Syrenka reaktywacja

....nie pasujące gdzie indziej...
Awatar użytkownika
tomeksz68
Posty: 787
Rejestracja: sobota 17 mar 2012, 20:48
Lokalizacja: Rzeszów

Syrenka reaktywacja

Post autor: tomeksz68 »

Witam
Dzisiaj na Interii ukazał się artykuł z pierwszych jazd reaktywowanej Syrenki

http://motoryzacja.interia.pl/samochody ... se70053090

Autko nawiązuje wyglądem do swojego protoplasty ale jest jednak inne.
Ładna kompozycja dwóch epok. Troszkę klasyki, nostalgii, wspomnień i nowoczesności. :)

Obrazek
pozdrawiam Tomek

"Gdy jest bardzo smutno to kocha się zachody słońca."
Antoine de Saint-Exupery
Awatar użytkownika
Borsuczy
Posty: 547
Rejestracja: wtorek 29 paź 2013, 09:24
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Borsuczy »

Tak śmiesznie trochę im to wyszło. Z przodu jakby Mini, a z tyłu lampy za małe. :mrgreen: W sumie gdyby nie kolor lamp trudno byłoby odróżnić przód od tyłu. :wink:
Awatar użytkownika
tomeksz68
Posty: 787
Rejestracja: sobota 17 mar 2012, 20:48
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tomeksz68 »

Borsuczy pisze:Tak śmiesznie trochę im to wyszło. Z przodu jakby Mini, a z tyłu lampy za małe. :mrgreen: W sumie gdyby nie kolor lamp trudno byłoby odróżnić przód od tyłu. :wink:
Dawno, dawno temu... były takie autka:

BMW Isetta
Obrazek

Fiat Multipla

Obrazek

W obu na pierwszy rzut oka nie wiadomo było gdzie przód a gdzie tył a zdobyły sobie popularność i uznanie w niejednym kraju. :)
pozdrawiam Tomek

"Gdy jest bardzo smutno to kocha się zachody słońca."
Antoine de Saint-Exupery
Awatar użytkownika
Borsuczy
Posty: 547
Rejestracja: wtorek 29 paź 2013, 09:24
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Borsuczy »

Pewnie projektant po narysowaniu połowy samochodu zawału dostał.
Awatar użytkownika
tomeksz68
Posty: 787
Rejestracja: sobota 17 mar 2012, 20:48
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tomeksz68 »

Borsuczy pisze:Pewnie projektant po narysowaniu połowy samochodu zawału dostał.
Mylisz się, obaj żyli długo i szczęśliwie, ten od Syrenki też ma się dobrze :mrgreen:
pozdrawiam Tomek

"Gdy jest bardzo smutno to kocha się zachody słońca."
Antoine de Saint-Exupery
Awatar użytkownika
Rysiu.
Posty: 1461
Rejestracja: poniedziałek 12 paź 2009, 22:30
Lokalizacja: południe

Post autor: Rysiu. »

tomeksz68 pisze:
Borsuczy pisze:Tak śmiesznie trochę im to wyszło. Z przodu jakby Mini, a z tyłu lampy za małe. :mrgreen: W sumie gdyby nie kolor lamp trudno byłoby odróżnić przód od tyłu. :wink:
Dawno, dawno temu... były takie autka:

BMW Isetta
Obrazek

Fiat Multipla

Obrazek

W obu na pierwszy rzut oka nie wiadomo było gdzie przód a gdzie tył a zdobyły sobie popularność i uznanie w niejednym kraju. :)
A multipla jak była paskudna kiedyś tak jest i dzisiaj, chyba ten sam projektant albo jego kolejne pokolenie przyłożył do tego rękę bo taki "dar" nie zdarza się często :lol:
Obrazek
Bo przy tym to nasza syrenka wygląda jak limuzyna :mrgreen:
UF C2: XM-L2 T6 3C @8AMC; XM-L U2 1C @10AMC; XM-L2 T6 3C@10AMC; XM-L2 U3 7A@10AMC
Awatar użytkownika
Joachim
Posty: 281
Rejestracja: środa 30 mar 2011, 09:18
Lokalizacja: Opoczno

Post autor: Joachim »

Witam.
Warszawę też usiłuje ktoś reaktywować, np. tutaj
Miło, że polska motoryzacja nie zaginęła w mroku.
Pozdrawiam.

Convoy S2 i C8 ster. ElSor
Convoy S2+ XP-E2 RED mod smokuxx1987
XinTD X3 mod Maciex93, ster. ElSor v.2 3,55A
UltraFire C8,mod Dariusz70
TrustFire X6, 9A
Trajka Dekers 1kW, 2x20Ah

Awatar użytkownika
Borsuczy
Posty: 547
Rejestracja: wtorek 29 paź 2013, 09:24
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Borsuczy »

Nie zaginęła w mroku? Jestem innego zdania, co niby chcą udowodnić Polacy odnawiając stare auta? Że nie potrafią zrobić nic swojego? Mało mamy łebskich chłopów? Polskie wyroby od lat słyną z trwałości i jakości zarówno w branży spożywczej, jak i każdej innej. "Dobre, bo polskie"
Awatar użytkownika
marmez
Posty: 2879
Rejestracja: sobota 08 sty 2011, 19:19
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: marmez »

Borsuczy pisze:Nie zaginęła w mroku? Jestem innego zdania, co niby chcą udowodnić Polacy odnawiając stare auta? Że nie potrafią zrobić nic swojego? Mało mamy łebskich chłopów? Polskie wyroby od lat słyną z trwałości i jakości zarówno w branży spożywczej, jak i każdej innej. "Dobre, bo polskie"
Stereotypy, stereotypy i jeszcze raz kłamstwa! :wink: Polskie wyroby, tak jak Chińskie, Niemieckie, Rosyjskie, Czeskie, Rumuńskie i Amerykańskie są RÓŻNE, niektóre są bardzo dobre, niektóre są beznadziejne. I na każdą z tych kategorii mogę podać (jak też inni) bardzo dużo przykładów. Generalizowanie i wrzucanie do jednego worka zawsze jest krzywdzące dla kogoś i staram się tego unikać.

Pozdrawiam, marmez
Tekst podpisu:
Podpis - dozwolona ilość znaków: 255
Awatar użytkownika
Zbychur
Posty: 3677
Rejestracja: poniedziałek 19 gru 2011, 21:14
Lokalizacja: Drogomyśl

Post autor: Zbychur »

Borsuczy, Musisz wziąć pod uwagę, że polska myśl techniczna w kwestii motoryzacji i nie tylko nie miała przez kilkadziesiąt lat możliwości rozwinięcia skrzydeł. Wiele polskich projektów było blokowanych przez system, bo jedyne słuszne racje wschodniego prycypała nie pozwalały na pokazanie światu naszych prawdziwych możliwości. Przykłady? Tylko najbardziej znane z motoryzacji: Beskid, Wars. Poczytaj, a potem zobacz zdjęcie Beskida i Renault Twingo. Dalej, Junak, w latach 60-tych, w testach górskich dla armii indyjskiej Junaki (modyfikowane w małym warsztacie w Indiach, gdzie konkurencja miała potężne zaplecze) z gromiącą przewagą pokonały Harleya i Triumpha. Niestety fabrykę zamknięto a do Indii pojechały IŻe. Jeśli polska motoryzacja rozwijałaby się przez dziesięciolecia naturalnym tempem, pewnie mielibyśmy swoje konkurencyjne dla zachodu konstrukcje.
Ostatnio zmieniony wtorek 21 sty 2014, 12:48 przez Zbychur, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ