FastTech
Dzięki kolego.
A czy mają jakiś wyznaczony termin od wysłana paczki na oddanie pieniędzy ponieważ minęło ponad 50 dni a piszą ze mam jeszcze poczekać dwa tygodnie;/
A czy mają jakiś wyznaczony termin od wysłana paczki na oddanie pieniędzy ponieważ minęło ponad 50 dni a piszą ze mam jeszcze poczekać dwa tygodnie;/
Ostatnio zmieniony piątek 21 lut 2014, 16:17 przez xander122, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy wszystkie elementy są ready to ship, a może oznaczone są restocking?
Najlepiej do nich napisać, teraz szybko odpowiadają, jak nic nie powiedzą to spór na paypal.
Najlepiej do nich napisać, teraz szybko odpowiadają, jak nic nie powiedzą to spór na paypal.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
Rzeczywiscie przejściówke HDMI mam Restocking (?). No ale to juz ponad miesiąc od zamówienia. Wiec co radzicie
Ostatnio zmieniony niedziela 05 mar 2017, 16:27 przez przemas22, łącznie zmieniany 1 raz.
Napisz do nich że nie chcesz tej przejściówki, oddadzą Ci za nią kase a resztę wyślą.
To zależy od Ciebie co chcesz.
To zależy od Ciebie co chcesz.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
Czołem,
Mam pytanko:Jak anulowałeś ten zakup i zamieniłeś na kupon ,to ma on wartość taką samą jak za te przedmioty w sklepie? Miałem taką sytuację ostatnio ,anulowałem 2 rzeczy z zamówienia i kupony mają wartość kilkadziesiąt centów niższą. może to norma u nich ?
przemas22 pisze:Ok dzieki za naświetlenie sprawy. Anulowałem ten produkt i zamieniłem go na bon
Mam pytanko:Jak anulowałeś ten zakup i zamieniłeś na kupon ,to ma on wartość taką samą jak za te przedmioty w sklepie? Miałem taką sytuację ostatnio ,anulowałem 2 rzeczy z zamówienia i kupony mają wartość kilkadziesiąt centów niższą. może to norma u nich ?
Fasttech zaczyna mnie doprowadzać do drżenia powiek, delikatnie mówiąc. Już wcześniej pisałem o moim zamówieniu z 06.02 które dostało status shipped i nr tracking 16.02. 19.02 pojawiło się w systemie pocztowym jako zgłoszenie ale fizycznie przesyłki jeszcze singpost nie dostał. Dziś, ku mojemu zdziwieniu informacja o przesyłce zniknęła z systemu singpost, (not found). Podejrzewam, że nie dostarczyli przesyłki na pocztę i SP wycofało nr tracking z ewidencji. Normalnie jaja sobie robią z poważnych ludzi.
Zbychur, może trzeba by do nich wystosować wiadomość email. Paczka zamówiona 18 lutego dwa dni później miała tracking, a na trzeci dzień Status = PHYSICAL ITEM RECD Updated data = 21/Feb/2014 18:07:54
W styczniu dotarły dwie paczki w ciągu 2 i 3 tygodni od zamówienia.
W styczniu dotarły dwie paczki w ciągu 2 i 3 tygodni od zamówienia.
Ostatnio zmieniony niedziela 23 lut 2014, 11:29 przez Jacek318, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja zamawiałem zaraz po tym ich Nowym Roku i widzę, że większość zamówień z tego kresu ma kłopoty. Paczka znowu pojawiła się w trackingu. Wiele też zależy od samej poczty. Moje zamówienie z 12.02.2014 z DX, które w niecałe 50godzin od złożenia zamówienia, miało status na śledzeniu w Poczcie Polskiej "wysłano 14.02.2014 Shenzen" i do dziś tak ma. myślałem, że wcześniej zobaczę WER Warszawa. W styczniu też czekałem 17dni na fasstech, ale tam od momentu jak się pojawiło w systemie to do 5-ciu dni miałem w domu.