Podziel się swoją radością
Convoy M1 podczas wymiany baterii wpadł mi do kałuży... sytuacja była na tyle kryzysowa że musiałem go skręcić i oświetlać sobie drogę dalej świeciła dużo szerzej przez zaparowany reflektor i szybkę.
Po powrocie do domu nie wierzyłem jakim cudem on jeszcze działa, woda w pod szkiełkiem, piguła z diodą mokra aż cieknie - ogniwo tak samo, a włącznik suszy się na kaloryferze bo go rozkręcić nie mogłem.
Nie wiedziałem że aż tyle wody w niej pływało Dziwne że do zwarcia nie doszło
Latarka sprawna.
Co najlepsze reflektor czyściutki (tylko zaparował) woda na szkle chyba dopiero przy rozkręcaniu naciekła
Po powrocie do domu nie wierzyłem jakim cudem on jeszcze działa, woda w pod szkiełkiem, piguła z diodą mokra aż cieknie - ogniwo tak samo, a włącznik suszy się na kaloryferze bo go rozkręcić nie mogłem.
Nie wiedziałem że aż tyle wody w niej pływało Dziwne że do zwarcia nie doszło
Latarka sprawna.
Co najlepsze reflektor czyściutki (tylko zaparował) woda na szkle chyba dopiero przy rozkręcaniu naciekła
Uff to całe szczęście. Wszystko jest już w stanie jak sprzed incydentu - poza włącznikiem. O ile pigułę wykręca się bez problemu to włącznik już nie. Za każdym razem jak klikam to wypływa z niego woda, za ... ...nie mogę go odkręcić - aż wygiąłem gwóźdź którym go próbowałem odkręcić Nic innego nie mam co by pasowało w te dwie dziurki.
Ostatnio zmieniony sobota 07 gru 2013, 10:14 przez Wojto, łącznie zmieniany 1 raz.
Udało się wygrać płytkę XMOS
" Wyposażona została w należący do grupy układów xCORE-Analog mikrokontroler XS1-A8-64-DEV. Dysponuje on ośmioma 32-bitowymi jednostkami obliczeniowymi oferując wydajność na poziomie 500 MIPS. Ponadto na płytce znajdują się diody LED, przycisk, dwa suwaki pojemnościowe oraz złącze rozszerzeniowe sliceCARD kompatybilne z wieloma oferowanymi przez XMOS płytkami rozszerzeniowymi. Dodatkowe złącze rozszerzeniowe pozwala połączyć płytkę StartKIT bezpośrednio z komputerem Raspberry Pi.
elektroda.pl
Od wakacji miałem problem w aucie z odpalaniem ciepłego silnika (wyskakiwał błąd zaworka w pompie wtryskowej i auto miało wtedy ~50% mocy). Kombinowałem, cudowałem i jedynym teoretycznie rozwiązaniem na szybko i bez wydawania $ było odpięcie czujnika temperatury ew zrobienie symulatora czujnika temperatury na jakimś attiny13 z latarki. Jednak ostatnio zupełnie przypadkowo znalazłem błędy w sterowniku zamka centralnego i po ich wyczyszczeniu auto odpala jak nowe z fabryki (przy okazji zmieniłem też akumulator). Nie wiem co ma piernik do wiatraka (centralny do silnika) ale się udało