Mam i ja Jakob A60 Dzisiaj się troszkę nim pobawiłem. Fabrycznie latarka wyposażona w diodę Xr-e pomiar na dupce 1.45A. Latarka w trybie max nawet po dłuższym czasie się nie robi ciepła. Po zmianie na diodę xp-g2 (nadal na fabrycznym driverze) pomiar na dupce wskazuje na 1.75A Latarka po chwili robi się wyraźnie ciepła. Nie stwierdziłem jakiejś wyraźnej zmiany w ilości światła. Prawdopodobnie ma to związek z tym że xp-g jest osadzona zbyt nisko i pomiędzy reflektorem a podłożem powstaje szpara. Moim zdaniem jest to ślepa uliczka w drodze do modyfikacji tej latarki- nie ma możliwości prawidłowego spasowania xp-g z tym reflektorem. Lepszym rozwiązaniem było by pozostawienie Xr-e i popędzenie jej większym prądem , lecz tu pojawia się inny problem oryginalny driver ma większą średnicę niż typowe latarkowe 17mm . Trzeba by pomyśleć nad jakąś redukcją - Jak sobie kolego z tym poradziłeś? zastosowałeś jakiś pierścień ,czy też toczyłeś nową pigułę? Co do reflektora to bardziej bym się obawiał jego stopienia przy wysokim prądzie.lorak pisze:Właśnie boję się, że plastikowy reflektor nie wytrzyma i pęknie. Przylutowanie niestety jest nie za bardzo możliwe bo piguła jest aluminiowa. Latarka to Jacob A60. Z tego co czytałem to ludzie tam ładują po 3A i wytrzymuje, więc mam nadzieję, że wytrzyma. Chyba najlepiej będzie tak jak mówi skaktus, nagwintować dwa otwory i przykręcić podłoże, bo miejsca jest sporo.
[ElSor] Pozwoliłem sobie wydzielić ten wątek z tematu o overdrivingu diod.