O silnikach i nie tylko...

....nie pasujące gdzie indziej...
tery
Posty: 131
Rejestracja: niedziela 10 lip 2011, 10:58
Lokalizacja: wlkp

Post autor: tery »

kodi
Posty: 482
Rejestracja: piątek 07 gru 2007, 16:42

Post autor: kodi »

Ja wolę to: http://www.teslamotors.com/models , ale to nie jest jeszcze to co tygrysy lubią najbardziej :)
Awatar użytkownika
Pyra
Site Admin
Posty: 8527
Rejestracja: niedziela 02 sie 2009, 20:35
Lokalizacja: Gądki

Post autor: Pyra »

Witam
kodi pisze:ale to nie jest jeszcze to co tygrysy lubią najbardziej :)
Masz całkowita rację TO tygrysy lubią najbardziej :twisted:

Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
tery
Posty: 131
Rejestracja: niedziela 10 lip 2011, 10:58
Lokalizacja: wlkp

Post autor: tery »

Pyra zejdź na ziemię :roll: Chciałbyś tym dojeżdżać do pracy? Bo ja... tak!
Awatar użytkownika
Kazik
Posty: 664
Rejestracja: czwartek 07 sie 2008, 19:02
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kazik »

Widze, że jestem mało wymagający - mnie wystarczyło by TO:
http://www.netcarshow.com/ford/2013-mus ... per_03.htm

:twisted:
Awatar użytkownika
greg
Posty: 3535
Rejestracja: środa 08 paź 2008, 00:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: greg »

Raczej wolałbym Imprezę albo EVO ;)
Sterownik extended v3.5 HE <klik>
Instrukcje sterowników w PDF <klik>

kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
tery
Posty: 131
Rejestracja: niedziela 10 lip 2011, 10:58
Lokalizacja: wlkp

Post autor: tery »

Oo imprezka turbo i ten napęd 4x4... na śniegu... Bajka...
Fon
Posty: 76
Rejestracja: środa 14 lis 2012, 18:15
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Fon »

Widze, że jestem mało wymagający - mnie wystarczyło by TO:
http://www.netcarshow.com...allpaper_03.htm

:twisted:
Klasyka i tak najlepsza :twisted:
http://www.mustang1.net/1967-ford-musta ... 03-488.htm
rzadki
Posty: 29
Rejestracja: środa 01 wrz 2010, 18:55
Lokalizacja: Gdańsk / Biskupiec

Post autor: rzadki »

Pyra pisze:Masz całkowita rację TO tygrysy lubią najbardziej :twisted:
Całe szczęście że wskaźnik paliwa w moim aucie nie schodzi w takim tempie :)
Awatar użytkownika
tomeksz68
Posty: 787
Rejestracja: sobota 17 mar 2012, 20:48
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tomeksz68 »

Witam
Panowie to jest klasyka Porsche 911 Targa 3.2
http://allegro.pl/show_item.php?item=3039202247
Tak na marginesie zastanawiam się jak silnik benzynowy odejdzie do lamusa to chyba jadąc takim "elektryczkiem" trzeba będzie sobie dodawać efekty dźwiękowe z CD. Jest już taka opcja nagranie pracy silnika benzynowego w połączeniu z potencjometrem pedału przyspieszenia. Im więcej pociskamy pedał tym bardziej z audio donośny jest ryk silnika :razz:
pozdr. Tomek
Załączniki
3039202247_4.jpg
3039202247_4.jpg (21.36 KiB) Przejrzano 421 razy
Awatar użytkownika
Pyra
Site Admin
Posty: 8527
Rejestracja: niedziela 02 sie 2009, 20:35
Lokalizacja: Gądki

Post autor: Pyra »

Witam
Ja raczej inne klasyki preferuję... :mrgreen: Miałem Camaro '78 z silnikiem 427 coś około 425 HP, pojeździłem Dodge Coronet z "gliniarskim" silnikiem hemi mopar, w okolicach 500HP, kumplowi rasowałem 350-tkę zmieniając w 383 i wyciągnąłem 660HP (miało pierdnięcie :twisted: ). Najbardziej klasycznym była corvette stingray 68 w której regulowałem gaźnki i zapłon (marzenie :roll: ) a najsilniejszym z klasyków był Chevy Caprice z silnikiem big block 427 + kompresor Rootsa 1200HP z tyłu opony 500mm i tak się paliły na starcie :twisted:
Co do elektrycznych pojazdów, no to powiem Wam, że 4,5MW na kołach, nawet przy masie ponad 100t wciska w fotel ;)

Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
tery
Posty: 131
Rejestracja: niedziela 10 lip 2011, 10:58
Lokalizacja: wlkp

Post autor: tery »

Pyra pisze:Camaro '78 z silnikiem 427 coś około 425 HP
O w mordę...Swego czasu moje marzenie... Sam zakładałeś stroker? W mojej okolicy jeżdzi taki właśnie ze stroker kitem na 383
Awatar użytkownika
Pyra
Site Admin
Posty: 8527
Rejestracja: niedziela 02 sie 2009, 20:35
Lokalizacja: Gądki

Post autor: Pyra »

Witam
tery pisze:
Pyra pisze:Camaro '78 z silnikiem 427 coś około 425 HP
O w mordę...Swego czasu moje marzenie... Sam zakładałeś stroker? W mojej okolicy jeżdzi taki właśnie ze stroker kitem na 383
Ten był oryginalny BB, strok był w kumpla silniku, praktycznie został sam blok, reszta nowa, łącznie z głowicami 272, tunel ram i 2 gaźniki Holley 750cfm.

Pozdrawiam

PS: Musze zdjęcia odszukać i zeskanować.
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
tery
Posty: 131
Rejestracja: niedziela 10 lip 2011, 10:58
Lokalizacja: wlkp

Post autor: tery »

Pyra pisze:Musze zdjęcia odszukać i zeskanować.

O tak,tak... Ten z mojej okolicy oprócz strokera miał stylizację wersji Z,czyli taki czarny z pasami i czerwoną skórzaną tapicerką... Jako ciekawostkę powiem,że wężyk a raczej wąż doprowadzający paliwo do gaźnika (edelbrock) jest grubości węża jakim podlewam ogródek...
Awatar użytkownika
Pyra
Site Admin
Posty: 8527
Rejestracja: niedziela 02 sie 2009, 20:35
Lokalizacja: Gądki

Post autor: Pyra »

Witam
tery pisze:O tak,tak... Ten z mojej okolicy oprócz strokera miał stylizację wersji Z,czyli taki czarny z pasami i czerwoną skórzaną tapicerką...
Hmmm z tego co pamiętam to Camaro drugiej generacji nie prowadziło wyścigów INDY (Peace Car, Safety car..), ta rola przypadła Trans-am'owi i nie powinien mieć malowanych dwóch pasów... :roll:
Z28 miał inny silnik, inne błotniki (wyloty powietrza), pokrywę silnika (garb) i spojler przedni.
Stronka NastyZ28 zawiera sporo ciekawych informacji.
A tu masz model '78 Z28
W Polsce to rarytas, większość to model '79, ma inne tylne światła, bo te już były "masowo" sprowadzane do europy. Model '79, ma tez inną dźwignię otwierania maski.
tery pisze:Jako ciekawostkę powiem,że wężyk a raczej wąż doprowadzający paliwo do gaźnika (edelbrock) jest grubości węża jakim podlewam ogródek...
Eeee no bez jaj, miałem komplet dolotowy Edelbrock i wężyk miał 10mm (3/8') ;)
Zdaje się że ford w swoim silniku 427, montowanym w AC Cobrze stosował wężyki 13mm (1/2')

Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
ODPOWIEDZ