palik369 pisze:Przepraszam za mały błąd.
Paczka nadana 24.09 (słownie: września ), czyli ponad miesiąc temu, a listonosz mnie jeszcze nie odwiedził
Przecież to ja napisałem 4 wiadomości wyżej. mam to samo, poczytaj zalecenia
Napisałem do nich, ze czekam do końca tygodnia i zakładam sprawę w Paypalu.
Jak na razie otworzysz spór, to jest jak by oficjalna metoda kontaktu ze sprzedającym, spór trwa do 20 dni, i jak dostaniesz w końcu paczkę to go zamykasz, a jak przez 20 dni nie dostaniesz to piszesz o zwrot pieniędzy, a paypal to rozpatruje.
Z resztą wszystko jest dosyć dobrze wyjaśnione na paypal, pewnie lepiej niż ja teraz to pisze
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
Ja napisałem do chińczyków. Kontakt jest dobry, po kilku wiadomościach w których kazali mi upewnić się czy nie ma paczki na poczcie i gdzieś jeszcze, mam czekać jeszcze do końca tygodnia, jak nie dotrze, to wyślą drugą. (paczka idzie od 07 września)
Hong Kong Post Alert: FastTech was told of a 15-day delay at Hong Kong Post for non-US shipping address (tracking prefixed by "RT").
FastTech offers at least 3 alternative shipping carriers and we are starting to re-route non-US orders away from Hong Kong Post.
Śmieszne, bo jak robiłem zakupy to SP było niedostępne i wysłali via HK.
Uka pisze:Śmieszne, bo jak robiłem zakupy to SP było niedostępne i wysłali via HK.
U mnie jeszcze śmieszniej, bo podzielili zamówienie na pół i część wysłali SP, a drugą HP - tego od miesiąca jeszcze nie dostałem, część 1 by SP przyszła.
Czy ktoś z was wysyłał już coś do wymiany do Fasttech? Jak jest najtańsza opcja, ale żeby nie szlo 2 miesiące? Niby refundują koszty, ale wiadomo, że trzeba jakoś to rozsądnie wysłać.
Niestety X2 poświeciła wszystkiego nie więcej jak sumarycznie godzinę i trupek.