U mnie zamontowana jest w miejscu do tego przeznaczonym w tym modelu silnika czyli w rozdzielaczu płynu chłodzącego, fabrycznie jest tam zaślepka zabezpieczona zawleczką, wystarczy ja wyciągnąć spuścić płyn chłodniczy i wsunąć grzałkę która ma kształt tej zaślepki, także grzałka grzeje płyn chłodzący a on wskutek grawitacji ( ciepło idzie do góry ) rozchodzi się po całym silniku.Hahar pisze:Pewnie używki jeszcze tańsze.Masz w bloku silnika czy w misce olejowej?Krawiec.diy pisze:Ta grzałka na misce lub montowana w silnik to DEFA...
Jaką to ma moc i do ilu stopni rozgrzewa silnik?
Trzeba by jakiś backup wymyślić-agregat pewnie najtaniej by wyszedł... hehe
Cała operacja wraz z wymianą płyna zajeła mi około 30-40 minut + drugie tyle aby poprowadzić z głową kabel zasilający.
Aaa moc grzałki z tego co pamiętam była coś 500 albo 600W
Najlepiej wejść na strone DEFA i wybrać swój model autka i silnika, wyskoczy jaki typ grzałki pasuje i gdzie jest montowany jak ja swego czasu szukałem to w pdf-ach przy danym modelu grzałki był tez manual ze zdjęciami.