W uproszczeniu i w skrócie - rząd wielkości lepsza przewodność, reszta zależy od samego radiatora i użytego wypełniacza pomiędzy PCB a radiatorem lub też przewodności cieplnej pomiędzy nimi.DRAGO pisze:W opisie podają, że ma przewodność cieplną na poziomie 24 W/m °K i jest dużo lepsza od klasycznych pcb. Może ktoś powiedzieć jak to się ma do aluminiowego oraz miedzianego mcpcb?
Ceramiczne radiatory ?
Producent daje a temperatura odbiera, w tylnych wymieniałem martwe diody po 25miesiącach od produkcji przy przebiegu 14k,( musiał klient hamulca nie puszczać to i mały przebieg pasuje ) W przednich dziennych, fabrycznych, po 18mieś i przebiegu 10k, prawa strona potrafi świecić na zielono a lewa na niebiesko. W aso powiedziano że przecież świecą obydwie. Wiadomo jak sprawdzić, w gwarancji jaki jest termin i jak w jogurcie licząc na więcej nastawić się na niesmak.skaktus pisze:Ostatnio widziałem lampy dzienne z halogenem (zespolona soczewka na H3 + 6 diod XR-E z lustrem) gdzie sprzedawca pisał że do budowy użyto tworzywa, które odprowadza ciepło tak samo jak alu, może producentowi chodziło o to samo tworzywo co w Philipsie. Sam jestem ciekaw co to za twór.
PS-Lampy hella nie mają jako takiego chłodzenia diod a producent daje prawie max czasu żywotności diod, a ile w tym prawdy to ciężko sprawdzić.
Dokładnie są to węglowo-ceramiczne tarcze, ze względu na bardzo szybkie chłodzenie mają dużą większą skutecznośćRysiu_01_92 pisze:Z ceramiki są np. hamulce w samolotach czy sportowych/wyścigowych samochodach przez właśnie ich świetne właściwości oddawania ciepła do otoczenia
MPP-1 / Skyline I / L2P T6 / LL P7 / RC-39@XR-E R2 1.05A / C2 HA-III@T6 2.8A / Niwalker NWK600N1/ UF WF-501B / Balder SE-2@U3 3.04A / Shadov TC500 / SF M9
Witam
No i oczywiście to co w sporcie liczy się najbardziej.... masa.
Pozdrawiam
W tym akurat wypadku chodzi o brak efektu "płynięcia" przy bardzo gorących tarczach jak i twardość pozwalającą zastosować też ceramiczne klocki hamulcowe. Mniejsza podatność układu hamulcowego skutkuje większą skutecznością hamowania i szybkością reakcji. Nota bene, niska temperatura, dla tych hamulców jest zgubna, i znacznie zmniejsza skuteczność hamowania. Niska to znaczy poniżej 300°C...Nightmare pisze:Dokładnie są to węglowo-ceramiczne tarcze, ze względu na bardzo szybkie chłodzenie mają dużą większą skutecznośćRysiu_01_92 pisze:Z ceramiki są np. hamulce w samolotach czy sportowych/wyścigowych samochodach przez właśnie ich świetne właściwości oddawania ciepła do otoczenia
No i oczywiście to co w sporcie liczy się najbardziej.... masa.
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
W sumie to masz rację strzeliłem gafę są to tzw gorące klocki czym większa temperatura tym lepsze działanie dlatego często się je rozgrzewa, w zwykłych klockach efekt jest odwrotnyPyra pisze:W tym akurat wypadku chodzi o brak efektu "płynięcia" przy bardzo gorących tarczach jak i twardość pozwalającą zastosować też ceramiczne klocki hamulcowe. Mniejsza podatność układu hamulcowego skutkuje większą skutecznością hamowania i szybkością reakcji. Nota bene, niska temperatura, dla tych hamulców jest zgubna, i znacznie zmniejsza skuteczność hamowania. Niska to znaczy poniżej 300°C...
No i oczywiście to co w sporcie liczy się najbardziej.... masa.
MPP-1 / Skyline I / L2P T6 / LL P7 / RC-39@XR-E R2 1.05A / C2 HA-III@T6 2.8A / Niwalker NWK600N1/ UF WF-501B / Balder SE-2@U3 3.04A / Shadov TC500 / SF M9
Nie zawsze przykładowo w hamulcach rowerowych gdzie okładziny są wyłącznie z metalu temperatura w której osiągają najwyższą sprawność to 150-180st. niższe temperatury służą okładzinom pół metalicznych i organicznych.Nightmare pisze:w zwykłych klockach efekt jest odwrotny
UF C2: XM-L2 T6 3C @8AMC; XM-L U2 1C @10AMC; XM-L2 T6 3C@10AMC; XM-L2 U3 7A@10AMC
Polecam wiele nowinek http://www.electronics-cooling.com/category/industries/lighting/