HID w aucie
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
HID w aucie
hej oświeceni
No i mam zamiar pobawic się w HID-y w autku....ale wybór na Alledrogo jest spory a ja zielony w temacie.
Czym sie kierować? Co i dlaczego kupić?
HELp, HELP
No i mam zamiar pobawic się w HID-y w autku....ale wybór na Alledrogo jest spory a ja zielony w temacie.
Czym sie kierować? Co i dlaczego kupić?
HELp, HELP
Re: HID w aucie
Konkretnego linku nie podam, ale nie szedłbym wyżej jak 4300K. Mają ładne światło i na mokrym asfalcie dobrze oświetlają drogę.
Góra 6000K, choć dla mnie to już niebieski
Oczywiście masz lampę typu clear? O spryskiwaczach i samopoziomowaniu nie wspomnę
Góra 6000K, choć dla mnie to już niebieski
Oczywiście masz lampę typu clear? O spryskiwaczach i samopoziomowaniu nie wspomnę
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
bogas pisze:Oczywiście masz lampę typu clear? O spryskiwaczach i samopoziomowaniu nie wspomnę
A co, to warunek konieczny?
U Bociana nie widziałem...
MAm reflektory soczewkowe, spryskiwaczy nie zauważyłem, o samopoziomowaniu nie mówiąc....żadnych busol ani batyskafów również, bulgulatora deszyfratorowego i knypołcia fiftobezyszkopikawotawego też....
A serio-zrobić zdjęcie refa?
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
No cóz Panowie, fajnie, że mnie ostrzegacie ale akurat nikt nie odpowiedział mi na pytanie.
naprawdę myślicie, że nie zdaję sobie z tego sprawy, że to musi być SUPER ustawione i że można oślepiać innych
Naprawdę tak myślicie?
Ja sam bardzo nie lubię dostawać po gałach i nie zamierzam nikomu tego robić, ale czy to znaczy że nie można spróbować zamontować takich hid-ów?
nie sądzę.
jeśli się mylę to mnie oświećcie
Ponawiam więc pytanie-KTÓRE kupić?
Bogas, dzięki za sugestie odn. koloru....
naprawdę myślicie, że nie zdaję sobie z tego sprawy, że to musi być SUPER ustawione i że można oślepiać innych
Naprawdę tak myślicie?
Ja sam bardzo nie lubię dostawać po gałach i nie zamierzam nikomu tego robić, ale czy to znaczy że nie można spróbować zamontować takich hid-ów?
nie sądzę.
jeśli się mylę to mnie oświećcie
Ponawiam więc pytanie-KTÓRE kupić?
Bogas, dzięki za sugestie odn. koloru....
Witam.
Ja jestem zdecydowanym przeciwnikiem wciskania HID'ow do starszych aut. Piszeszs jednak, ze masz reflektory soczewkowe, czyli szkla powinny byc gladkie. Dodatkowo soczewy ladnie obcinaja wiazke z gory wiec nie powinno byc zadnego problemu z oslepianiem. Jak wczesniej pisano max temp temp to 4300. Nie wiem jakie masz auto ale polecam poszukac na jakims forum twojej marki opinii. Niektore reflektory potrafia sie topic przy HID'ach. Wiem, ze takie rzeczy zdarzaly sie w Nissanach. Co do samopoziomowania to chodzi tylko o mozliwosc ustawienia wysokosci swiatel, tak zeby przy zaladowanym bagazniku mozna bylo wiazke skierowac bardziej w dol. Sam system "samopoziomowania" nie sluzy to do regulowania polozenia wiazki np. podczas przejazdu przez dziure, poniewaz po prostu uklad ten posiada zbyt duza bezwladnosc. Co do samych produktow to niewiele doradze. Najlepiej byloby je zobaczyc na zywo. Zwlaszcza od strony montazu, bo bez wiercenia lamp raczej sie nie obejdzie. Jezeli masz taka mozliwosc to polecam zdjac klosze i wypolerowac odblysniki (dokladnie wyczyscic).
Do innych. Jezeli twoje reflektory nie maja gladkiego szkla. Daj spokoj z HID i daj zyc innym. Nawet ustawione swiatle przeszkadzaja innym kierowcom.
Ja jestem zdecydowanym przeciwnikiem wciskania HID'ow do starszych aut. Piszeszs jednak, ze masz reflektory soczewkowe, czyli szkla powinny byc gladkie. Dodatkowo soczewy ladnie obcinaja wiazke z gory wiec nie powinno byc zadnego problemu z oslepianiem. Jak wczesniej pisano max temp temp to 4300. Nie wiem jakie masz auto ale polecam poszukac na jakims forum twojej marki opinii. Niektore reflektory potrafia sie topic przy HID'ach. Wiem, ze takie rzeczy zdarzaly sie w Nissanach. Co do samopoziomowania to chodzi tylko o mozliwosc ustawienia wysokosci swiatel, tak zeby przy zaladowanym bagazniku mozna bylo wiazke skierowac bardziej w dol. Sam system "samopoziomowania" nie sluzy to do regulowania polozenia wiazki np. podczas przejazdu przez dziure, poniewaz po prostu uklad ten posiada zbyt duza bezwladnosc. Co do samych produktow to niewiele doradze. Najlepiej byloby je zobaczyc na zywo. Zwlaszcza od strony montazu, bo bez wiercenia lamp raczej sie nie obejdzie. Jezeli masz taka mozliwosc to polecam zdjac klosze i wypolerowac odblysniki (dokladnie wyczyscic).
Do innych. Jezeli twoje reflektory nie maja gladkiego szkla. Daj spokoj z HID i daj zyc innym. Nawet ustawione swiatle przeszkadzaja innym kierowcom.
Ksenony w lampach, które posiadają perforowane szkło skutkują oślepianiem.
Pomijam brudne klosze. Nie na darmo ktoś wymyślił te spryskiwacze i samopoziomowanie (w Polsce konieczne).
Radzę przemyśleć kwestię instalacji lamp wyładowczych w lampach do tego nieprzeznaczonych, bo raz - odebranie dowodu, dwa złość jadących z przeciwka.
Pozostając przy żarówkach, też możesz poprawić skuteczność oświetlenia w dwojaki sposób.
- lepsze żarówki, np Philips GT130 (GT150 są bardzo drogie, a różnica prawie żadna).
- grube przewody prosto z aku.
Ja tak mam i sobie chwalę - napięcie na żarówkach miałem 11,9V, teraz 13,2
P.S. Doczytałem o soczewkach - w tym wypadku Ci wybaczę, jeśli pojedziesz z przeciwka
Pomijam brudne klosze. Nie na darmo ktoś wymyślił te spryskiwacze i samopoziomowanie (w Polsce konieczne).
Radzę przemyśleć kwestię instalacji lamp wyładowczych w lampach do tego nieprzeznaczonych, bo raz - odebranie dowodu, dwa złość jadących z przeciwka.
Pozostając przy żarówkach, też możesz poprawić skuteczność oświetlenia w dwojaki sposób.
- lepsze żarówki, np Philips GT130 (GT150 są bardzo drogie, a różnica prawie żadna).
- grube przewody prosto z aku.
Ja tak mam i sobie chwalę - napięcie na żarówkach miałem 11,9V, teraz 13,2
P.S. Doczytałem o soczewkach - w tym wypadku Ci wybaczę, jeśli pojedziesz z przeciwka
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
panowie, dzięki Wam bardzo, to już jakieś konkrety.
jedyne zdjęcie jakie mam teraz to to:
ale na nim chyba za dobrze nie widać szczegółów. Postaram się zrobić lepsze foty, pomacać organoleptycznie, wychwycić szczegóły.
Jak się okaże, że nie bardzo, upierał się nie będę, pomyślę o np. Osram NightBreaker, były polecane przez kolegę z forum, dostępne obok mojej pracy:
http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=200318&c=45&f=20
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t ... ghtbreaker
https://www.hurt.com.pl/?o=shpc&i=222
Jak to tak, że światełkowy maniak (czytaj-ja) będzie na zwykłych żarnikach jeździł?Wstyd!! Coś trzeba "stuningować"
jedyne zdjęcie jakie mam teraz to to:
ale na nim chyba za dobrze nie widać szczegółów. Postaram się zrobić lepsze foty, pomacać organoleptycznie, wychwycić szczegóły.
Jak się okaże, że nie bardzo, upierał się nie będę, pomyślę o np. Osram NightBreaker, były polecane przez kolegę z forum, dostępne obok mojej pracy:
http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=200318&c=45&f=20
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t ... ghtbreaker
https://www.hurt.com.pl/?o=shpc&i=222
Jak to tak, że światełkowy maniak (czytaj-ja) będzie na zwykłych żarnikach jeździł?Wstyd!! Coś trzeba "stuningować"
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
Miałem kiedyś teTugsramy H1 dwa komplety i mi wytrzymały 3 lata i chyba do tej pory jeżdzą.lennin pisze:Czytałeś opinie o żarówkach MEGALIGHT+60% Tungsram? One wytrzymują dłużej niż 3 miesiące.
Teraz mam jakieś Philipsy i świeca lepiej,a są tylko plus 30%.
Po co przepłacać jak gołym okiem nie widać róznicy w plus 30%,a plus 90%.
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt: