Convoy C8 opinie.
Convoy C8 opinie.
Witam. Przymierzam się do zakupu owej latarki, lecz mam pewne wątpliwości co do jakości jej wykonania.
A mianowicie jak z jej anodyzacją? Czy dobrze się trzyma i nie zejdzie jak trochę poszura się w piasku.
Następną sprawą jest reflektor OP i SMO, czy przy takim dużym refie jest duża różnica między refem teksturowanym a gładkim?
Pytam ponieważ nie chcę kupić kolejnego bubla jak UltraFire C8 w którym nie dość że jest DD to jeszcze dziura pod pigułą...
Za wszelkie opinie z góry dziękuję .
A mianowicie jak z jej anodyzacją? Czy dobrze się trzyma i nie zejdzie jak trochę poszura się w piasku.
Następną sprawą jest reflektor OP i SMO, czy przy takim dużym refie jest duża różnica między refem teksturowanym a gładkim?
Pytam ponieważ nie chcę kupić kolejnego bubla jak UltraFire C8 w którym nie dość że jest DD to jeszcze dziura pod pigułą...
Za wszelkie opinie z góry dziękuję .
W tym rozmiarze, z takimi parametrami, za taką cenę nie kupisz nic lepszego, jeśli natomiast boisz się o jakość, na którą nikt tu raczej nie narzeka, to polecam
http://intl-outdoor.com/xintd-c8-v4-xml ... p-308.html
ma już XM-L2 na pokładzie (3 zdecydowanie różniące się biny do wyboru) , szybkę z AR, IPX-8 i dobre recenzje nawet na zagranicznych forach. Gotowa do użycia.
http://intl-outdoor.com/xintd-c8-v4-xml ... p-308.html
ma już XM-L2 na pokładzie (3 zdecydowanie różniące się biny do wyboru) , szybkę z AR, IPX-8 i dobre recenzje nawet na zagranicznych forach. Gotowa do użycia.
- smokuxx1987
- Posty: 2113
- Rejestracja: środa 16 maja 2012, 19:04
- Lokalizacja: Krosno
UF C8 było kilka wersji zaczynając od tej solidnej z mosiężną pigułą alu refem i ogulnie dość masywna, a kończąc na takiej z dziurą w pigule pod diodą i plastikowym refem.
W C8 najsłabszym elementem był włacznik i driver który nie miał ograniczenia prądu.
Anodyzacja za cudowna też nie była.
Convoy już ma lepszą powłoke, w piasku napewno sie nie zedrze.
Sterownik na AMC jest fabrycznie, włącznik dobrej jakości, gwinty przesmarowane.
W fabrycznej wersji trzeba zadbać o powierzchnie styku podłoża diody z pigułą żeby była wyrównana ( przeważnie na środku jest dzyndzel po toczeniu ) + pasta termo tam gdzie trzeba, można sprężynke zmostkować.
Ogulnie od początku do tej pory jakość wykonania w Convoy jest taka sama, czasem trafi się egzemplarz z jakimś artefaktem na refie.
Za tą cene z takim zasiegiem raczej nic nie dostaniesz o podobnej jakości wykonania.
W C8 najsłabszym elementem był włacznik i driver który nie miał ograniczenia prądu.
Anodyzacja za cudowna też nie była.
Convoy już ma lepszą powłoke, w piasku napewno sie nie zedrze.
Sterownik na AMC jest fabrycznie, włącznik dobrej jakości, gwinty przesmarowane.
W fabrycznej wersji trzeba zadbać o powierzchnie styku podłoża diody z pigułą żeby była wyrównana ( przeważnie na środku jest dzyndzel po toczeniu ) + pasta termo tam gdzie trzeba, można sprężynke zmostkować.
Ogulnie od początku do tej pory jakość wykonania w Convoy jest taka sama, czasem trafi się egzemplarz z jakimś artefaktem na refie.
Za tą cene z takim zasiegiem raczej nic nie dostaniesz o podobnej jakości wykonania.
- smokuxx1987
- Posty: 2113
- Rejestracja: środa 16 maja 2012, 19:04
- Lokalizacja: Krosno
Do C8 tak, do S2 oryginalnie też ale jak przylutujesz krażki do sprężynek w celu poprawienia styku to już nie bardzo.
Jaki jest sens powielania zabezpieczenia które jest w driverze?
Jaki jest sens powielania zabezpieczenia które jest w driverze?
Ostatnio zmieniony piątek 17 sty 2014, 09:31 przez smokuxx1987, łącznie zmieniany 1 raz.
- smokuxx1987
- Posty: 2113
- Rejestracja: środa 16 maja 2012, 19:04
- Lokalizacja: Krosno
Można rozładowując je do napięcia poniżej 2.6 V albo mechanicznie gdzieś uszkodzić.
Jeśli masz ogniwa z rozbiórki to warto od czasu do czasu przeszlifować bieguny drobnym papierem ściernym bo jak zpiłujesz ślady po zgrzewaniu to puźniej w tym miejscu rdzewieje.
Przyczyną mrugania może być też jakieś zwarcie.
Np przy zbyt mocnym dokręceniu koronki można albo ukręcić kable od diody albo zrobić zwarcie reflektorem w obwodzie diody.
Jeśli masz ogniwa z rozbiórki to warto od czasu do czasu przeszlifować bieguny drobnym papierem ściernym bo jak zpiłujesz ślady po zgrzewaniu to puźniej w tym miejscu rdzewieje.
Przyczyną mrugania może być też jakieś zwarcie.
Np przy zbyt mocnym dokręceniu koronki można albo ukręcić kable od diody albo zrobić zwarcie reflektorem w obwodzie diody.
Myślę, że koledze Gluter chodzi o to, że sterownik z zabezpieczeniem mruga sygnalizując że ogniwo się kończy, ale jej całkowicie nie wyłączy. W takim przypadku jeśli nie uważa się za bardzo lub pożyczy się komuś latarkę kto nie ma o tym pojęcia to można takie ogniwo uszkodzić, więc powielanie zabezpieczenia ma sens.
Jako że to mój pierwszy post na forum to Witam Wszystkich.
Jestem chyba zdecydowany na C8, pozostaje wybór wersji.
Czy warto płacić prawie 2x więcej za XinTD C8
czy wystarczy Convoy C8 XML2 U2-1A SMO
Co ewentualnie trzeba będzie poprawić jeśli wybiorę Convoy-a?
Latarka będzie używana czasami, na pewno nie codziennie. Ważne aby była to wersja o największym zasięgu i skupieniu, barwa światła jest mniej ważna.
Jak oceniacie sklep - banggood? Bo widzę że najpopularniejszy jest fasttech ale oni nie mają wersji XML2.
Jestem chyba zdecydowany na C8, pozostaje wybór wersji.
Czy warto płacić prawie 2x więcej za XinTD C8
czy wystarczy Convoy C8 XML2 U2-1A SMO
Co ewentualnie trzeba będzie poprawić jeśli wybiorę Convoy-a?
Latarka będzie używana czasami, na pewno nie codziennie. Ważne aby była to wersja o największym zasięgu i skupieniu, barwa światła jest mniej ważna.
Jak oceniacie sklep - banggood? Bo widzę że najpopularniejszy jest fasttech ale oni nie mają wersji XML2.