O silnikach i nie tylko...
Ja wolę to: http://www.teslamotors.com/models , ale to nie jest jeszcze to co tygrysy lubią najbardziej
Witam
Pozdrawiam
Masz całkowita rację TO tygrysy lubią najbardziejkodi pisze:ale to nie jest jeszcze to co tygrysy lubią najbardziej
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Widze, że jestem mało wymagający - mnie wystarczyło by TO:
http://www.netcarshow.com/ford/2013-mus ... per_03.htm
http://www.netcarshow.com/ford/2013-mus ... per_03.htm
Raczej wolałbym Imprezę albo EVO
Sterownik extended v3.5 HE <klik>
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Klasyka i tak najlepszaWidze, że jestem mało wymagający - mnie wystarczyło by TO:
http://www.netcarshow.com...allpaper_03.htm
http://www.mustang1.net/1967-ford-musta ... 03-488.htm
Witam
Panowie to jest klasyka Porsche 911 Targa 3.2
http://allegro.pl/show_item.php?item=3039202247
Tak na marginesie zastanawiam się jak silnik benzynowy odejdzie do lamusa to chyba jadąc takim "elektryczkiem" trzeba będzie sobie dodawać efekty dźwiękowe z CD. Jest już taka opcja nagranie pracy silnika benzynowego w połączeniu z potencjometrem pedału przyspieszenia. Im więcej pociskamy pedał tym bardziej z audio donośny jest ryk silnika
pozdr. Tomek
Panowie to jest klasyka Porsche 911 Targa 3.2
http://allegro.pl/show_item.php?item=3039202247
Tak na marginesie zastanawiam się jak silnik benzynowy odejdzie do lamusa to chyba jadąc takim "elektryczkiem" trzeba będzie sobie dodawać efekty dźwiękowe z CD. Jest już taka opcja nagranie pracy silnika benzynowego w połączeniu z potencjometrem pedału przyspieszenia. Im więcej pociskamy pedał tym bardziej z audio donośny jest ryk silnika
pozdr. Tomek
- Załączniki
-
- 3039202247_4.jpg (21.36 KiB) Przejrzano 424 razy
Witam
Ja raczej inne klasyki preferuję... Miałem Camaro '78 z silnikiem 427 coś około 425 HP, pojeździłem Dodge Coronet z "gliniarskim" silnikiem hemi mopar, w okolicach 500HP, kumplowi rasowałem 350-tkę zmieniając w 383 i wyciągnąłem 660HP (miało pierdnięcie ). Najbardziej klasycznym była corvette stingray 68 w której regulowałem gaźnki i zapłon (marzenie ) a najsilniejszym z klasyków był Chevy Caprice z silnikiem big block 427 + kompresor Rootsa 1200HP z tyłu opony 500mm i tak się paliły na starcie
Co do elektrycznych pojazdów, no to powiem Wam, że 4,5MW na kołach, nawet przy masie ponad 100t wciska w fotel
Pozdrawiam
Ja raczej inne klasyki preferuję... Miałem Camaro '78 z silnikiem 427 coś około 425 HP, pojeździłem Dodge Coronet z "gliniarskim" silnikiem hemi mopar, w okolicach 500HP, kumplowi rasowałem 350-tkę zmieniając w 383 i wyciągnąłem 660HP (miało pierdnięcie ). Najbardziej klasycznym była corvette stingray 68 w której regulowałem gaźnki i zapłon (marzenie ) a najsilniejszym z klasyków był Chevy Caprice z silnikiem big block 427 + kompresor Rootsa 1200HP z tyłu opony 500mm i tak się paliły na starcie
Co do elektrycznych pojazdów, no to powiem Wam, że 4,5MW na kołach, nawet przy masie ponad 100t wciska w fotel
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Witam
Pozdrawiam
PS: Musze zdjęcia odszukać i zeskanować.
Ten był oryginalny BB, strok był w kumpla silniku, praktycznie został sam blok, reszta nowa, łącznie z głowicami 272, tunel ram i 2 gaźniki Holley 750cfm.tery pisze:O w mordę...Swego czasu moje marzenie... Sam zakładałeś stroker? W mojej okolicy jeżdzi taki właśnie ze stroker kitem na 383Pyra pisze:Camaro '78 z silnikiem 427 coś około 425 HP
Pozdrawiam
PS: Musze zdjęcia odszukać i zeskanować.
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Pyra pisze:Musze zdjęcia odszukać i zeskanować.
O tak,tak... Ten z mojej okolicy oprócz strokera miał stylizację wersji Z,czyli taki czarny z pasami i czerwoną skórzaną tapicerką... Jako ciekawostkę powiem,że wężyk a raczej wąż doprowadzający paliwo do gaźnika (edelbrock) jest grubości węża jakim podlewam ogródek...
Witam
Z28 miał inny silnik, inne błotniki (wyloty powietrza), pokrywę silnika (garb) i spojler przedni.
Stronka NastyZ28 zawiera sporo ciekawych informacji.
A tu masz model '78 Z28
W Polsce to rarytas, większość to model '79, ma inne tylne światła, bo te już były "masowo" sprowadzane do europy. Model '79, ma tez inną dźwignię otwierania maski.
Zdaje się że ford w swoim silniku 427, montowanym w AC Cobrze stosował wężyki 13mm (1/2')
Pozdrawiam
Hmmm z tego co pamiętam to Camaro drugiej generacji nie prowadziło wyścigów INDY (Peace Car, Safety car..), ta rola przypadła Trans-am'owi i nie powinien mieć malowanych dwóch pasów...tery pisze:O tak,tak... Ten z mojej okolicy oprócz strokera miał stylizację wersji Z,czyli taki czarny z pasami i czerwoną skórzaną tapicerką...
Z28 miał inny silnik, inne błotniki (wyloty powietrza), pokrywę silnika (garb) i spojler przedni.
Stronka NastyZ28 zawiera sporo ciekawych informacji.
A tu masz model '78 Z28
W Polsce to rarytas, większość to model '79, ma inne tylne światła, bo te już były "masowo" sprowadzane do europy. Model '79, ma tez inną dźwignię otwierania maski.
Eeee no bez jaj, miałem komplet dolotowy Edelbrock i wężyk miał 10mm (3/8')tery pisze:Jako ciekawostkę powiem,że wężyk a raczej wąż doprowadzający paliwo do gaźnika (edelbrock) jest grubości węża jakim podlewam ogródek...
Zdaje się że ford w swoim silniku 427, montowanym w AC Cobrze stosował wężyki 13mm (1/2')
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.