Nieuznanie naprawy gwarancyjnej SGS 3

....nie pasujące gdzie indziej...
krzysiek33
Posty: 215
Rejestracja: środa 19 sty 2011, 22:30
Lokalizacja: łódź

Nieuznanie naprawy gwarancyjnej SGS 3

Post autor: krzysiek33 »

Witam po długim czasie mojej nieobecności na forum.
Otóż oddałem samsunga do naprawy gwarancyjnej i chyba naprawili, ale chcieli mi go oddać z połamaną obudową, oddałem więc z powrotem do serwisu i po 3 tygodniach pobytu sprzętu u nich... odmówili naprawy. Właśnie zadzwonili do mnie z serwisu i wściekłem się do nieprzytomności. Poprzednia naprawa polegała m.in na wymianie gniazda usb i robił to chyba jakiś kowal ponieważ otwór jest strasznie pokaleczony i co najgorsze plasti wokół pękł. Pytałem pana z serwisu jakim prawem nie uznali, a on na to, że ZGŁOSI SPAWĘ DO PROKURATURY O WYŁUDZENIE DARMOWEJ NAPRAWY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie mam słów po prostu do bezkarności instytucji i firm. Wiedzą, że mało kto pójdzie z tym do adwokata i pogrywają sobie.Co robić???
Octavia 1.9 tdi 90KM. Przebieg- pół miliona kilometrów i żadnych objawów starości.
Awatar użytkownika
Zbychur
Posty: 3677
Rejestracja: poniedziałek 19 gru 2011, 21:14
Lokalizacja: Drogomyśl

Post autor: Zbychur »

Rzecznik praw konsumenta.
Poza tym, czy za pierwszym razem, kiedy oddawałeś telefon do serwisu, przyjmujący zanotował jakieś zastrzeżenia na temat widocznych uszkodzeń w obrębie gniazda USB, bo jeśli nie to mają "po ptokach" nawet jeśli takowe wtedy by tam były.
Awatar użytkownika
krzycho_
Posty: 2187
Rejestracja: piątek 08 maja 2009, 18:40
Lokalizacja: Poznań

Post autor: krzycho_ »

Który to serwis ?

Niestety autoryzowane serwisy jak choćby Regeneris lecą sobie ostatnio kompletnie w kulki o czym napisano już ogrom na forach i ciężko bardzo z nimi walczyć.

Postaraj się zebrać całą dokumentację tj papiery z serwisu + dobre wyraźne foto uszkodzeń itd i wyśli maila do Samsung Polska z materiałami - myślę że ich to zainteresuje.
elektroda.pl
Awatar użytkownika
Zbychur
Posty: 3677
Rejestracja: poniedziałek 19 gru 2011, 21:14
Lokalizacja: Drogomyśl

Post autor: Zbychur »

krzysiek33 pisze: i robił to chyba jakiś kowal
i proszę nie obrażać ;)
krzysiek33
Posty: 215
Rejestracja: środa 19 sty 2011, 22:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: krzysiek33 »

Serwis to "art media" chyba, na Mickiewicza15a w łodzi jest filia do której oddałem telefon. Byłem dzisiaj u swojego mecenasa w związku z inną sprawą i opowiadałem o zajściu, powiedział, że kidy dostanę esemesa o odbiorze sprzętu to przejdzie się ze mną do nich porozmawia robiąc notatki. Przepraszam moderatorów i wszystkich użytkowników, ale mam chęć napisać kilka słów nienadających się do niczego prócz określenia takiego draństwa.
Podam przykład inny. Mojemu koledze umarła mama, przed śmiercią opłacała sobie prywatne ubezpieczenie w pzu. Pzu dopatrzyło się, że kiedyś zalegała ze składkami i odmówiło mojemu koledze wypłaty odszkodowania. Po wielu pismach mojego kolegi do pzu doprosił się wreszcie wykazu wpłat jego mamy. Okazało się , że nadpłaciła(!) bidula 90 zł. I teraz gwóźdź programu-"Odmowa pomimo nadplaconych składek"!!!!. Będzie sprawa , ale trauma po śmierci matki plus bezduszne pzu odbiły na moim kumplu piętno. Skarżymy firmę, gdzie tak naprawdę nikt nie jest za nic odpowiedzialny , są tylko akcjonariusze,którzy z kolei opierd....ą prezesów, ci dyrektorów itd itd, a pracownik szeregowy ma pisać odmowy. No nie wiem jak to nazwać, ale jak będzie Pospolite Ruszenie wtedy wyjdę na ulicę jako jeden z pierwszych.
Zbychur kowale to najlepsi ludzie jakich znam, a to tylko głupie porównanie ;)
Octavia 1.9 tdi 90KM. Przebieg- pół miliona kilometrów i żadnych objawów starości.
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6166
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

Szwagier, tel Samsunga, oddał do serwisu bo ekran "wyblakł". Stwierdzenie serwisu - zalanie przez użytkownika. Dostał całkowicie inny telefon, popękana obudowa, inne numery seryjne, telefon zalany. Walczył z nimi i niestety nie wygrał.
ILPT
Awatar użytkownika
Kazik
Posty: 664
Rejestracja: czwartek 07 sie 2008, 19:02
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kazik »

skaktus pisze:Szwagier, tel Samsunga, oddał do serwisu bo ekran "wyblakł". Stwierdzenie serwisu - zalanie przez użytkownika. Dostał całkowicie inny telefon, popękana obudowa, inne numery seryjne, telefon zalany. Walczył z nimi i niestety nie wygrał.
A jak się z tego wybronili? Podpisał odbiór czy co?

Ja oddałem Samsunga Wave'a na gwarancje i przyszło że był zalany - ale kupiłem go już jako zepsuty i to mogła być prawda.
Awatar użytkownika
Wojto
Posty: 718
Rejestracja: sobota 19 sty 2013, 23:04
Lokalizacja: Mcz

Post autor: Wojto »

Gdzieś na Wykopie chyba wypowiadał się pewien serwisant telefonów, mówił że nie są w stanie naprawić wszystkich telefonów ponieważ dostają ich za dużo, dlatego jeżeli za dużo czasu zajęło by im dochodzenie co jest przyczyną usterki, to po prostu wypisują standardowe uszkodzenie "zalanie przez użytkownika". Trudno tu obwiniać pracownika skoro pracodawca zarzuca go masą roboty z którą muszą sobie jakoś poradzić.

[ Dodano: 25 Lipiec 2013, 02:08 ]
Znalazłem artykuł, polecam poczytać http://pokazywarka.pl/regenersis/
Dodam że jak wpiszecie w Google Regeneris Naprawa to trudno będzie wam znaleźć jakiekolwiek pozytywne zdanie na ich temat :-|
Wyżej opisanej relacji byłego pracownika nie udało mi sie znaleźć, może Wam się uda :wink:
ODPOWIEDZ