Zwroty sprzedanego towaru - jak postępować ?

....nie pasujące gdzie indziej...
max4max
Posty: 1398
Rejestracja: wtorek 14 sie 2012, 07:56
Lokalizacja: że znowu

Post autor: max4max »

krzycho_ pisze:Jak masz korespondencję z kupującym to nie widzę porblemu
W stosunku do tego
skaktus pisze:Witam.

Czy istnieje możliwość odzyskania wiadomości PW ?

Klikając "zaznacz wszystkie" miałem nadzieję że zaznacza tylko te widoczne na ekranie (czyli jakieś 25% a nie wszystkie) ... No i niestety poszły mi wszystkie PW...
Sądzę, że w tym jest problem.

Tak czy inaczej Kolego skaktus skoro o tym piszesz otwarcie na forum to znaczy, ze nie masz nic do ukrycia :) i bardzo dobrze.
Myślę, że propozycja naprawy jest tutaj rozsądna i powinna w świetle całej historii i okoliczności być wystarczającym zadośćuczynieniem dla kupującego.
Pozostaje ewentualnie kwestia kosztów wysyłek...
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6166
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

Nie mam wiadomości przychodzących, ale mam wychodzące a w nich opisywałem co i jak. Tak czy siak jak kupujący zechce zwrotu to tak zrobię a same markery wykorzystam w swoim projekcie, natomiast przetwornice pójdą na sprzedaż.

Nie ma co kombinować, wiele nie stracę, dam rady :)
ILPT
pawel4090
Posty: 158
Rejestracja: czwartek 25 lut 2010, 15:26
Lokalizacja: k. Kielc

Post autor: pawel4090 »

Skautus, powiem Ci o mojej i nie mojej maksymie.... najważniejszy jest święty spokój. Na Twoim miejscu oddał bym gościowi pieniądze, wiem, że są paragrafy i takie tam.... będziesz miał lepsze samopoczucie....
Co prawda ja mam 49lat i być może inaczej patrzę na rożne sprawy.

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ