[PYTANIE]Night Breaker
[PYTANIE]Night Breaker
Witam.
Czy ktos uzywa w swoim samochodzie zarowek Night Breaker?
Ojciec chce zmienic zarowki w samochodzie, bo mowi, ze w nocy jak jedzie na zwyklych no-name za 5zl to czuje sie jakby jechal po omacku.
Polecilem mu (nie wiem czy dobrze) Night Breaker'y choc upieral sie przy xenonach (niestety ma zwykly reflektor i szklo lampy jest dyfuzyjne).
I tu moje pytanie. Jak duza jest roznica w oswietleniu drogi firmowymi zarowkami osramu (night Breaker) w porownaniu do zwyklych zarowek? Czy w ogole oplaca sie zmieniac? Bo wiadomo, reklama reklama, a ile jest prawdy w tych +90% w jasnosci tego chyba nikt nie wie.
Pozdrawiam
DNF
Czy ktos uzywa w swoim samochodzie zarowek Night Breaker?
Ojciec chce zmienic zarowki w samochodzie, bo mowi, ze w nocy jak jedzie na zwyklych no-name za 5zl to czuje sie jakby jechal po omacku.
Polecilem mu (nie wiem czy dobrze) Night Breaker'y choc upieral sie przy xenonach (niestety ma zwykly reflektor i szklo lampy jest dyfuzyjne).
I tu moje pytanie. Jak duza jest roznica w oswietleniu drogi firmowymi zarowkami osramu (night Breaker) w porownaniu do zwyklych zarowek? Czy w ogole oplaca sie zmieniac? Bo wiadomo, reklama reklama, a ile jest prawdy w tych +90% w jasnosci tego chyba nikt nie wie.
Pozdrawiam
DNF
DNF - przerabiałem większość tych super żarówek w samochodzie .... teraz jeżdżę na najzwyklejszych jakie mi się udało kupić( nie nonamy) i cieszę się z tego, że się nie przepalają robie rocznie kole 15 tyś km
czasem potrafi się przepalić po miesiącu wrrr.....
auto "warsztatowe" uzbroiłem w Philipsy + 30%, ostatnio przepaliły się po jakichś 2 latach jeżdżenia rocznie robimy pod 40tyś km
czasem potrafi się przepalić po miesiącu wrrr.....
auto "warsztatowe" uzbroiłem w Philipsy + 30%, ostatnio przepaliły się po jakichś 2 latach jeżdżenia rocznie robimy pod 40tyś km
kisiel's group member - supersam & jabco team
Hm.... panowie w starszych autach częstym niedomaganiem jest napiecie zasilania żarówek! Nie przeskoczysz tematu jak nie sprawdzisz jakie masz napiecie na nich. Widziałem już takie na których było koło 9V. U siebie też musiałem poprawic instalacje. Było 11V teraz mam całe 13,5 Dopiero teraz widać róznice mimo iz mam tylko:
Druga sprawa to że po kilku latach warstwa odblaskowa na reflektorach zwykle sie kurzy i matowieje
Druga sprawa to że po kilku latach warstwa odblaskowa na reflektorach zwykle sie kurzy i matowieje
czy wyższe napięcie zasilania może drastycznie skrócić żywotność i tak już przewoltowanego żarnika ?
jak w poprzednim aucie dodałem przekaźniki i grube kable ( wyższe V na żarówkach) to padały jak muchy i to GT130 - 150 i inne tego typu
normalnie kole roku robiłem na gt150 a po modyfikacji maks pół roku, ale raczej okolice 3-4m-c
jak w poprzednim aucie dodałem przekaźniki i grube kable ( wyższe V na żarówkach) to padały jak muchy i to GT130 - 150 i inne tego typu
normalnie kole roku robiłem na gt150 a po modyfikacji maks pół roku, ale raczej okolice 3-4m-c
kisiel's group member - supersam & jabco team
Lennin, Twoj komentarz jest tak trafny i tak dobitny ze lepiej tego nie mozna wyrazic
Dzieki Panowie za podpowiedzi. Jutro jak mi sie uda, to sprawdze napiecie w instalacji i wtedy zobaczymy co i jak. Nie powiem zeby to byly lampy pierwszej mlodosci, bo szklo jakies takie zmatowione i zoltawe jest
Pozdrawiam
DNF
Dzieki Panowie za podpowiedzi. Jutro jak mi sie uda, to sprawdze napiecie w instalacji i wtedy zobaczymy co i jak. Nie powiem zeby to byly lampy pierwszej mlodosci, bo szklo jakies takie zmatowione i zoltawe jest
Pozdrawiam
DNF
Więc pewnie to Merc "okularnik",lub któryś z Fordów (nie pamiętam jaki model)
Jeżeli zewnętrzne polimerowe szkło jest żółte i z nalotem to można za pomocą pasty spolerować ten nalot,nie zawsze się udaje ale spróbować warto,efekt murowany
Ale sprawdź jak poradził Lennin napięcie,swego czasu nasze ukochane Fiaty 126P miały na konektorach żarówki napięcie nawet 8V,pomagało tylko jedno,wymiana przewodów na większy przekrój,a przy okazji montowało się przekaźnik i przełącznik świateł przy kierownicy wystarczał na cały żywot Fiacika,inaczej padały jak muchy
Jeżeli zewnętrzne polimerowe szkło jest żółte i z nalotem to można za pomocą pasty spolerować ten nalot,nie zawsze się udaje ale spróbować warto,efekt murowany
Ale sprawdź jak poradził Lennin napięcie,swego czasu nasze ukochane Fiaty 126P miały na konektorach żarówki napięcie nawet 8V,pomagało tylko jedno,wymiana przewodów na większy przekrój,a przy okazji montowało się przekaźnik i przełącznik świateł przy kierownicy wystarczał na cały żywot Fiacika,inaczej padały jak muchy
No tak,o tej marce nie pomyślałemDNF pisze:Niestety Mariuszu nie trafiles To Opel Omega B
Dzis posprawdzam wszystko i zobaczymy co dalej
Pozdrawiam
DNF
A może warto pokusić się o zamontowanie ksenonów oryginalne lampy z palnikami są drogie,lecz przy twoich zdolnościach mógłbyś przerobić te stare lampy,co myślisz na ten temat?