Dealextreme-zakupy część druga
Ja dużo kupuje w chinach, teraz to już wyłącznie na aliexpress. Z dużych platform handlowych jest najtaniej, i jest ochrona sprzedającego ESCROW tzn dostaniesz towar zgodny z zamówieniem , kończysz transakcję i wtedy pieniądze dostaje sprzedawca.
Czasem idzie znaleźć tańszy sklep ale bez renomy i nigdy nie wiadomo czy prawdziwy.
Jak ktoś nie wie jak zacząć zakupy na aliexpress to tu przewodnik krok po kroku.
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=91466#91466
Czasem idzie znaleźć tańszy sklep ale bez renomy i nigdy nie wiadomo czy prawdziwy.
Jak ktoś nie wie jak zacząć zakupy na aliexpress to tu przewodnik krok po kroku.
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=91466#91466
Muszę prosić o poradę. 25.02 dokonałem zakupu w fasttech i dx. Adres do wysyłki w obu przypadkach taki sam jak i procedura płacenia(PP z tym samym adresem i danymi co logowanie w sklepach). Z pierwszego paczka po 14 dniach u mnie. Niestety z dx nie dotarła, wysłałem " Ticket" no i dowiaduje się że paczka powróciła do Chin Teraz chcą 4$ za wysyłkę. No niby nie dużo ale nie lubię płacić za nic i nie z mojej winy. Macie jakis sposób czy trzeba płacić?
to wiadomość z dx
Dear Customer,
We confirm that your package was sent back to China. Is there any reason that you might know?
If the address is correct, please check local laws and regulations to see if the products that you bought from us have import restrictions. In these cases DX will not be responsible for the returned package postage.
Now would you like a resend? Or refund? Or save the money as store credits in dx account for your future purchase?
But please note, for any solutions, we must deduct $4 postage.
Yours Sincerely,
Customer Service
Chyba wyśle im zdjęcie paczki z fasttechu z widocznymi danymi bo mi wciskają że adres jest błędny.
to wiadomość z dx
Dear Customer,
We confirm that your package was sent back to China. Is there any reason that you might know?
If the address is correct, please check local laws and regulations to see if the products that you bought from us have import restrictions. In these cases DX will not be responsible for the returned package postage.
Now would you like a resend? Or refund? Or save the money as store credits in dx account for your future purchase?
But please note, for any solutions, we must deduct $4 postage.
Yours Sincerely,
Customer Service
Chyba wyśle im zdjęcie paczki z fasttechu z widocznymi danymi bo mi wciskają że adres jest błędny.
Przecież nikt nie pisze, że adres jest błędny tylko:0612 pisze:Chyba wyśle im zdjęcie paczki z fasttechu z widocznymi danymi bo mi wciskają że adres jest błędny.
Translator google0612 pisze:If the address is correct, please check local laws and regulations to see if the products that you bought from us have import restrictions.
kurtis pisze:Nie wiem, o co chodzi, ale zmienił się mój tracking number dla zamówienia na stronie DX. Poprzedni był dla poczty chińskiej, teraz jest dla poczty singapurskiej. Oba są widoczne w systemach trackingowych
Też tak miałem.
Wszystko dotarło bez przeszkód.
Po tym, jak w trackingu poczty singopurskiej pojawiła się paczka, w Polsce była już po 3 dniach
-- no właśnie o to między innymi mi biega -- ''jeśli adres jest poprawny, proszę sprawdzić lokalne przepisy....................."ElSor pisze:Przecież nikt nie pisze, że adres jest błędny tylko:0612 pisze:Chyba wyśle im zdjęcie paczki z fasttechu z widocznymi danymi bo mi wciskają że adres jest błędny.Translator google0612 pisze:If the address is correct, please check local laws and regulations to see if the products that you bought from us have import restrictions.
Fakt że źle to wyraziłem, chodziło mi o pokazanie że nie ma problemu z przepisami i adresem bo inna paczka dotarła bez problemu.
...powracając do pytania, da się coś zdziałać czy niestety płacić trzeba.
Od drugiego kwietnia mam taki status na singapurskim trackingu: INFORMATION RECEIVEDmissieek pisze:kurtis pisze:Nie wiem, o co chodzi, ale zmienił się mój tracking number dla zamówienia na stronie DX. Poprzedni był dla poczty chińskiej, teraz jest dla poczty singapurskiej. Oba są widoczne w systemach trackingowych
Też tak miałem.
Wszystko dotarło bez przeszkód.
Po tym, jak w trackingu poczty singopurskiej pojawiła się paczka, w Polsce była już po 3 dniach
(This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article). To znaczy, że DX już przekazał im przesyłkę, czy dopiero przekaże?
Może urząd celny Ci zawrócił paczkę, a z numerami przesyłek chińskimi i singapurskimi to jest tak że nasze zakupy jeżdżą-latają-pływają całkiem spory kawałek drogi i sprzedawcy wysyłają je na różne sposoby żeby było taniej bo przecież przesyłka za free pozdrawiam
Ostatnio zmieniony środa 23 paź 2013, 16:09 przez kapuss, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie wiem, czy było: DX ma nową stronę "EU Direct": http://eud.dx.com/
Nie porównywałem cen, ale piszą,że "no duty and VAT", czyli strach przed UC odchodzi w przeszłość.
Nie porównywałem cen, ale piszą,że "no duty and VAT", czyli strach przed UC odchodzi w przeszłość.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
- pegasus_sis
- Posty: 963
- Rejestracja: środa 25 sie 2010, 13:03
- Lokalizacja: Łódź
... ale:ptja pisze: Nie porównywałem cen, ale piszą,że "no duty and VAT", czyli strach przed UC odchodzi w przeszłość.
- nadal wysyłają z Chin tylko mają jakąś umowę z NL-post, że niby ma iść ciut szybciej
- jako, że z Chin to nadal przechodzi przez UC i nadal mogą się próbować doczepić
- na tej stronie są TYLKO towary nie przekraczające 22 euro. Z "no duty and vat" to rozbijają przesyłki tak by każda przesyłka nie przekroczyła kwoty 22 euro (czyli tym samym nie podpadała pod cło/vat). Jak kupisz 50 przedmiotów po 22 euro to dostaniesz 50 osobnych przesyłek.
- ceny wyglądają na droższe ale to może tylko takie wrażenie
Tym samym szału nie ma - ot "myk" marketingowo/logistyczny.
Witam !
Mam problem z przesyłkami z DX :
1. Zamówienia są dzielone przez sklep i wysyłane partiami tylko że przyszła tylko jedna paczka wysłana 10 maja a ta z 8 maja gdzieś zaginęła
Choć mam "tracking number" to nie da się jej wyśledzić na stronie linkowanej z DX
2. Zamówienie z 14 maja nie zostało wysłane bo ponoć czegoś nie mają na stanie ?:
Nie wiem co jest grane bo nic takiego nie jest przy tych towarach zaznaczone.
Co robić ? Reklamować w DX czy od razu w PayPal bo tak zapłaciłem za zakupy ?
I jak reklamować ?
Wybaczcie pytania ale nieco jestem zielony w temacie a do tej pory nie miałem takich kłopotów z tym sklepem a kilka rzeczy u nich już kupiłem.
Mam problem z przesyłkami z DX :
1. Zamówienia są dzielone przez sklep i wysyłane partiami tylko że przyszła tylko jedna paczka wysłana 10 maja a ta z 8 maja gdzieś zaginęła
Choć mam "tracking number" to nie da się jej wyśledzić na stronie linkowanej z DX
2. Zamówienie z 14 maja nie zostało wysłane bo ponoć czegoś nie mają na stanie ?:
Nie wiem co jest grane bo nic takiego nie jest przy tych towarach zaznaczone.
Co robić ? Reklamować w DX czy od razu w PayPal bo tak zapłaciłem za zakupy ?
I jak reklamować ?
Wybaczcie pytania ale nieco jestem zielony w temacie a do tej pory nie miałem takich kłopotów z tym sklepem a kilka rzeczy u nich już kupiłem.
1) czas wysłania nie ma większego wpływu na czas dostarczenia. Bywa, że przesyłki sprzed miesiąca jeszcze nie dotarły gdzie sprzed 2 tygodni już są na miejscu. Martwimy się po ok 1.5 mca od wysłania (45 dniowy termin paypala tu istotną granicę wytycza - o ile płatność paypalem).
2) czasami robią backorder i się czeka zanim wyślą... znów pamiętać o 45 dniowym terminie.
Co do trackingu to szklane kule się popsuły i są w serwisie. Wklej numery to może coś się dowiesz.
2) czasami robią backorder i się czeka zanim wyślą... znów pamiętać o 45 dniowym terminie.
Co do trackingu to szklane kule się popsuły i są w serwisie. Wklej numery to może coś się dowiesz.