FastTech

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
lucky
Posty: 345
Rejestracja: niedziela 18 lis 2012, 20:56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: lucky »

Wojto pisze:Jak nie zwracają pieniędzy? Mi oddali pieniądze w formie kuponu o wartości zagubionej paczki.
Średnie to rozwiązanie. Zwrócą, zamówisz jeszcze raz bez gwarancji, że tym razem dojdzie i mija tyle czasu, że w razie problemu nawet sporu na PayPal nie założysz.

Widzę, że nieraz nawet 5-10 dni mija od pojawienia się statusu "Information Received" do wysłania przedmiotu więc może moja jeszcze ruszy.

BTW czy ktoś wysyłał do nich zapytanie dlaczego paczki są cofane?
Awatar użytkownika
Wojto
Posty: 718
Rejestracja: sobota 19 sty 2013, 23:04
Lokalizacja: Mcz

Post autor: Wojto »

lucky pisze:
Wojto pisze:Jak nie zwracają pieniędzy? Mi oddali pieniądze w formie kuponu o wartości zagubionej paczki.
Średnie to rozwiązanie. Zwrócą, zamówisz jeszcze raz bez gwarancji, że tym razem dojdzie i mija tyle czasu, że w razie problemu nawet sporu na PayPal nie założysz.

Widzę, że nieraz nawet 5-10 dni mija od pojawienia się statusu "Information Received" do wysłania przedmiotu więc może moja jeszcze ruszy.

BTW czy ktoś wysyłał do nich zapytanie dlaczego paczki są cofane?
Lepiej się cieszyć że w ogóle cokolwiek zrobili w tej sprawie, na PayPala być może też by oddali gdyby się uprało, ale ja się zgodziłem na pierwszą propozycję od nich.
Awatar użytkownika
maciex93
Posty: 2886
Rejestracja: sobota 14 sty 2012, 18:59
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: maciex93 »

As you may have noticed that there was no tracking information available for your package during the past few week. After confirming with HongKong Post, we've confirmed that they have returned all of the packages shipped from 25th Oct to 31th Oct to the post office without notifying us. This was caused due to current strict inspection of the aviation security.

Your package has just been returned to us. Considering the risk of being returned/delayed again, we are compelled to make a final refund for your order. Because there were too many orders being affected, we need some time to process the refunds. You will receive a confirmation email regarding the refund from PayPal within this week.

Your understanding would be highly appreciated.

We apologize for the delay and any inconveniences caused.
W skrócie, HK post zwróciła przesyłki nadane w czasie 25-31 październik nie informując o tym fakcie fasttechu. Spowodowane to jest wprowadzeniem nowych zasad odnośnie sprawdzania paczek ze względu na zakaz wysyłki li-ionów i płynów.
HK post nie ogarnia już opóźnienia to zwrócili paczki.
Fasttech ma teraz dużo roboty i woli oddać kasę zamiast wysyłać ponownie i liczyć że tym razem się powiedzie.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
lucky
Posty: 345
Rejestracja: niedziela 18 lis 2012, 20:56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: lucky »

maciex93, ale problem sądząc po ostatnich postach jest nie tylko z HK Post (choć z tą opcją problemów jest najwięcej). Nie chcę już mi się czytać poprzednich wątków ale ktoś na pewno wspominał o zwrocie przy innym typie przesyłki. Zacytowana opowiedź pochodzi z FastTech?
Serkules
Posty: 323
Rejestracja: sobota 19 sty 2008, 21:16
Lokalizacja: Świdnica Śl.

Post autor: Serkules »

lucky pisze:Serkules, podrzucisz linka do tych zagranicznych For z opiniami?
Podobnego typu problemy mają jak ludzie w tym wątku?
Jeśli tak bardzo pragniesz tych linków to poszukam ich jeszcze raz, gdyż czytałem te opinie jakoś na początku listopada (kiedy dokładnie nie pamiętam). Dziennie spędzam kilka godzin przed komputerem szukając informacji nt. różnych produktów, dyskutując z przedstawicielami, handlującymi, przeglądając forma internetowe. Napisz do mnie PW, że chcesz dalej te linki, Prześlę Ci je na PW.

W październiku niemal wszystkie sklepy wysyłkowe w Chinach miały problem z przesyłkami.

Dobry sklep to nie tylko szybka wysyłka, ale konkretne i rzeczowe działanie w przypadku jakichkolwiek problemów.

W tym czasie jak były perturbacje z chińską pocztą zamówiłem sześć paczek po ponad $100 i kilkanaście innych, od kilku do kilkudziesięciu dolarów. Zakupy robiłem m. in. w FastTech, Dealextreme, CNCQualitygoods, Intl-outdoor oraz w kilku firmach poprzez Aliexpress.

Z większością paczek były problemy, stąd niektóre rzeczy poszły poprzez Singapore Post, Swiss Post, jedna paczka wysłana DHL i ta jako jedyna dotarła do Polski po TRZECH dniach. Z pozostałymi były mniejsze lub większe problemy.

Zakupy w FastTech były jedną z najmniejszych paczek jakie zamawiałem, ale to właśnie FastTech robi największe problemy.

Zakupy prywatne w Chinach robię już od 2007/2008 roku. Czasami miesięcznie robię zakupy na kwoty przekraczające $1000, czasami są to nieco mniejsze kwoty.

Kiedyś przez kilka lat pracowałem w dziale zakupów w dużym zakładzie przemysłowym zatrudniającym wówczas kilka tysięcy osób. Prócz zakupów w mojej branży prowadziłem też całe ISO wydziałowe (pełna dokumentacja, procedury, instrukcje, listy dostawców itp. itd. etc......).

Cena nie zawsze jest priorytetem. Choć jest ważna, to jednak ważniejsza jest jakość i niezawodność (NIEEEEZAAAAWOOODNOOOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) dostawcy.
Dlatego tworzyliśmy listy kwalifikowanych dostawców oraz listy dostawców rezerwowych.
Po tych numerach FastTech ląduje u mnie na liście rezerwowej, tzn. zakupy tam będą już tylko ostatnią deską ratunku.

Przez nieterminową dostawę elementów za kilka tysięcy złotych może stanąć produkcja, gdzie koszt postoju będzie liczony w setkach tysięcy złotych. Po tych latach pracy w zaopatrzeniu pozostały mi nawyki, których tam się nauczyłem (zboczenie zawodowe :P).

Jeśli kolega lucky chce dalej ze mną dyskutować na temat dostaw i dostawców, proszę o wiadomość na PW. Wszelkie próby dyskusji ze mną w innej formie będę ignorował.

PS. Przpraszam za OffTop, postaram się już więcej nie umoralniać ;)
Thrower to nie wszystko - czasem trzeba światła blisko ;)
Awatar użytkownika
maciex93
Posty: 2886
Rejestracja: sobota 14 sty 2012, 18:59
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: maciex93 »

lucky pisze:maciex93, ale problem sądząc po ostatnich postach jest nie tylko z HK Post (choć z tą opcją problemów jest najwięcej). Nie chcę już mi się czytać poprzednich wątków ale ktoś na pewno wspominał o zwrocie przy innym typie przesyłki. Zacytowana opowiedź pochodzi z FastTech?
Tak, to odpowiedź z fasttech.

Problemy były ze wszystkimi pocztami bo i nowe zasady/ograniczenia dotyczyły ich wszystkich, (a dodatkowo tydzień prędzej w chinach było święto "mieli wolne, wszytko stało" co jeszcze bardziej wszystko pogrążyło) tylko HK post poległa na tym najbardziej, a np, singapore post była nieczynna przez chyba 2 tyg. (nie przyjmowali nowych paczek) żeby się wyrobić z tym co już mieli na stanie.
I tak właśnie wszystko się nawarstwiło i stąd te problemy.
Fasttech zakończył aktualnie współpracę z HK post a w zamian pojawiły się china post, swiss post, sweden post, i jakieś tam jeszcze chyba inne.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
Serkules
Posty: 323
Rejestracja: sobota 19 sty 2008, 21:16
Lokalizacja: Świdnica Śl.

Post autor: Serkules »

Dla czekających na swoje paczki z FastTechu mam parę pocieszających zdjęć:

http://www.fasttech.com/forums/off-topi ... ail-here/2

;)
Thrower to nie wszystko - czasem trzeba światła blisko ;)
Losiu
Posty: 82
Rejestracja: sobota 06 paź 2012, 12:01
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Losiu »

Moja sprawa ma się następująco. Zamówienie z 25.10. na jakieś 17$.
Czekałem grzecznie, śledząc jednocześnie niniejszy wątek. W niedzielę 24.11. kliknąłem sobie na fasttech'u support przy moim zamówieniu, wybrałem "Order shipped, but not delivered" wpisałem 1 zdanie po angielsku typu że przesyłki nadal nie ma w trackingu i zaraz minie 30 dni od złożenia zamówienia.
We wtorek mail z paypala że fasttech zwraca całą kwotę za zamówienie na moją kaartę debetową z komentarzem od fasttech "Duplicate order".
Dziś przyszedł mail z FT:

Kod: Zaznacz cały

Hi Michał,

Sorry about the wait.

Your item was returned to us due to the current strict inspection of the aviation security.

Considering the risk of being returned/delayed again, we are compelled to make a final refund for your order.

Your payment was refunded to your paypal, the transaction id is *****,  please check that.

We apologize for the shipment issue and any inconveniences caused.
Pieniędzy na koncie jeszcze nie mam bo płaciłem debetówką ale zaczekam jeszcze kilka dni.
Osobiście uważam że sprawa załatwiona pozytywnie - oczywiście jak pieniądze wrócą na konto. Zamawiając od nich liczyłem się z długim czasem oczekiwania i ewentualnymi problemami. Jak dla mnie załatwili je całkiem na poziomie.
Awatar użytkownika
tOmki
Posty: 965
Rejestracja: niedziela 09 mar 2008, 02:20
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: tOmki »

Ja wczoraj złożyłem ponownie zamówienie, tym razem wysłali Singapore Post.
max4max
Posty: 1398
Rejestracja: wtorek 14 sie 2012, 07:56
Lokalizacja: że znowu

Post autor: max4max »

Fasttech na teraz zawiesił całkowicie możliwość zakupu ogniw :(
Kafar
Posty: 75
Rejestracja: poniedziałek 07 paź 2013, 09:33
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Kafar »

Ja swoje zamówienie dostałem dzisiaj.

Zamówiłem latarkę, ładowarkę i pokrowiec, wszystko za niecałe 40$

Zamówienie złożone 05.11, 08.11 informacja o przygotowaniu przesyłki wraz z numerem
14.11 pojawienie się w śledzeniu PP, 22.11 nadejście przesyłki do WWA
24.11 wysłanie przesyłki, 25.11 nadejście przesyłki do UP w Przemyślu celem sprawdzenia
w urzędzie celnym, 26.11 zwolnienie przesyłki i przesłanie dalej, 27.11 (dzisiaj) przesyłka doręczona :mrgreen:

Jak na pierwszy raz nieźle, następne zamówienie też tam złożę i zobaczymy.

Ps. Zapomniałem dodać - wysłane przez SP
Ostatnio zmieniony środa 27 lis 2013, 20:39 przez Kafar, łącznie zmieniany 1 raz.
CasualLounge
Posty: 32
Rejestracja: wtorek 08 paź 2013, 14:06
Lokalizacja: Polska

Post autor: CasualLounge »

tOmki pisze:Ja wczoraj złożyłem ponownie zamówienie, tym razem wysłali Singapore Post.
Mi pierwszą cofnęli z powodu ogniw. Druga bez ogniw wysłana SWISS POST (ucieszony :D) i od razu cofnięta do FT (do dziś nie znam powodu).

Wczoraj i dziś dokonałem dwóch zakupów, widzę że idzie Singapour Post. Dziś zamówiłem samą latarkę do $10 i odziwo musiałem dopłacić $0,77 za przesyłkę tą "niby lepszą" z drugiej pozycji.

O pozytywnym bądź negatywnym zakończeniu dam znać.
Ostatnio zmieniony środa 27 lis 2013, 19:54 przez CasualLounge, łącznie zmieniany 1 raz.
gramacz
Posty: 37
Rejestracja: niedziela 16 wrz 2012, 16:10
Lokalizacja: Z DOMU

Post autor: gramacz »

powodem zastoju z wysyłkami z chin są baterie w paczkach, nie wolno ich wysyłać samolotami.
http://telchina.pl/paczki-z-bateriami-o ... t4797.html
obecnie wysyłki już dochodzą w 10 dni ale pechowcy z września mogą dalej czekać na paczkę, bo ostatnio nadane pierwsze wylatują. Stosują tam zasadę stosu a nie FIFO
Awatar użytkownika
phantom
Posty: 690
Rejestracja: piątek 06 mar 2009, 14:46
Lokalizacja: biegun

Post autor: phantom »

10 dni to na jakimś strasznym farcie. Mi paczka, która dotarła na lotnisko w Guangzhou 8 listopada (wysłana 6-go), dopiero przed chwilą wylądowała w Warszawie. 19 dni leżenia odłogiem! Paczka będąca 11-go w Singapurze dziś wylądowała w Zurychu i dopiero z Zurychu wyleci do Warszawy. Także nie idzie to za szybko.

Większość małych przesyłek z września w ogóle nie dojdzie. Mam nadzieję, że już się uspokoiło z ogniwami i sklepy nauczyły się jak to wszystko omijać bo zamówiłem sobie kilka w świetnej cenie.
studzin
Posty: 546
Rejestracja: sobota 17 kwie 2010, 11:45
Lokalizacja: Gdańsk/Tczew

Post autor: studzin »

Ja zamówiłem ogniwo peltiera na ebayu i w 8 dni się uwineli. Na paczkę z FT czekam już miesiąc, a obie były zamawiane w tym samym czasie.
ODPOWIEDZ