornica na jedną stronę to około 300 zł.
Wsadzenie żarówki H1 to ważny plus, ale minus dla soczewki - te chińczyki ledwo wytrzymują 35W palniki a przy żarówce 55W mogą spłynąć.
PS-Sam markowy żarnik to około 150 - 200 zł, przetwornica również, więc koszt zakupu żarnika (nowego) + używana przetwornica na jedną stronę to około 300 zł.
ILPT