Latarka uniwersalna EDC X1 | LED XM-L2 1050lm 3x XP-L 1800lm
Moderator: greg
Latarka uniwersalna EDC X1 | LED XM-L2 1050lm 3x XP-L 1800lm
EDC X1 custom z powłoką HA III
Oferta dotyczy latarki na fotografii poniżej pośrodku. Po prawej dla porównania Solarforce L2P. Po lewej akumulator 18650 (nie jest w zestawie).
"klik" powiększa zdjęcia, fotografie są poglądowe, produkt jest rozwojowy i aktualnie może różnić się od wersji na zdjęciach
Parametry:
• długość 115mm
• średnica 24mm
• waga 70g
• włącznik reverse click (przydatny dla rowerzystów)
• wodoodporna do 0,5 metra, przy krótkim czasie zanurzenia, całkowicie deszczoodporna
• materiał korpusu: stop aluminium 6061-T6
• wykończenie powierzchni: twarde anodowanie typu III (HA III) odporne na ścieranie
• o-ring GiTD przy szkle (na życzenie montuję bezbarwny)
• niskoprofilowa czarna gumka włącznika, z którą latarka stoi stabilnie na zakrętce
• linka na nadgarstek w komplecie
• zabezpieczenie termiczne - kontrola temperatury głowicy latarki, ochrona elektroniki przed przegrzaniem - istotna funkcjonalność sterownika przy dużej mocy i małych gabarytach latarki
Optyka:
• dostępne są 3 rodzaje optyki LED
• reflektor OP - na fotografii w środku
• soczewka TIR wąska kąt 15° (do spadku jasności o 50%) (Total Internal Reflection) - na fotografii po lewej, moim zdaniem optimum do większości zastosowań
• soczewka TIR szeroka kąt 25° (do spadku jasności o 50%) - na fotografii po prawej
• "moc" latarki, a właściwie strumień świetlny dla XP-L V6 3C wynosi około 970lm na wyjściu latarki
• w wersji extended strumień świetlny wynosi około 1050lm
Porównanie optyk w terenie
Odległość do krzaków 35m. Dwa małe znaczniki na ścieżce w odległości 10 i 20m. Latarki na wysokości kierownicy roweru bądź pasa, obiektyw na wysokości twarzy stojącego człowieka.
Poniżej porównanie pod postacią animacji.
Poniżej porównanie jasności i rozkładu światła z XM-L i XM-L2. Optyka identyczna, wąska.
-------------------------------------------------------------------------------------
Dostępne opcje LED:
-------------------------------------------------------------------------------------
Cree XP-L V6 3C CCT 4750-5000K na podłożu miedzianym typu SinkPAD 970lm (w extended 1050lm)
Cree XM-L2 T6 5A1 CRI >80 CCT 4100-4250K na podłożu miedzianym typu SinkPAD 850lm (w extended 900lm)
Cree XP-L U6 7C1 CRI >80 CCT 3000K na podłożu miedzianym typu SinkPAD
-------------------------------------------------------------------------------------
Dostępne opcje EDC X1:
-------------------------------------------------------------------------------------
Wersja standard 2.0
• z LED XP-L V6 3C strumień świetlny 970lm
• driver EDC X1 standard v2.0 od 07.10.2016, wcześniej X1 v1.0
• optyka i LED dowolne, do wyboru
cena 140 zł
-------------------------------------------------------------------------------------
Wersja extended 3.5 HE
• z LED XP-L V6 3C strumień świetlny 1050lm
• driver extended 3.5 HE
• szkło mineralne UCL® v.2 z dwustronną błękitną powłoką antyrefleksyjną, o przepuszczalności światła na poziomie 99%
• optyka i LED dowolne, do wyboru
cena 170 zł
-------------------------------------------------------------------------------------
Najmocniejszy model EDC X1 3x XP-L extended 3.5 HE
• 3 sztuki LED Cree XP-L V6
• strumień świetlny 1800lm
• barwa około 4750-5000K
• driver extended 3.5 HE w wersji 4,2A
• optyka TIR narrow 3x LED Carclo 10507
• na życzenie możliwa jest instalacja dowolnej optyki z serii Carclo 105xx
• szkło mineralne UCL® v.2 z dwustronną błękitną powłoką antyrefleksyjną, o przepuszczalności światła na poziomie 99%
• niskoprofilowa gumka GiTD z którą latarka stoi stabilnie na zakrętce
cena 260 zł
Wersja 3x XP-L opisana jest na forum:
rozkład światła
optyka TIR 3xLED
opinie, parametry itp.
-------------------------------------------------------------------------------------
Model z wysokim CRI 83 EDC X1 3x Nichia NVSW219C extended 3.5 HE
• 3 sztuki LED Nichia NVSW219C D300-320, 83Ra, barwa 4000K (lub do wyboru 5000K)
• strumień świetlny 1650lm
• barwa 4000K, neutralna słoneczna biel (bez żadnych naleciałości typu żółty, zielony itp.)
• wysoki współczynnik odwzorowania barw CRI 83
• driver extended 3.5 HE w wersji 4,2A
• optyka TIR narrow 3x LED Carclo 10507
• na życzenie możliwa jest instalacja dowolnej optyki z serii Carclo 105xx
• szkło mineralne UCL® v.2 z dwustronną błękitną powłoką antyrefleksyjną, o przepuszczalności światła na poziomie 99%
• niskoprofilowa gumka GiTD z którą latarka stoi stabilnie na zakrętce
NVSW219C to najnowszy LED Nichia, świeży towar na rynku. Napięcie przewodzenia tych emiterów jest niesamowicie niskie, poniżej 3,1V dla prądu 1,4A na pojedynczy LED (czyli 4,2A dla 3x LED). To praktycznie zapewnia stabilizację jasności latarki do 90-95% pojemności akumulatora.
Dodatkowo Nichia NVSW219C oferuje wysoki współczynnik odwzorowania barw CRI 83 przy neutralnej barwie światła 4000K. LEDy Cree mają tak wysoki współczynnik odwzorowania dopiero przy ciepłej barwie rzędu 3000-3500K.
Poniżej porównanie rozkładu światła z EDC X1 3x XP-L HI oraz 3x Nichia NVSW219C HI.
Moim zdaniem Nichia ma przyjemniejszą barwę, cieplejszą, bardziej kremową, mniej żółtą, poza tym daje ciut większy zasięg.
-------------------------------------------------------------------------------------
Model z najwyższym CRI 92 EDC X1 3x Nichia NVSL219C extended 3.5 HE
• strumień świetlny 1250lm
• barwa 4000K, neutralna słoneczna biel (bez żadnych naleciałości typu żółty, zielony itp.)
• najwyższy współczynnik odwzorowania barw CRI 92
• driver extended 3.5 HE w wersji 4,2A
• optyka TIR narrow 3x LED Carclo 10507
• na życzenie możliwa jest instalacja dowolnej optyki z serii Carclo 105xx
• szkło mineralne UCL® v.2 z dwustronną błękitną powłoką antyrefleksyjną, o przepuszczalności światła na poziomie 99%
• niskoprofilowa gumka GiTD z którą latarka stoi stabilnie na zakrętce
cena 260 zł
-------------------------------------------------------------------------------------
Wystawiam faktury VAT. Udzielam gwarancji na okres 24 miesięcy
Dla forowiczów poza allegro rabat 5%, powyżej 250 zł wysyłka Paczkomatem gratis!
Pytania w kwestii handlowej poproszę wyłącznie na PW bądź mail (adres poniżej).
Oferta dotyczy latarki na fotografii poniżej pośrodku. Po prawej dla porównania Solarforce L2P. Po lewej akumulator 18650 (nie jest w zestawie).
"klik" powiększa zdjęcia, fotografie są poglądowe, produkt jest rozwojowy i aktualnie może różnić się od wersji na zdjęciach
Parametry:
• długość 115mm
• średnica 24mm
• waga 70g
• włącznik reverse click (przydatny dla rowerzystów)
• wodoodporna do 0,5 metra, przy krótkim czasie zanurzenia, całkowicie deszczoodporna
• materiał korpusu: stop aluminium 6061-T6
• wykończenie powierzchni: twarde anodowanie typu III (HA III) odporne na ścieranie
• o-ring GiTD przy szkle (na życzenie montuję bezbarwny)
• niskoprofilowa czarna gumka włącznika, z którą latarka stoi stabilnie na zakrętce
• linka na nadgarstek w komplecie
• zabezpieczenie termiczne - kontrola temperatury głowicy latarki, ochrona elektroniki przed przegrzaniem - istotna funkcjonalność sterownika przy dużej mocy i małych gabarytach latarki
Optyka:
• dostępne są 3 rodzaje optyki LED
• reflektor OP - na fotografii w środku
• soczewka TIR wąska kąt 15° (do spadku jasności o 50%) (Total Internal Reflection) - na fotografii po lewej, moim zdaniem optimum do większości zastosowań
• soczewka TIR szeroka kąt 25° (do spadku jasności o 50%) - na fotografii po prawej
• "moc" latarki, a właściwie strumień świetlny dla XP-L V6 3C wynosi około 970lm na wyjściu latarki
• w wersji extended strumień świetlny wynosi około 1050lm
Porównanie optyk w terenie
Odległość do krzaków 35m. Dwa małe znaczniki na ścieżce w odległości 10 i 20m. Latarki na wysokości kierownicy roweru bądź pasa, obiektyw na wysokości twarzy stojącego człowieka.
Poniżej porównanie pod postacią animacji.
Poniżej porównanie jasności i rozkładu światła z XM-L i XM-L2. Optyka identyczna, wąska.
-------------------------------------------------------------------------------------
Dostępne opcje LED:
-------------------------------------------------------------------------------------
Cree XP-L V6 3C CCT 4750-5000K na podłożu miedzianym typu SinkPAD 970lm (w extended 1050lm)
Cree XM-L2 T6 5A1 CRI >80 CCT 4100-4250K na podłożu miedzianym typu SinkPAD 850lm (w extended 900lm)
Cree XP-L U6 7C1 CRI >80 CCT 3000K na podłożu miedzianym typu SinkPAD
-------------------------------------------------------------------------------------
Dostępne opcje EDC X1:
-------------------------------------------------------------------------------------
Wersja standard 2.0
• z LED XP-L V6 3C strumień świetlny 970lm
• driver EDC X1 standard v2.0 od 07.10.2016, wcześniej X1 v1.0
• optyka i LED dowolne, do wyboru
cena 140 zł
-------------------------------------------------------------------------------------
Wersja extended 3.5 HE
• z LED XP-L V6 3C strumień świetlny 1050lm
• driver extended 3.5 HE
• szkło mineralne UCL® v.2 z dwustronną błękitną powłoką antyrefleksyjną, o przepuszczalności światła na poziomie 99%
• optyka i LED dowolne, do wyboru
cena 170 zł
-------------------------------------------------------------------------------------
Najmocniejszy model EDC X1 3x XP-L extended 3.5 HE
• 3 sztuki LED Cree XP-L V6
• strumień świetlny 1800lm
• barwa około 4750-5000K
• driver extended 3.5 HE w wersji 4,2A
• optyka TIR narrow 3x LED Carclo 10507
• na życzenie możliwa jest instalacja dowolnej optyki z serii Carclo 105xx
• szkło mineralne UCL® v.2 z dwustronną błękitną powłoką antyrefleksyjną, o przepuszczalności światła na poziomie 99%
• niskoprofilowa gumka GiTD z którą latarka stoi stabilnie na zakrętce
cena 260 zł
Wersja 3x XP-L opisana jest na forum:
rozkład światła
optyka TIR 3xLED
opinie, parametry itp.
-------------------------------------------------------------------------------------
Model z wysokim CRI 83 EDC X1 3x Nichia NVSW219C extended 3.5 HE
• 3 sztuki LED Nichia NVSW219C D300-320, 83Ra, barwa 4000K (lub do wyboru 5000K)
• strumień świetlny 1650lm
• barwa 4000K, neutralna słoneczna biel (bez żadnych naleciałości typu żółty, zielony itp.)
• wysoki współczynnik odwzorowania barw CRI 83
• driver extended 3.5 HE w wersji 4,2A
• optyka TIR narrow 3x LED Carclo 10507
• na życzenie możliwa jest instalacja dowolnej optyki z serii Carclo 105xx
• szkło mineralne UCL® v.2 z dwustronną błękitną powłoką antyrefleksyjną, o przepuszczalności światła na poziomie 99%
• niskoprofilowa gumka GiTD z którą latarka stoi stabilnie na zakrętce
NVSW219C to najnowszy LED Nichia, świeży towar na rynku. Napięcie przewodzenia tych emiterów jest niesamowicie niskie, poniżej 3,1V dla prądu 1,4A na pojedynczy LED (czyli 4,2A dla 3x LED). To praktycznie zapewnia stabilizację jasności latarki do 90-95% pojemności akumulatora.
Dodatkowo Nichia NVSW219C oferuje wysoki współczynnik odwzorowania barw CRI 83 przy neutralnej barwie światła 4000K. LEDy Cree mają tak wysoki współczynnik odwzorowania dopiero przy ciepłej barwie rzędu 3000-3500K.
Poniżej porównanie rozkładu światła z EDC X1 3x XP-L HI oraz 3x Nichia NVSW219C HI.
Moim zdaniem Nichia ma przyjemniejszą barwę, cieplejszą, bardziej kremową, mniej żółtą, poza tym daje ciut większy zasięg.
-------------------------------------------------------------------------------------
Model z najwyższym CRI 92 EDC X1 3x Nichia NVSL219C extended 3.5 HE
• strumień świetlny 1250lm
• barwa 4000K, neutralna słoneczna biel (bez żadnych naleciałości typu żółty, zielony itp.)
• najwyższy współczynnik odwzorowania barw CRI 92
• driver extended 3.5 HE w wersji 4,2A
• optyka TIR narrow 3x LED Carclo 10507
• na życzenie możliwa jest instalacja dowolnej optyki z serii Carclo 105xx
• szkło mineralne UCL® v.2 z dwustronną błękitną powłoką antyrefleksyjną, o przepuszczalności światła na poziomie 99%
• niskoprofilowa gumka GiTD z którą latarka stoi stabilnie na zakrętce
cena 260 zł
-------------------------------------------------------------------------------------
Wystawiam faktury VAT. Udzielam gwarancji na okres 24 miesięcy
Dla forowiczów poza allegro rabat 5%, powyżej 250 zł wysyłka Paczkomatem gratis!
Pytania w kwestii handlowej poproszę wyłącznie na PW bądź mail (adres poniżej).
Ostatnio zmieniony piątek 30 lis 2018, 09:05 przez greg, łącznie zmieniany 80 razy.
Sterownik extended v3.5 HE <klik>
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Witam.
Porównanie XM-L i XM-L2 w pierwszym poście. W obu przypadkach optyka jest identyczna, soczewka TIR wąska. Jak widać XM-L2 świeci zauważalnie jaśniej.
Moim zdaniem wąska soczewka TIR jest optymalna do większości zastosowań.
Porównanie XM-L i XM-L2 w pierwszym poście. W obu przypadkach optyka jest identyczna, soczewka TIR wąska. Jak widać XM-L2 świeci zauważalnie jaśniej.
Moim zdaniem wąska soczewka TIR jest optymalna do większości zastosowań.
Ostatnio zmieniony środa 27 lis 2013, 10:09 przez greg, łącznie zmieniany 1 raz.
Sterownik extended v3.5 HE <klik>
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Ciekawa konstrukcja - mam kilka pytań
1/ Tak małe latarki z 2,8A podczas normalnej pracy bez dobrego chłodzenia nagrzewają się dramatycznie, więc czy tutaj w takich warunkach zabezpieczenie nie będzie ciągle ograniczać mocy diody? Jak to wypada w praktyce?
2/ Czy gwinty są anodowane? Można lampkę zabezpieczyć przed włączeniem?
3/ Wiem, że nie zalecasz, ale czy zmieszczą się długie ogniwa protected, tj. 69,5mm?
4/ TIR wide świeci szerzej niż Twoje L2P OP?
5/ Nie masz może oringów GITD i niższego talicapa żeby można było postawić lampkę na dupce?
6/ XM-L2 T6 3C jest dużo zimniejsza od XM-L T5 4B? Na zdjęciu widać sporą różnicę, w rzeczywistości też?
1/ Tak małe latarki z 2,8A podczas normalnej pracy bez dobrego chłodzenia nagrzewają się dramatycznie, więc czy tutaj w takich warunkach zabezpieczenie nie będzie ciągle ograniczać mocy diody? Jak to wypada w praktyce?
2/ Czy gwinty są anodowane? Można lampkę zabezpieczyć przed włączeniem?
3/ Wiem, że nie zalecasz, ale czy zmieszczą się długie ogniwa protected, tj. 69,5mm?
4/ TIR wide świeci szerzej niż Twoje L2P OP?
5/ Nie masz może oringów GITD i niższego talicapa żeby można było postawić lampkę na dupce?
6/ XM-L2 T6 3C jest dużo zimniejsza od XM-L T5 4B? Na zdjęciu widać sporą różnicę, w rzeczywistości też?
1. Oczywiście, zabezpieczenie termiczne w tak małej latarce to moim zdaniem konieczność. W bezruchu na stole latarka po kilku minutach osiąga ponad 60°C i procesor zaczyna ograniczać prąd. Natomiast w czasie aktywności outdoorowej czy na kierownicy roweru powyżej 10km/h chłodzenie jest wystarczające i zabezpieczenie nie włącza się.
2. Gwint przy włączniku jest anodowany i można zabezpieczyć latarkę przed przypadkowym włączeniem przez poluzowanie nakrętki włącznika. Poza tym i gwinty, i powłoka są bardzo dobrej jakości. Jutro wrzucę fotografię makro, będzie widać dokładnie o czym piszę.
3. W wersji z reflektorem nie. Optyka TIR jest krótsza i można ewentualnie zastosować akumulatory protected, będzie na styk. Nie zalecam, może być ciasno, poza tym driver ma własne zabezpieczenie ogniw i nie należy tego dublować (możliwość nagłej ciemności dla ogniw protected).
4. Każda optyka w latarce X1 świeci szerzej, niż L2P. Nawet reflektor OP. To z racji małej średnicy głowicy, rzecz jasna.
5. Gumka GITD o niższym profilu znajdzie się, ale jako dodatek na specjalne życzenie. Standardowo jest czarna, jak na foto. Natomiast tak czy inaczej gumka wystaje i latarka nie stoi stabilnie na zakrętce.
5. Od 08.12.2013 latarki X1 posiadają gumkę włącznika GiTD jako standardowe wyposażenie. Latarka nie stoi na zakrętce. Montowany jest również o-ring GiTD w każdej wersji jako standardowa opcja.
6. Bin T6 C3 jest chłodniejszy niż T5 4B i to widać. Natomiast nie jest to zimne nieprzyjemne światło. Całkiem miły odcień, raczej porównywalny z barwą światła słonecznego - 5000K. Na fotografii jest ciut chłodniejszy, niż w rzeczywistości. Balans bieli ustawiłem, aby właściwie oddać barwę diody T5 4B, każdy sprzęt ma ograniczenia, oko zobaczy więcej i lepiej.
2. Gwint przy włączniku jest anodowany i można zabezpieczyć latarkę przed przypadkowym włączeniem przez poluzowanie nakrętki włącznika. Poza tym i gwinty, i powłoka są bardzo dobrej jakości. Jutro wrzucę fotografię makro, będzie widać dokładnie o czym piszę.
3. W wersji z reflektorem nie. Optyka TIR jest krótsza i można ewentualnie zastosować akumulatory protected, będzie na styk. Nie zalecam, może być ciasno, poza tym driver ma własne zabezpieczenie ogniw i nie należy tego dublować (możliwość nagłej ciemności dla ogniw protected).
4. Każda optyka w latarce X1 świeci szerzej, niż L2P. Nawet reflektor OP. To z racji małej średnicy głowicy, rzecz jasna.
5. Gumka GITD o niższym profilu znajdzie się, ale jako dodatek na specjalne życzenie. Standardowo jest czarna, jak na foto. Natomiast tak czy inaczej gumka wystaje i latarka nie stoi stabilnie na zakrętce.
5. Od 08.12.2013 latarki X1 posiadają gumkę włącznika GiTD jako standardowe wyposażenie. Latarka nie stoi na zakrętce. Montowany jest również o-ring GiTD w każdej wersji jako standardowa opcja.
6. Bin T6 C3 jest chłodniejszy niż T5 4B i to widać. Natomiast nie jest to zimne nieprzyjemne światło. Całkiem miły odcień, raczej porównywalny z barwą światła słonecznego - 5000K. Na fotografii jest ciut chłodniejszy, niż w rzeczywistości. Balans bieli ustawiłem, aby właściwie oddać barwę diody T5 4B, każdy sprzęt ma ograniczenia, oko zobaczy więcej i lepiej.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 16 lut 2015, 15:11 przez greg, łącznie zmieniany 5 razy.
Sterownik extended v3.5 HE <klik>
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
W przyszłym tygodniu będę miał X1 T5 4B TIR optic narrow. Potestuje jak się sprawuje na rowerze. Wprawdzie nie znam się jeszcze na fachowej terminologii i nie wsiąkłem nigdy w latarki tak jak w noże, ale postaram się opisać swoje spostrzeżenia użytkownika. Dodatkowo będę miał porównanie z L2P znajomego/kuzyna.
Mikko,
Jakby się dało to proszę, zrób zdjęcia (z takimi samymi ustawieniami), bo różnice w szerokości oświetlania między tymi dwiema latarkami pozostają dla mnie wielką niewiadomą.
Też własnie zastanawiam się nad odpowiednią latarką do roweru.
Już chciałem kupować L2P, ale doczytałem że szykuje się nowy sterownik i tak już czekam dwa miesiące. No nie ma co się spieszyć, najważniejsze aby wszystko było odpracowane.
Jakby się dało to proszę, zrób zdjęcia (z takimi samymi ustawieniami), bo różnice w szerokości oświetlania między tymi dwiema latarkami pozostają dla mnie wielką niewiadomą.
Też własnie zastanawiam się nad odpowiednią latarką do roweru.
Już chciałem kupować L2P, ale doczytałem że szykuje się nowy sterownik i tak już czekam dwa miesiące. No nie ma co się spieszyć, najważniejsze aby wszystko było odpracowane.
Porównanie z L2P będzie. X1 w każdej wersji świeci szerzej niż Solarforce.
Dodatkowo dostępna jest wersja HI CRI z LED XM-L2 T4 5B CRI >80! na podłożu miedzianym, aktualizacja w pierwszym poście.
Dodatkowo dostępna jest wersja HI CRI z LED XM-L2 T4 5B CRI >80! na podłożu miedzianym, aktualizacja w pierwszym poście.
Sterownik extended v3.5 HE <klik>
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Poniżej na szybko fotografia gwintów, powłoki HA III i grubej sprężyny z mosiężnym stykiem przy włączniku zapobiegającej jakimkolwiek miganiom latarki na wybojach, przeskakiwaniem trybów itp.
"klik" powiększa zdjęcie
Wersja extended jest również, dodałem.
L2P może mieć dowolny LED, jaki sobie zażyczysz.
5B jest cieplejsze od 4B, podobnie jak 4B jest cieplejsze od 3C - zbliżony "skok" barwy.
"klik" powiększa zdjęcie
Wersja extended jest również, dodałem.
L2P może mieć dowolny LED, jaki sobie zażyczysz.
5B jest cieplejsze od 4B, podobnie jak 4B jest cieplejsze od 3C - zbliżony "skok" barwy.
Sterownik extended v3.5 HE <klik>
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Jakoś bardziej mi się widzi ta optyka, po prezentacji na fotkach. X1 ma świecić i tak szerzej od L2P, a jak oświetla drogę na rowerze ta latarka to wiem po światełku Gromandosa. Gdy jechał za mną to widziałem wszystko z przodu i po bokach nawet jakbym wyłączył swoje oświetlenie. A jak się jechało nieraz po ciemku przez park to łebki z gimnazjum uciekały z piwkiem, bo myślały, że to radiowóz.maba pisze:@Mikko, słońce - czekam
A dlaczego nie TIR wide? Szerzej nie lepiej na rower?
Porównanie optyk X1 z Solarforce L2P reflektor OP.
Przy czym L2P ma zainstalowany LED XM-L2 T6 3C, a X1 XM-L T5 4B, więc jest różnica w barwie i jasności poza rozkładem światła.
Jak widać, każda optyka w latarce X1 świeci szerzej, niż L2P.
Przy czym L2P ma zainstalowany LED XM-L2 T6 3C, a X1 XM-L T5 4B, więc jest różnica w barwie i jasności poza rozkładem światła.
Jak widać, każda optyka w latarce X1 świeci szerzej, niż L2P.
Sterownik extended v3.5 HE <klik>
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Witam wszystkich!
Jak powinna wyglądać zmiana trybów? Włączam latarkę pełnym klikiem, a delikatnymi klikami do połowy w tempie poniżej 1s zmieniam tryby w kolejności 1,2,3,4,5? bo w mojej tryby skaczą nie po kolei tylko losowo. Czy ja coś źle robię, czy co?
Jak powinna wyglądać zmiana trybów? Włączam latarkę pełnym klikiem, a delikatnymi klikami do połowy w tempie poniżej 1s zmieniam tryby w kolejności 1,2,3,4,5? bo w mojej tryby skaczą nie po kolei tylko losowo. Czy ja coś źle robię, czy co?
Ostatnio zmieniony wtorek 29 lip 2014, 21:06 przez bocian13, łącznie zmieniany 2 razy.