Jaką temperaturę mają żarniki HID 100W?

Wszystko co świeci na czterech kółkach;)
...John
Posty: 92
Rejestracja: piątek 27 mar 2009, 04:10
Lokalizacja: KrK

Post autor: ...John »

Kajman pisze:Przetwornice są ok. 6x większe od zwykłych 35W, używane to jest najczęściej w oświetleniu estradowym.
Ech... "Polak potrafi"
I takie przetwornice przystosowane są do 14,4 V ? Brzmi to ciekawie, tak samo jak żarniki h7, które to wytrzymują.
Kajman
Posty: 182
Rejestracja: piątek 13 sie 2010, 12:28
Lokalizacja: Bdg

Post autor: Kajman »

Zaczynam mieć powoli wrażenie, że tylko wydaje mi się że jest jasno ;) Pomijając dywagacje przeróżne, podsumuję bezsprzeczne fakty:
-zestawy kolega sprzedaje od jakiegoś czasu i działąją. Nie palą się żarniki jakoś wyjątkowo
-zestaw świeci wielokrotnie jaśniej niż H7
-zestaw świeci znacznie jaśniej niż biksenon w innym aucie
-reflektory nie topią się
Czyli pomijając czy to ma 48W czy 72W czy 100W, jest jaśniejsze od zwykłych HID'ów i to jest akurat dla mnie najważniejsze. Ewentualnie jeśli się okaże, że muszę co rok zmienić żarnik, to nie widzę problemu, koszt uzyskania przychodu. Ultrajasne H4 zmieniało się co 3-6miesięcy i się nie marudziło.
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6166
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

Markowe D2S w Skodzie Octavia czy Toyocie Avensis potrafiło wypalić odbłyśnik soczewki w niecały rok. Sądzę że tutaj również odbłyśnik za długo nie pociągnie - teraz każdy napylany jest na plastik, niby odporny na temp. ... niby.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 25 lut 2013, 20:29 przez skaktus, łącznie zmieniany 1 raz.
ILPT
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Jechałem ostatnio VW Touareg z 2004 z fabrycznymi bi-kseonami. Nie wiem czy miał wypalone lustra czy nie ale świeciło to tragicznie. H4 w nowym oryginalnym reflektorze świecił o niebo lepiej.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Kajman
Posty: 182
Rejestracja: piątek 13 sie 2010, 12:28
Lokalizacja: Bdg

Post autor: Kajman »

W A klasie 3.5 roku zamiast H7 żona miała HID, dziś świecą jak pierwszego dnia, rewelka :)
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6166
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

Fluxor pisze:Jechałem ostatnio VW Touareg z 2004 z fabrycznymi bi-kseonami. Nie wiem czy miał wypalone lustra czy nie ale świeciło to tragicznie. H4 w nowym oryginalnym reflektorze świecił o niebo lepiej.
Golf 3, halogeny Hella na żarówkę H3. 3 Godziny jazdy we mgle i puk - odpadła dupka w której siedzi żarówka + "zatyczka" na żarówkę. Hella strasznie oszczędza.Wymiana halogenów na wersję z lustrem napylanym na aluminioiwa obudowę, halo z 1992 roku. Śmigają od 2 lat.
Kajman pisze:W A klasie 3.5 roku zamiast H7 żona miała HID, dziś świecą jak pierwszego dnia, rewelka :)
Co na to policja i pan na przeglądzie ? ;)
ILPT
Kajman
Posty: 182
Rejestracja: piątek 13 sie 2010, 12:28
Lokalizacja: Bdg

Post autor: Kajman »

skaktus pisze: Co na to policja i pan na przeglądzie ? ;)
Nigdy w życiu nie miałem z tym problemu ;)
ODPOWIEDZ