Zwroty sprzedanego towaru - jak postępować ?

....nie pasujące gdzie indziej...
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6166
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Zwroty sprzedanego towaru - jak postępować ?

Post autor: skaktus »

Witam.

Sprawa taka - na forum sprzedałem 2 markery do BMW (diodowe zamienniki made in China). Cena takich zamienników na allegro to 249 zł + wysyłka, u mnie poszły za 150 zł z wysyłką.

Jak się okazało, o czym nie miałem pojęcia, rozwiązanie konstrukcyjne reflektora BMW jest takie, że cały marker jest zamknięty w obudowie, co powoduje że nie oddaje ciepła tak jak powinien, w wyniku czego doszło do uszkodzenia markera - diody lutowane są miękkim stopem i po prostu poodpadały po 1 dniu pracy.

Kupujący chce zwrotu markerów i pewnie również zwrotu gotówki. Ja z kolei wystąpiłem z propozycją naprawy - przelutowanie ledów na nowo.

Co w tym wypadku robić ? Dawać pełny zwrot, mimo tego że nie wiem w jakim stanie dostanę markery? Co waszym zdaniem robić ?
ILPT
ODPOWIEDZ