Dzięki,ale widzę ,że "frekwencja" słaba, chyba jednak trzeba było nowy topic założyć , a co do odpowiedzi no właśnie wiem,że smart ma albo jedną diodę ciągła, albo 2 ciągłe, albo właśnie takie ala disco, czyli wszystkie migają a potem jedna przerwa, druga, przerwa;p i znowu obie, pytanie czy to lepsze rozwiązanie niż w wallym ,że obie naraz bez, "przerw":Phackman pisze:Widziałem tego smarta rl na masie i raził tak samo jak walle.
Tyle, że inny tryb mrugający.
WALLe - mocna tylna lampa rowerowa
W walle używam trybu trzeciego czyli migający na przemian, chyba najlepsze rozwiązanie, nie chodzi już o oszczędność prąduCobra pisze:Dzięki,ale widzę ,że "frekwencja" słaba, chyba jednak trzeba było nowy topic założyć , a co do odpowiedzi no właśnie wiem,że smart ma albo jedną diodę ciągła, albo 2 ciągłe, albo właśnie takie ala disco, czyli wszystkie migają a potem jedna przerwa, druga, przerwa;p i znowu obie, pytanie czy to lepsze rozwiązanie niż w wallym ,że obie naraz bez, "przerw":Phackman pisze:Widziałem tego smarta rl na masie i raził tak samo jak walle.
Tyle, że inny tryb mrugający.
Hornit,WALLe BPM-2SL LED MACTRONIC
EDC X1
EDC X1
Kolego Cobra - namącę Ci jeszcze bardziej, bo jest jeszcze coś takiego:
Amazon
Pozdrawiam
P.s. Żadnych z tym lampek nie miałem, ale chciałem kupić jedną z nich (najbardziej się napaliłem na Lunar`a R2), bo designe Walle mi się nie podobał tak bardzo jak pozostałych... Ostatecznie i tak kupiłem coś zupełnie innego - mocniejszego.
Amazon
Pozdrawiam
P.s. Żadnych z tym lampek nie miałem, ale chciałem kupić jedną z nich (najbardziej się napaliłem na Lunar`a R2), bo designe Walle mi się nie podobał tak bardzo jak pozostałych... Ostatecznie i tak kupiłem coś zupełnie innego - mocniejszego.
Czyli jaką ? Jeśli można linkmurdock4 pisze:Kolego Cobra - namącę Ci jeszcze bardziej, bo jest jeszcze coś takiego:
Amazon
Pozdrawiam
P.s. Żadnych z tym lampek nie miałem, ale chciałem kupić jedną z nich (najbardziej się napaliłem na Lunar`a R2), bo designe Walle mi się nie podobał tak bardzo jak pozostałych... Ostatecznie i tak kupiłem coś zupełnie innego - mocniejszego.
Ostatecznie przy podobnych kosztach (25$) zdecydowałem się na Magicshine MJ-818 :Action-LED, bo akurat i tak jeździ ze mną pakiet aku do lampy przedniej...
Ale jeśli szukasz dwu diodowej to jest jeszcze DiNotte 400R:DiNotte400R, ale cena zabija
Ale jeśli szukasz dwu diodowej to jest jeszcze DiNotte 400R:DiNotte400R, ale cena zabija
No nie powiem, bardzo ciekawa ta magicshine;p tylko mam pytanie jakich ogniw do niej używasz?(pojemność , na ile starczają?), ile trwa ładowanie?, czy nie masz z nią żadnych problemów od zakupu?, znalazłem coś takiego :murdock4 pisze:Ostatecznie przy podobnych kosztach (25$) zdecydowałem się na Magicshine MJ-818 :Action-LED, bo akurat i tak jeździ ze mną pakiet aku do lampy przedniej...
Ale jeśli szukasz dwu diodowej to jest jeszcze DiNotte 400R:DiNotte400R, ale cena zabija
http://www.youtube.com/watch?v=ze44YtIX7BI tu akurat część 3 ,ale jest opis pod dokładny o problemie,(z tego co się naczytałem chodzi o włącznik, że po pewnym czasie może się przekręcić i jakieś druty urwać w środku czy coś takiego i że najlepiej włączać ją przekręcając tylko w jedną stronę i trzymając środek nieruchomo?)co tam jeszcze ,to trochę noobowe pytanie ,ale w którym miejscu na rowerze masz zamocowany ten cały akumulator?, Pozdrawiam
Hej.
Jak ją kupowałem, to podany przez Ciebie filmik był już w necie - więc o potencjalnym problemie wiedziałem... Zaryzykowałem, kupiłem - kręcę tylko w prawo i jeszcze nigdy nie odmówiła posłuszeństwa:)
Akumulator z którego korzystam to standardowy, czteroogniwowy dodawany do Magicshine MJ-872 o pojemności 4400 mAh + kabel "Y" za 3,5$ aby móc podłączyć tylną lampkę. Starcza to na ... dobre pytanie. Szacuję, że na jakieś 8 godzin jeżdżenia z włączoną lampką przednią i tylną (zwykle 20% mocy lampki przedniej mi wystarcza). Jakby działała tylko tylna, to pewnie raz w sezonie ładowałbym akumulator;)
Pierwotnie akumulator zaczepiony był do ramy, ale kilka miesięcy temu zauważyłem, że dobrze wpasowuje się to pod bagażnik (rower typu trekking), a kabelki są na tyle długie, że spokojnie starcza.
Podsumowując: MJ-818 to dobry zakup, ale tylko pod warunkiem że się posiada lampkę przednią z akumulatorem 7,4 V. W innym przypadku to chyba "przerost formy nad treścią" (piszę chyba, ponieważ wszystko jest zależne od ceny - jakby wspomniane Dinotte było tańsze ze 3 razy- to bym ją kupił, bo mi się bardzo podoba).
I to z grubsza tyle. Pozdrawiam:)
P.s. Lampka tylna ustawiona jest prostopadle do sztycy siodełka, przez co świeci na jakieś kilka - może kilkanaście metrów do tyłu i w dół. Nie oślepia to kierowców jadących z tyłu, ale też nie da rady tego nie zauważyć:)
Jakbym świecił tym równolegle do drogi (a daje to jakieś 3W, czyli 3 krotnie więcej niż Walle czy różnej maści Smart`y), to pewnie dziś miałbym problem z "kichaniem" (ktoś prędzej czy później zatrzymałby się i pięścią na moim nosie "wyraziłby" opinie o tak mocnym, tylnym błyskaniu czerwony światłem);)
Jak ją kupowałem, to podany przez Ciebie filmik był już w necie - więc o potencjalnym problemie wiedziałem... Zaryzykowałem, kupiłem - kręcę tylko w prawo i jeszcze nigdy nie odmówiła posłuszeństwa:)
Akumulator z którego korzystam to standardowy, czteroogniwowy dodawany do Magicshine MJ-872 o pojemności 4400 mAh + kabel "Y" za 3,5$ aby móc podłączyć tylną lampkę. Starcza to na ... dobre pytanie. Szacuję, że na jakieś 8 godzin jeżdżenia z włączoną lampką przednią i tylną (zwykle 20% mocy lampki przedniej mi wystarcza). Jakby działała tylko tylna, to pewnie raz w sezonie ładowałbym akumulator;)
Pierwotnie akumulator zaczepiony był do ramy, ale kilka miesięcy temu zauważyłem, że dobrze wpasowuje się to pod bagażnik (rower typu trekking), a kabelki są na tyle długie, że spokojnie starcza.
Podsumowując: MJ-818 to dobry zakup, ale tylko pod warunkiem że się posiada lampkę przednią z akumulatorem 7,4 V. W innym przypadku to chyba "przerost formy nad treścią" (piszę chyba, ponieważ wszystko jest zależne od ceny - jakby wspomniane Dinotte było tańsze ze 3 razy- to bym ją kupił, bo mi się bardzo podoba).
I to z grubsza tyle. Pozdrawiam:)
P.s. Lampka tylna ustawiona jest prostopadle do sztycy siodełka, przez co świeci na jakieś kilka - może kilkanaście metrów do tyłu i w dół. Nie oślepia to kierowców jadących z tyłu, ale też nie da rady tego nie zauważyć:)
Jakbym świecił tym równolegle do drogi (a daje to jakieś 3W, czyli 3 krotnie więcej niż Walle czy różnej maści Smart`y), to pewnie dziś miałbym problem z "kichaniem" (ktoś prędzej czy później zatrzymałby się i pięścią na moim nosie "wyraziłby" opinie o tak mocnym, tylnym błyskaniu czerwony światłem);)