convoy C8
Jednak to nie wina przewodów. Przed chwilą sprawdziłem 2 convoye S2 6*AMC, które posiadam na świeżych bateriach i jeden pobiera 2,11A, drugi 2,15A. Natomiast nieszczęsny C8 pobiera na świeżym akumulatorze 1,56A.... Raczej na 100% wina leży po stronie sterownika. Ma ktoś jakieś pomysły co jeszcze mogę sprawdzić w owym nanjg 105c? Pozdrawiam.
lobudek, Zmierz jaki prąd dostaje dioda tak z ciekawości oraz jej napięcie przewodzenia w najwyższym trybie. Zobacz też jak zalutowana jest sprężynka na sterowniku. Jeśli wszystko będzie ok. w jedną przelotkę przy pierścieniu masy włóż kawałek odizolowanego przewodu i zalutuj z obu stron. Możesz też wykręcić pigułę i i zalutować lub podpiąć krokodylkami przewody do plusa i masy na driverze i potem zmierzyć pobór prądu. Można jeszcze sprawdzić poprawność zalutowania samych AMC, ale wartość 1,56 raczej na uszkodzone czy źle zalutowane AMC nie wskazuje, bo na 4 szt. to za dożo a na 5 za mało. Połączenie tubusu baterii z głowicą sprawdzałeś? Czasem się zdarzało że było potraktowane klejem a nie dokręcone do końca, nie pamiętam tylko z jakiego sklepu takie przychodziły. Pozostaje jeszcze kontakt samego drivera z pigułą i poprawność zalutowania przewodów na driverku i na padach diody.