Olight T25 pobita szybka i porysowany odblysnik
-
- Posty: 4
- Rejestracja: niedziela 23 mar 2014, 08:48
- Lokalizacja: Kraków
Olight T25 pobita szybka i porysowany odblysnik
Cześć,
Witam w moim pierwszym temacie Czytam forum już od dłuższego czasu, miedzy innymi dlatego kopiłem Olighta z tematu niestety ostatnio go popsułem - mechanicznie Służył mi jako latarka w replice ASG i dostał kule w szybkę - czego oczywiście nie wytrzymał, szybka się pokruszyła a odłamki szkła porysowały odbłyśnik - proszę o pomoc czy da się te części wymienić i jeśli tak to co tam będzie do środka pasować? to jest 18mm średnica szyby i odbłyśnika? Takie widziałem elementy zastępcze na dx.com - co tam wsadzić żeby świeciło jak wcześniej?
Edit Pyra: Tym razem poprawiłem, proszę o poprawną pisownię.
Witam w moim pierwszym temacie Czytam forum już od dłuższego czasu, miedzy innymi dlatego kopiłem Olighta z tematu niestety ostatnio go popsułem - mechanicznie Służył mi jako latarka w replice ASG i dostał kule w szybkę - czego oczywiście nie wytrzymał, szybka się pokruszyła a odłamki szkła porysowały odbłyśnik - proszę o pomoc czy da się te części wymienić i jeśli tak to co tam będzie do środka pasować? to jest 18mm średnica szyby i odbłyśnika? Takie widziałem elementy zastępcze na dx.com - co tam wsadzić żeby świeciło jak wcześniej?
Edit Pyra: Tym razem poprawiłem, proszę o poprawną pisownię.
Ostatnio zmieniony niedziela 23 mar 2014, 09:08 przez galandilias, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam
Zastanów się nad dobrym poliwęglanem zamiast szkła, ma swoje wady, ale ma niezaprzeczalną zaletę, nie pęka od uderzenia kulki i daje się łatwo obrabiać, czyli możesz dopasować z większego rozmiaru.
Pozdrawiam
Zastanów się nad dobrym poliwęglanem zamiast szkła, ma swoje wady, ale ma niezaprzeczalną zaletę, nie pęka od uderzenia kulki i daje się łatwo obrabiać, czyli możesz dopasować z większego rozmiaru.
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: niedziela 23 mar 2014, 08:48
- Lokalizacja: Kraków
-
- Posty: 4
- Rejestracja: niedziela 23 mar 2014, 08:48
- Lokalizacja: Kraków
Jak nie da rady od zewnątrz, to od środka.
http://www.swiatelka.pl/upload_img/obra ... 0c9972.jpg
Spróbuj jakimś cienkim śrubokrętem wykręcić tą płytkę.
Chociaż jeszcze wracając do tego odkręcania... Nie bez powodu większość latarek ma tubus 1" (25,4mm), one po prostu pasują do średniej łapy, lepsze do takiego odkręcania są dłonie w gumowych rękawiczkach, w gumowych rękawiczkach, bo są przyczepne i nie marnuje się siły na łapościsk i przekłada się ona na sam moment obrotowy, a pozatym równomiernie rozkładasz nacisk, nic nie porysujesz, kombinerkami możesz spłaszczyć miękką aluminiową obudowę, podrapiesz.
http://www.swiatelka.pl/upload_img/obra ... 0c9972.jpg
Spróbuj jakimś cienkim śrubokrętem wykręcić tą płytkę.
Chociaż jeszcze wracając do tego odkręcania... Nie bez powodu większość latarek ma tubus 1" (25,4mm), one po prostu pasują do średniej łapy, lepsze do takiego odkręcania są dłonie w gumowych rękawiczkach, w gumowych rękawiczkach, bo są przyczepne i nie marnuje się siły na łapościsk i przekłada się ona na sam moment obrotowy, a pozatym równomiernie rozkładasz nacisk, nic nie porysujesz, kombinerkami możesz spłaszczyć miękką aluminiową obudowę, podrapiesz.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: niedziela 23 mar 2014, 08:48
- Lokalizacja: Kraków
Jak o samo grzanie chodzi, to zapalniczka żarowa zwykła z kiosku za 2zł może pomoże, one osiągają duże temperatury, ale to jednorazówki.galandilias pisze:I ja mam to wszystko zrobić tak? na moje oko jakby ją podgrzać to pewnie coś by sie odkręciło bo jest tam z boku widoczna szczelnia... Ale nie mam sprzętu żeby takie robić na niej kombinacje - zapalniczką ani świeczką pewnie tak nie rozgrzeję...
Rozebrałem już kilkanaście klejonych ITP głównie A1/2/3 oczywiście bezinwazyjnie
W małych powiększa się ręcznie otwory w płytce drivera tak aby dało się włożyć specjalnie dorobiony klucz ewentualnie końce suwmiarki aby móc wykręcić driver.
Oczywiście najważniejszy jest klej , te puszcza w przypadku wersji aluminiowych po mrożeniu głowicy w zamrażarce a potem podgrzaniu zew płaszcza głowicy hotair'em .
Temp oczywiście trochę ponad 100 st , zbyt długie grzanie uszkodzi ref jak i podładkę miedzy refem a podłożem leda.
W żadnym wypadku nie palnikiem , uszkodzimy w ten sposób anodę.
Tutaj mamy pcb drivera bez otworów , trzeba na czuja nawiercić przy brzegu ale nie na wylot tylko po wierzchu .
PS> w wersjach ss lub tytanowych jest gorzej bo inna rozszerzalność materiału w stosunku do aluminiowej piguły ale też da radę
W małych powiększa się ręcznie otwory w płytce drivera tak aby dało się włożyć specjalnie dorobiony klucz ewentualnie końce suwmiarki aby móc wykręcić driver.
Oczywiście najważniejszy jest klej , te puszcza w przypadku wersji aluminiowych po mrożeniu głowicy w zamrażarce a potem podgrzaniu zew płaszcza głowicy hotair'em .
Temp oczywiście trochę ponad 100 st , zbyt długie grzanie uszkodzi ref jak i podładkę miedzy refem a podłożem leda.
W żadnym wypadku nie palnikiem , uszkodzimy w ten sposób anodę.
Tutaj mamy pcb drivera bez otworów , trzeba na czuja nawiercić przy brzegu ale nie na wylot tylko po wierzchu .
PS> w wersjach ss lub tytanowych jest gorzej bo inna rozszerzalność materiału w stosunku do aluminiowej piguły ale też da radę
elektroda.pl