Poczta zgubiła przesyłkę z trakingiem
Poczta zgubiła przesyłkę z trakingiem
Witam
Na wstępie mam problem z Pocztą we Wrocławiu
Sprawa wygląda następująco dnia 10/17/2012 zamówiłem Diody LED w http://www.intl-outdoor.com koszt 16,5 $ bez trakingu . Jako że zamówienie złożyłem w kraju Azjatyckim cierpliwie czekałem w końcu po 3 miesiącach cierpliwość się skończyła , skontaktowałem się ze sprzedawcą który stwierdził że najprawdopodobniej przesyłka zginęła ...
Zaproponował że wyśle mi jeszcze raz ale muszę dokupić traking 2$ . Oczywiście zgodziłem się dokupiłem kilka ciekawostek 14$ + zaległą przesyłe 16,5$ + traking
i złożyłem zamówienie w dniu 01/26/2013 czas mijał jako iż był to mój pierwszy traking , a minęło tylko 3 tygodnie nie interesowałem się sprawą ...
W końcu sprawdziłem i ....
2013-02-07 13:13 WER Warszawa Przyjęcie przesyłki w Polsce
2013-02-07 21:24 WER Warszawa Wysłanie z ładunkiem
2013-02-08 02:11 WER Wrocław Przyjęcie z ładunkiem
2013-02-08 08:26 Wrocław XX Wprowadzenie do księgi oddawczej
2013-02-08 10:00 Wrocław XX Wydanie doręczycielowi
2013-02-08 20:11 Wrocław XX Nieudane doręczenie - zaginięcie
Nie dostałem poleconego aby odebrać przesyłkę ani samej przesyłki ...
Po wizycie na Poczcie Kierowniczka powiedziała mi że listonosz miał włamanie do "Tymczasowego punktu przechowywania przesyłek i została skradziona " cokolwiek to ma znaczyć dostałem druk CN08 + oświadcznię
Jest to kpina że muszę mieć ORGINALNY dowód nadania od człowieka w chinach (o który się postaram) Ma mi go wyslać przez tą samą pocztę ?
Jest to kolejna zaginiona przesyłka
1) 10/17/2012
2) 01/26/2013
3) Trzecią przesyłke straciłem pół roku wcześniej ładowarkę wf-188 na szczęście Ajatycy sprzedawcy odesłali
jeszcze raz zagubioną przesyłkę a wcale zrobić tego nie musieli Dealextrame
Nie mam pojęcia kto w końcu odpowiada za przesyłkę i jak sprawę rozwiązać jakieś dobre pomysły ...
Na wstępie mam problem z Pocztą we Wrocławiu
Sprawa wygląda następująco dnia 10/17/2012 zamówiłem Diody LED w http://www.intl-outdoor.com koszt 16,5 $ bez trakingu . Jako że zamówienie złożyłem w kraju Azjatyckim cierpliwie czekałem w końcu po 3 miesiącach cierpliwość się skończyła , skontaktowałem się ze sprzedawcą który stwierdził że najprawdopodobniej przesyłka zginęła ...
Zaproponował że wyśle mi jeszcze raz ale muszę dokupić traking 2$ . Oczywiście zgodziłem się dokupiłem kilka ciekawostek 14$ + zaległą przesyłe 16,5$ + traking
i złożyłem zamówienie w dniu 01/26/2013 czas mijał jako iż był to mój pierwszy traking , a minęło tylko 3 tygodnie nie interesowałem się sprawą ...
W końcu sprawdziłem i ....
2013-02-07 13:13 WER Warszawa Przyjęcie przesyłki w Polsce
2013-02-07 21:24 WER Warszawa Wysłanie z ładunkiem
2013-02-08 02:11 WER Wrocław Przyjęcie z ładunkiem
2013-02-08 08:26 Wrocław XX Wprowadzenie do księgi oddawczej
2013-02-08 10:00 Wrocław XX Wydanie doręczycielowi
2013-02-08 20:11 Wrocław XX Nieudane doręczenie - zaginięcie
Nie dostałem poleconego aby odebrać przesyłkę ani samej przesyłki ...
Po wizycie na Poczcie Kierowniczka powiedziała mi że listonosz miał włamanie do "Tymczasowego punktu przechowywania przesyłek i została skradziona " cokolwiek to ma znaczyć dostałem druk CN08 + oświadcznię
Jest to kpina że muszę mieć ORGINALNY dowód nadania od człowieka w chinach (o który się postaram) Ma mi go wyslać przez tą samą pocztę ?
Jest to kolejna zaginiona przesyłka
1) 10/17/2012
2) 01/26/2013
3) Trzecią przesyłke straciłem pół roku wcześniej ładowarkę wf-188 na szczęście Ajatycy sprzedawcy odesłali
jeszcze raz zagubioną przesyłkę a wcale zrobić tego nie musieli Dealextrame
Nie mam pojęcia kto w końcu odpowiada za przesyłkę i jak sprawę rozwiązać jakieś dobre pomysły ...
Może zgłoś to policji. Jak by nie było, jesteś pokrzywdzonym z tytułu kradzieży.
Wiem, że to mała wartość < 250 PLN, i przyjmą to jako wykroczenie, zaraz umorzą, ale może się ktoś tym zainteresuje?
Jak będą mieli więcej zgłoszeń, to coś może uda się im zdziałać!
Poczta Polska to instytucja zaufania publicznego, nie może być tak, że giną im paczki, i nic się z tym nie dzieje.
Wiem, że to mała wartość < 250 PLN, i przyjmą to jako wykroczenie, zaraz umorzą, ale może się ktoś tym zainteresuje?
Jak będą mieli więcej zgłoszeń, to coś może uda się im zdziałać!
Poczta Polska to instytucja zaufania publicznego, nie może być tak, że giną im paczki, i nic się z tym nie dzieje.
Witam
Pomyślałem ... i poszedłem na Radosną pocztę jeszcze raz i zadałem pytanie o moją paczkę jako iż ci którzy pracują w piątki o 19 rzadko to robią w sobotę po 14 trafiłem na inną obsadę. Oczywiście paczka została skradziona w tych samych okolicznościach ... co mnie zaskoczyło tym razem nikt mi nie zaproponował formularza CN 08 + oświadczenie skoro paczka nigdy do mnie nie dotarła nigdy nie powinienem ich dostać , nie jestem nadawcą .
Jako ciekawostkę mogę powiedzieć Kierowniczka tak biegła że jak wróciła miała odwrócony identyfikator chyba od wiatru ... z którego nie omieszkałem spisać sobie nazwiska.
Swoją drogą wysłałem do "Customer Service" informację o całym zdarzeniu czekam na odpowiedz w końcu to drugie zaginięcie paczki
Niestety Radosna kierowniczka nie chciała mi wydać jakiegoś potwierdzenia na piśmie że zostali okradzeni co mam zamiar sprawdzić W Centrum Usług Pocztowych Oddział Regionalny ...
[ Dodano: 16 Luty 2013, 14:52 ]
Pomyślałem ... i poszedłem na Radosną pocztę jeszcze raz i zadałem pytanie o moją paczkę jako iż ci którzy pracują w piątki o 19 rzadko to robią w sobotę po 14 trafiłem na inną obsadę. Oczywiście paczka została skradziona w tych samych okolicznościach ... co mnie zaskoczyło tym razem nikt mi nie zaproponował formularza CN 08 + oświadczenie skoro paczka nigdy do mnie nie dotarła nigdy nie powinienem ich dostać , nie jestem nadawcą .
Jako ciekawostkę mogę powiedzieć Kierowniczka tak biegła że jak wróciła miała odwrócony identyfikator chyba od wiatru ... z którego nie omieszkałem spisać sobie nazwiska.
Swoją drogą wysłałem do "Customer Service" informację o całym zdarzeniu czekam na odpowiedz w końcu to drugie zaginięcie paczki
Niestety Radosna kierowniczka nie chciała mi wydać jakiegoś potwierdzenia na piśmie że zostali okradzeni co mam zamiar sprawdzić W Centrum Usług Pocztowych Oddział Regionalny ...
[ Dodano: 16 Luty 2013, 14:52 ]
Byłem zapytać czy zgłosili kradzież --> Nie jestem stroną i nie udzielają informacji ...missieek pisze:Może zgłoś to policji.
Mi się wydaje, że jednak jesteś stroną, ponieważ poniosłeś z tytułu kradzieży straty, i możesz również wskazać co było w paczce, aby wiedzieli czego szukać. Bo jeśli rzeczywiście paczka została skradziona, to już widzę, jak policja wpada do domu gościa, a tam w kącie leży X paczek z adresami itp. Spróbój złapać listonosza, wypytać go o to wszystko, może coś pomoże.Saud pisze:missieek napisał/a:
Może zgłoś to policji.
Byłem zapytać czy zgłosili kradzież --> Nie jestem stroną i nie udzielają informacji ...
Nic nie insynuuje ale śmiesznie/dziwnie to brzmi w kontekście nowy listonosz od 3 miesięcy ...
Okradzeni zostali ... a wiec listonosz czysty zbieg okoliczności
Swoją drogą Hank Wong odpisał że mu przykro i będę miał rabat przy następnym zakupie
Niestety muszę go zmartwić bo paczkę musi przysłać ... później niech sobie walczy z PP
No i dostałem odpowiedz nie ma z kim walczyć ...
Actually, we are not able to get refund from POCZTA POLSKA.
Zobaczymy co się da zrobić ... Poczta gubi a człowiek traci kasę a później myśli że ta polska to "republika bananowa"
Wstyd nawet nie mają formularzy po Angielsku aby sobie obcokrajowiec mógł wypełnić jak człowiek bez nauki polskiego
Pozdrawiam całą Poczte polską
[ Dodano: 3 Marzec 2013, 11:09 ]
Jako iz nie każdy jest pracownikiem pocztowym zadałem pytanie poczcie polskiej jak wygladają reguły reklamacyjne ...
Poniżej załączam procedurę reklamacyjną.
W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przewozu i doręczenia przesyłki pocztowej nadawca może zgłosić reklamację z roszczeniem o odszkodowanie lub bez takiego roszczenia. Prawo wniesienia reklamacji przysługuje nadawcy lub adresatowi – gdy nadawca zrzeknie się na jego rzecz prawa dochodzenia roszczeń.
Zgłoszenie reklamacji może nastąpić w okresie 6 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu nadania przesyłki.
Reklamację można złożyć:
* · w formie pisemnej przy użyciu odpowiedniego formularza Poczty Polskiej,
* · ustnie do protokołu,
* · elektronicznie – po pisemnym potwierdzeniu zgłoszenia reklamacji i dostarczeniu do wglądu potwierdzenia nadania przesyłki,
Reklamacja powinna zawierać:
* · imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zgłaszającego reklamację,
* · przedmiot reklamacji,
* · kwotę odszkodowania,
* · datę sporządzenia reklamacji,
* · podpis reklamującego,
* · potwierdzenie nadania przesyłki - do wglądu
Przyjęcie i rozpatrzenie reklamacji jest bezpłatne.
Jednostka organizacyjna Poczta Polska rozpatrująca reklamację udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej, w terminie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po dniu złożenia reklamacji.
Niby oczywiste , zamiesczam dla błądzących
Pozdrawiam
Okradzeni zostali ... a wiec listonosz czysty zbieg okoliczności
Swoją drogą Hank Wong odpisał że mu przykro i będę miał rabat przy następnym zakupie
Niestety muszę go zmartwić bo paczkę musi przysłać ... później niech sobie walczy z PP
No i dostałem odpowiedz nie ma z kim walczyć ...
Actually, we are not able to get refund from POCZTA POLSKA.
Zobaczymy co się da zrobić ... Poczta gubi a człowiek traci kasę a później myśli że ta polska to "republika bananowa"
Wstyd nawet nie mają formularzy po Angielsku aby sobie obcokrajowiec mógł wypełnić jak człowiek bez nauki polskiego
Pozdrawiam całą Poczte polską
[ Dodano: 3 Marzec 2013, 11:09 ]
Jako iz nie każdy jest pracownikiem pocztowym zadałem pytanie poczcie polskiej jak wygladają reguły reklamacyjne ...
Poniżej załączam procedurę reklamacyjną.
W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przewozu i doręczenia przesyłki pocztowej nadawca może zgłosić reklamację z roszczeniem o odszkodowanie lub bez takiego roszczenia. Prawo wniesienia reklamacji przysługuje nadawcy lub adresatowi – gdy nadawca zrzeknie się na jego rzecz prawa dochodzenia roszczeń.
Zgłoszenie reklamacji może nastąpić w okresie 6 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu nadania przesyłki.
Reklamację można złożyć:
* · w formie pisemnej przy użyciu odpowiedniego formularza Poczty Polskiej,
* · ustnie do protokołu,
* · elektronicznie – po pisemnym potwierdzeniu zgłoszenia reklamacji i dostarczeniu do wglądu potwierdzenia nadania przesyłki,
Reklamacja powinna zawierać:
* · imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zgłaszającego reklamację,
* · przedmiot reklamacji,
* · kwotę odszkodowania,
* · datę sporządzenia reklamacji,
* · podpis reklamującego,
* · potwierdzenie nadania przesyłki - do wglądu
Przyjęcie i rozpatrzenie reklamacji jest bezpłatne.
Jednostka organizacyjna Poczta Polska rozpatrująca reklamację udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej, w terminie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po dniu złożenia reklamacji.
Niby oczywiste , zamiesczam dla błądzących
Pozdrawiam