Convoy S2/S3/S5/S6/S8 - różnice
Convoy S2/S3/S5/S6/S8 - różnice
Wymienione modele są w podobnej cenie i tak zastanawiam się, czym właściwie różnią się w praktyce. Głównie mam na myśli to jak świecą, bo np. ze zdjęć na FT wynika, że S3 skupia mocniej niż S2, a z tego co pamiętam to na forum ktoś pisał odwrotnie. Ewentualnie jak jest z podatnością na przeróbki, dostępnością części typu inny ref., kolimator, itp?
Do s3 i s6 można bez przeróbek związanych z pigułą dopasować kolimatory.
Z reguły zasada jest taka ( w przypadku takiej samej średnicy ) że im głębszy ref tym większy zasięg/skupienie ( np convoy s2 17,52mm , a convoy s3 11,6mm)
Na forum Ktoś dobrze napisał że S2 lepiej skupia od s3.
Najwięcej osób przerabia s2 ze wzglęgu na najtańszy host.
Z reguły zasada jest taka ( w przypadku takiej samej średnicy ) że im głębszy ref tym większy zasięg/skupienie ( np convoy s2 17,52mm , a convoy s3 11,6mm)
Na forum Ktoś dobrze napisał że S2 lepiej skupia od s3.
Najwięcej osób przerabia s2 ze wzglęgu na najtańszy host.
Zestaw rowerowy:
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Z Convoyów szeroko to tylko S3 i S2 i różnice są małe co do szerokości świecenia na korzyść S3, ale nie jest to dużo.
Ważne, ze obie latarki oprócz szerokiego strumienia mają w miarę jednorodny i równomierny rozkład.
Z innych np. Roche F12
http://www.fasttech.com/products/1601/1 ... oup-35-mod
lub X-power na fasttech chyba sam host jest
http://www.fasttech.com/products/1601/1 ... light-host
Ważne, ze obie latarki oprócz szerokiego strumienia mają w miarę jednorodny i równomierny rozkład.
Z innych np. Roche F12
http://www.fasttech.com/products/1601/1 ... oup-35-mod
lub X-power na fasttech chyba sam host jest
http://www.fasttech.com/products/1601/1 ... light-host
- smokuxx1987
- Posty: 2113
- Rejestracja: środa 16 maja 2012, 19:04
- Lokalizacja: Krosno
Jest jeszcze Convoy S2+ który świeci szerzej od S2 i można bez przeróbek założyć kolimator bo gwint w głowicy jest do samego końca.
WW latarka ma sterownik taki jak fabrycznie w convoyu czyli 2 grupy trybów, przełączanie odbywa się w niskim trybie, po 5 sekundach świecenia latarka mignie, wtedy należy zmienić tryb i mamy do dyspozycji 2 grupe.
WW latarka ma sterownik taki jak fabrycznie w convoyu czyli 2 grupy trybów, przełączanie odbywa się w niskim trybie, po 5 sekundach świecenia latarka mignie, wtedy należy zmienić tryb i mamy do dyspozycji 2 grupe.
Tym co widać
S2+ i S3 mają takie same reflektory.
Inaczej jest rozwiązany montaż refa, pigułki, korpus S3 nie rozkręca się jak s2. Inny jest włącznik.
Mi s2+ wydaje się lepszy, ale brakuje mu mocowania do klipsa.
S2+ i S3 mają takie same reflektory.
Inaczej jest rozwiązany montaż refa, pigułki, korpus S3 nie rozkręca się jak s2. Inny jest włącznik.
Mi s2+ wydaje się lepszy, ale brakuje mu mocowania do klipsa.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
Chciałbym wrócić do tematu, bo pomyślałem, że przydałoby się trochę więcej światła po bokach niż to jest w S2(którą posiadam). Zasadziłem się na S3, ewentualnie S2+, ale z tego co widzę na beamshotach to wygląda to zupełnie odwrotnie. S3/S2+ ma wyraźnego i mniejszego spota, a S2 bardzo ładnie rozmytego. Jak dla mnie to zdecydowanie bardziej skupia S3. Jeśli na forum panuje odwrotna opinia to wyjaśnijcie mi, proszę, tę rozbieżność.vin324pl pisze:(...)
Na forum Ktoś dobrze napisał że S2 lepiej skupia od s3.
S2: http://www.fasttech.com/products/1601/10002364/1195008
S3: http://www.fasttech.com/products/1601/10002364/1195002
Czy chodzi o to, że S3 ma węższego spota, a tylko szerszy spill(co w sumie logiczne przy niższym reflektorze)? Czy faktycznie z beamshotami coś jest nie tak? Co do S2 to myślę, że beamshot się zgadza, bo właśnie to mi się w niej bardzo podoba, że spot jest mocno rozmyty i płynnie przechodzi do spilla. W praktyce rewelacyjnie oświetla najbliższą okolicę.
S3 oraz S2+ ma szerszy spill niż S2, dlatego lepiej doświetli boki.
Przez to że S2+ ma szerszy spill na zdjęciach wygląda to jak by spot był bardziej skupiony, ale na prawdę są bardzo porównywalne, z lekką przewagą w skupieniu dla S2.
Jak chcesz dobrze doświetlić boki i przewidujesz 2 latarki na kierownicy to polecam S2+/S3 z kolimatorem 20x60, lub 15x90.
Fotki jak świecą takie latarki znajdziesz tu:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=13523 - S2+
Przez to że S2+ ma szerszy spill na zdjęciach wygląda to jak by spot był bardziej skupiony, ale na prawdę są bardzo porównywalne, z lekką przewagą w skupieniu dla S2.
Jak chcesz dobrze doświetlić boki i przewidujesz 2 latarki na kierownicy to polecam S2+/S3 z kolimatorem 20x60, lub 15x90.
Fotki jak świecą takie latarki znajdziesz tu:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=13523 - S2+
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.