Nie typowe zamówienie i problem ze zrozumieniem
Nie typowe zamówienie i problem ze zrozumieniem
Witam,
Robię zamówienie, takie indywidualne, nie ma tego w sklepie.
I wkońcu obgadałem wszystko i zamówiłem i zapytałem jak mam zapłacić w odpowiedzi dostałem:
Hi, please send the payment directly to intloutdoor@gmail.com
Nie rozumiem tego?
Pomożecie mi Panowie?
Pozdrawiam.
Robię zamówienie, takie indywidualne, nie ma tego w sklepie.
I wkońcu obgadałem wszystko i zamówiłem i zapytałem jak mam zapłacić w odpowiedzi dostałem:
Hi, please send the payment directly to intloutdoor@gmail.com
Nie rozumiem tego?
Pomożecie mi Panowie?
Pozdrawiam.
Dzięki!
Jak zamawiam powyżej 100$ to dowalą mi cło?
Dobra doczytałem że cło przywalą powyżej 200$
Ja mam zamówienie na 130$
Mogę je podzielić na pół, czy robić tak?
Ok - znów pomyślałem i jak podziele zamówienie to nie będę miał trakingu bo nie będzie 80$
Czy da radę to jakość obejść?
Czy będzie traking?
Zawsze zamawiałem tak za pare dolców i nie było problemu.
Jak zamawiam powyżej 100$ to dowalą mi cło?
Dobra doczytałem że cło przywalą powyżej 200$
Ja mam zamówienie na 130$
Mogę je podzielić na pół, czy robić tak?
Ok - znów pomyślałem i jak podziele zamówienie to nie będę miał trakingu bo nie będzie 80$
Czy da radę to jakość obejść?
Czy będzie traking?
Zawsze zamawiałem tak za pare dolców i nie było problemu.
Ostatnio zmieniony wtorek 05 mar 2013, 18:26 przez ProLight, łącznie zmieniany 2 razy.
Z tego co można poczytać na forach to z tego sklepu deklarują (jak większość z HK) na etykiecie małe kwoty ale ryzyko jest zawsze .
Szczczególnie przy paczkach większych gabarytów że sprawdzą zawartość w UC.
Tracking jest powyzej 80$ czyli dostaniesz nr nadania.
Szczczególnie przy paczkach większych gabarytów że sprawdzą zawartość w UC.
Tracking jest powyzej 80$ czyli dostaniesz nr nadania.
Ostatnio zmieniony wtorek 05 mar 2013, 18:30 przez krzycho_, łącznie zmieniany 1 raz.
elektroda.pl