Convoy M1
Sterownik a bardziej jego adapter jest dokręcany od spodu pierścieniem (ma dwa okrągłe nacięcia) jak wykręcisz całą pigułę. U mnie też to było dosyć mocno skręcone. Sztywne szczypce i musi pójść
PS. Gwint jest po bożemu, czyli dokręcany zgodnie ze wskazówkami zegara (jak się z nim siłowałem też pomyślałem że może jest lewy ale nie).
PS. Gwint jest po bożemu, czyli dokręcany zgodnie ze wskazówkami zegara (jak się z nim siłowałem też pomyślałem że może jest lewy ale nie).
Sometimes darkness can show you the light
Chłopaki mam prośbę, pomierzcie prądy na dupkach swoich świetlistych przyżądów w trybie max i podajcie wynik. Dodatkowo przyjrzyjcie się refowi i powiedzcie mi czy są tam jakieś delikatne skazy, takie bardzo malutkie rzędu części milimetra w postaci jakby kropeczek.
Chyba, że to jest normalne u 'chinczyka' ?
Ps: swoją M2 mam otrzymać za jakieś dwa tygodnie nie całe. Planuję wrzucić do niej XM-L2, driver extended od Grega i zmienić włącznik
Chyba, że to jest normalne u 'chinczyka' ?
Ps: swoją M2 mam otrzymać za jakieś dwa tygodnie nie całe. Planuję wrzucić do niej XM-L2, driver extended od Grega i zmienić włącznik
Z moim softem przy 100% zmierzyłem ok. 2,8 A.alienth pisze:Chłopaki mam prośbę, pomierzcie prądy na dupkach swoich świetlistych przyżądów w trybie max i podajcie wynik.
U mnie wszystko OK, brak skaz. Miałem jakiegoś paproszka, ale wydmuchałem go sprężonym powietrzem. Nie zwróciłem jednak uwagi czy tak przyszło ze sklepu, czy też dostał się tam kurz jak wykręciłem sterownik.alienth pisze:Dodatkowo przyjrzyjcie się refowi i powiedzcie mi czy są tam jakieś delikatne skazy, takie bardzo malutkie rzędu części milimetra w postaci jakby kropeczek.
pralat, dzięki za info.
Zrobiłem modernizację swojej M1. Zmieniłem diodę na XM-L2 T6 3C od Grega, (swoją drogą albo to złudznie albo lepiej się skupia niż pierwotna XM-L )
driver wymieniłem na programowalny również od Grega. Dodatkowo gwinty piguły przesmarowałem pastą AS5, pod diodę również użyłem AS5. Zmostkowałem sprężynkę. Wszystko skręciłem.
Mierząc prądy na dupce tym samym miernikiem co przedtem mam w okolicach 2.8A więc git.
Dodatkowo wczoraj zrobiłem krótki test i na dworze przy ujemnej temp. w trybie HIGH w zasadzie w kilka sekund rozgrzewa się głowica latarki więc odprowadzanie ciepła jest dużo lepsze niż fabrycznie
Czekam jeszcze na szybkę 98% przepuszczalności od Dariusza70 i latarka będzie taka jaką sobie ubzdurałem
Zrobiłem modernizację swojej M1. Zmieniłem diodę na XM-L2 T6 3C od Grega, (swoją drogą albo to złudznie albo lepiej się skupia niż pierwotna XM-L )
driver wymieniłem na programowalny również od Grega. Dodatkowo gwinty piguły przesmarowałem pastą AS5, pod diodę również użyłem AS5. Zmostkowałem sprężynkę. Wszystko skręciłem.
Mierząc prądy na dupce tym samym miernikiem co przedtem mam w okolicach 2.8A więc git.
Dodatkowo wczoraj zrobiłem krótki test i na dworze przy ujemnej temp. w trybie HIGH w zasadzie w kilka sekund rozgrzewa się głowica latarki więc odprowadzanie ciepła jest dużo lepsze niż fabrycznie
Czekam jeszcze na szybkę 98% przepuszczalności od Dariusza70 i latarka będzie taka jaką sobie ubzdurałem
Godzinę temu doszła do mnie.
Pierwsze odpalenie i nawet w dzień widać jaki to palnik
Wykonanie ok, chociaż mam kurz pod szkiełkiem.
Gwinty nasmarowane, dobra anoda itp.
Standardowo po 2minutach pracy na 100% zrobiła się lekko ciepła.
Zapodałem jedyny planowany mod- nawaliłem na gwint grubo komputerowej pasty termoprzewodzącej (arctiq ceramique) i robi się bardzo ciepła momentalnie.
Pierwsze odpalenie i nawet w dzień widać jaki to palnik
Wykonanie ok, chociaż mam kurz pod szkiełkiem.
Gwinty nasmarowane, dobra anoda itp.
Standardowo po 2minutach pracy na 100% zrobiła się lekko ciepła.
Zapodałem jedyny planowany mod- nawaliłem na gwint grubo komputerowej pasty termoprzewodzącej (arctiq ceramique) i robi się bardzo ciepła momentalnie.
99tomcat, zmierz jeszcze prąd na 'dupce' w trybie high i zapodaj wynik
Moje sterowniki:
AHE+ v1
KHE
v201 / v211
AHE+ v1
KHE
v201 / v211
Re: Convoy M1
Witam
Cytat z Twojego pierwszego postu recenzji Convoy M1:
Dobra strona to, że faktycznie poprawiony jest styk na łączeniach dupka > body > głowica.
Zła strona to, że jeśli utleni się aluminium między body a wciśniętym pierścieniem [latarkę używamy w różnych warunkach pogodowych] to mogą pojawić się dość duże spadki napięć. W przypadku kontaktu samego body [aluminium] z pozostałymi częściami latarki utlenienie materiału raczej nie wchodzi w grę ponieważ ciągłe odkręcanie i zakręcanie [wymiana akumulatorów] powoduje ciągłe tarcie a co za tym idzie ścieranie powierzchni styku.
Cytat z Twojego pierwszego postu recenzji Convoy M1:
Twoja recenzja jest bardzo fajna ale w body latarki nie jest wciśnięta mosiężna tuleja tylko jak widać ok. 5mm wysokości pierścień z kołnierzem [trzecia fotka]. Ma to swoje dobre i złe strony.kambal pisze:Środkowa część latarki jest obustronnie nagwintowana, dodatkowo, wciśnięte ma tuleje mosiężne dla lepszego kontaktu z włącznikiem i driverem.
Dobra strona to, że faktycznie poprawiony jest styk na łączeniach dupka > body > głowica.
Zła strona to, że jeśli utleni się aluminium między body a wciśniętym pierścieniem [latarkę używamy w różnych warunkach pogodowych] to mogą pojawić się dość duże spadki napięć. W przypadku kontaktu samego body [aluminium] z pozostałymi częściami latarki utlenienie materiału raczej nie wchodzi w grę ponieważ ciągłe odkręcanie i zakręcanie [wymiana akumulatorów] powoduje ciągłe tarcie a co za tym idzie ścieranie powierzchni styku.
pozdrawiam Tomek
"Gdy jest bardzo smutno to kocha się zachody słońca."
Antoine de Saint-Exupery
"Gdy jest bardzo smutno to kocha się zachody słońca."
Antoine de Saint-Exupery